הדרך המושלמת למסיבת רווקות מתוקה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הדרך המושלמת למסיבת רווקות מתוקה

חברה שלכן מתחתנת ואתן רוצות לערוך לה את מסיבת הרווקות הבלתי נשכחת שתדברו עליה גם לאחר החתונה. לצורך כך, אספתי לכן מספר עצות למסיבת רווקות מתוקה, מיוחדת ומושחתת במיוחד.

עצה מספר אחת: תמיד תתחילו באוכל! מסיבות הרווקות לרוב מתרחשת בערב או שישי בצהריים. לכן כדי שתהיה מסיבת רווקות שבה כולן נהנות, שבעות ומרוצות – רצוי להתחיל בשלב האוכל. בנוסף לכך לא חובה אוכל שהכנתן בעצמכן בבית –  גם ככה יש מספיק עבודה בהכנת מסיבת הרווקות עצמה.

עצה מספר שתיים: כדי להקל אחת על השנייה כדי ליצור תפקידי ולחלק אחריות בין כל הבנות המשתתפות  באירוע. לדוגמא: חברה אחת שתהיה  אחראית על  קישוטים, אחרת על מתנות והשלישית על המשחקים  וכדומה.

עצה מספר שלוש: רצוי להוסיף למסיבה שלכן פן אישי שניתן להרגיש שאתן מתכוונות אליו מהלב. כלומר להכין איזו מצגת יפה של הרגעים שלכן יחד או הרגעים של הכלה והחתן המיועדים. עוד דרך הוא לשלב דברים אישיים, זה במשחקים שלכן לדוגמא סרטון בוא החתן לעתיד עונה על שאלות על הכלה וכך לבדוק עד כמה הוא מכיר אותה. רעיון נוסף הוא משחק של תמונות של כולכן מהילדות והכלה צריכה לנחש מי זו מי.

עצה מספר ארבע: פעילות – רצוי שתכניסו תוכן לתוך מסיבת הרווקות כדי שזה לא יהפוך לעוד סתם ארוחת ערב. ישנן מספר פעילויות שמומלצות למסיבת רווקות כגון: סדנת שוקולד – בסדנת שוקולד למסיבת רווקות ניתן לשים את הכלה במרכז האירוע ועל הדרך ליהנות גם בעצמכן ממטעמים שתכינו בעצמכן. עוד ניתן להוסיף פעילויות כמו משחקי שאלות אישיות, חבילה עוברת וקישוט עוגות קאפקייס.

עצה מספר חמש: תמיד נחמד לסיים את ערב מסיבת הרווקות עם חלוקת מתנות –  גם לכלה המיועדת וגם לכן הבנות המשתתפות. מומלץ לתת את תפקיד בחירת המתנות לכל הבנות  לבחורה היצירתית ביותר – כך היא תכין את המתנות היפות ביותר בעלות הנמוכה האפשרית.

לסיכום, מסיבת רווקות זו לא מסיבה רגילה ולכן כדאי ורצוי להשקיע בצורה היפה ביותר והכי חשוב מהלב. שיהיה לכן במזל טוב!

אהבתם? שתפו עם החברים!