הסוג החדש והמסתורי של השוקולד

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הסוג החדש והמסתורי של השוקולד

רובנו נפגשנו כבר עם 3 סוגי השוקולד הקיימים: לבן, מריר וחלב. שנים רבות הכנו קינוחים שווים ומלאים בהפתעות עם סוגי שוקולד אלה ולא הרגשנו צורך לעוד סוג. אך מסתבר שלאחרונה, לאחר 80 שנה שבהן לא ראינו שוקולד חדש ומרענן, מדענים גילו סוג נוסף ומפתיע של שוקולד, איתו נוכל להגיע להרפתקאות חדשות ומרתקות של טעימים וקינוחים.

מהו השוקולד הזה?

השוקולד החדש נקרא גם בשם "שוקולד רובי" והוא מתאפיין בטעם פירותי. השוקולד שצבעו ורוד-אדמדם הינו תגלית של חברת בארי קלבו שהיא ספקית בינלאומית של מוצרי קקאו. צבעו של השוקולד החדש והמפתיע הוא אכן ללא צבעי מאכל – הצבע הינו טבעי לחלוטין ומגיע מפולי הקקאו רובי.

קצת על פולי הקקאו

בניגוד לשוקולד הלבן, ששם נעשית הפרדה בין פולי הקקאו לבין חמאת הקקאו על מנת להגיע לטעמו המפתיע והחדש יחסית של השוקולד הלבן, פולי הקקאו של שוקולד הרובי הם המרכיב העיקרי של השוקולד.  פולי הקקאו של שוקולד הרובי מגיעים וגדלים במקומות שונים כמו: אקוודור, חוף השנהב וברזיל. במהלך הפקת הפולים מתקבלת אבקה טבעית שצבעה הינו ורוד.

https://www.youtube.com/watch?v=H7wqKDuAXyo&feature=youtu.be

איך קרתה התגלית?

לפי החברה התגלית של השוקולד הוורוד הפירותי בעל המרקם החלק הייתה תגלית שלא תכננו עליה. כלומר כל התהליך של התגלית היה טעות שנעשתה במחלקת המחקר של חברת בארי קלבו לפני כעשור.

אנשים רבים טענו, ששוקולד הרובי הוא לא טעות אלה פשוט תעלול פרסומי ושיווקי שיכניס לחברה הרבה מאוד כסף במיוחד שבשנה שפורסם (2017) הגוון הוורוד הזה שנקרא גם ורוד מילניאל נחשב לצבע הבולט ביותר בתחום האופנה. כנראה שתחום האופנה משפיע גם הוא על תחומי האוכל השונים ובייחוד על תחום השוקולד והקינוחים.

בסדנת השוקולד של עדי תוכלו להכיר ולשמוע על השוקולד הזה קצת יותר.

אהבתם? שתפו עם החברים!