העשרת העובדים בארגון – תנאי לשביעות רצון

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

בשנים האחרונות אנו עדים לתחום חדש שצובר תאוצה ואהדה רבה בקרב קהל הציבור הישראלי- הרצאות. התחום המרכזי שבו עולם ההרצאות בא לידי ביטוי הוא במסגרות העבודה השונות- בדמות סדנאות לעובדים בכל חברה שהיא. השאלה הנשאלת היא איזה סוג של הרצאה מומלץ וכדאי להביא?

צוות עובדים

העשרת העובדים בארגון

בעידן הנוכחי שבו אנו חיים, תנאי ההעסקה של העובדים תופסים חלק חשוב ומרכזי בהתנהלות הכללית שלהם, ובעיקר בתפוקה שלהם. מחקרים שונים שבוצעו בתחומי עבודה שונים עם קהל עובדים שונה ומגוון, מראים תמונה אחידה ואחת- ככל שתנאי העבודה של העובדים יהיו טובים יותר, כך התפוקה שלהם תעלה משמעותית. מיותר להסביר מדוע אנו בתור בעלי עסק, מעוניינים להגדיל את התפוקה שלנו.

ובכן מה שנותר לנו לעשות הוא למצוא את הדרכים לשפר את תנאי העבודה של העובדים.

אפשרות מעולה שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות היא הרצאות העשרה לעובדים בארגון. הרצאות וסדנאות לעובדים מביאים עימם יתרונות רבים ומגוונים: בין אם מדובר ביצירת הפוגה משגרת העבודה הממושכת, בין אם מדובר בפעילות מגבשת בין כלל העובדים וכמובן שמדובר בתחום שמעשיר ומקדם את העובדים. היתרונות הללו מביאים בסופו של דבר להכנסת "דלק" חדש לעובדים, ומאפשרים להם להגיע לעבודה כל בוקר עם חיוך ועם רצון חדש. הרצון והחיוך, הם אלו שמייעלים את העסק ומאפשרים לייעל את תפוקת העסק.

חשוב לזכור ולציין, שכאשר אנו מדברים על כל גוף או מסגרת עבודה בלי יוצא מן הכלל- אם העובדים לא יהיו מרוצים ושבעי רצון מתנאי העסקתם, סביר שהם יגיעו לעבודה רק כי הם "חייבים", וכך גם התפוקה וגרף ההתקדמות של העסק ייראה. אתם בתור בעלי עסק, מעוניינים להימנע ממצב שכזה, והאפשרות של הרצאות וסדנאות לעובדים מאפשרת לכם להרוויח שני ציפורים במכה: יצירת עניין ופעילות מושכת בעיניי העובדים שלכם וגם רענון שורות העובדים למטרת ייעול העסק.

אילו סוגי הרצאות ניתן וכדאי להביא?

ובכן המטרה שלנו היא לא לסמן וי על משימת ההרצאה לעובדים, אלא לנסות ולהפיק את המירב עבור העובדים שלכם. לשם כך, עליכם להביא הרצאה מעניינת ושימושית שתסייע לעובדים בחייהם האישיים ולא בהכרח תהייה קשורה לענייני העבודה. כך תמנעו ממצב בו נוצרת אטימות מצד העובדים- ההפך הגמור ממה שאנו רוצים להשיג. הרצאות בנושא התנהלות כלכלית נכונה וכל הקשור בעולם הכלכלי, עשויות להיות מעולות עבור כל קהלי היעד מכיוון שהן רלוונטיות ונוגעות לכולם בלי יוצא מן הכלל: הרצאות שונות כמו יצירת דיאלוג נכון ובריא עם ילדים בעניינים כספיים, ניהול הכסף כתנאי מקדים לפרישה נכונה, סדנה לניהול תקציב משפחתי או סדנאות שמיועדות לקידום קהל הנשים- הם נושאים שירתמו את העובדים שלכם להרצאה, והם יפיקו מכך הרבה לחייהם האישיים.

אהבתם? שתפו עם החברים!