הקשר ההדוק בין סלסה לשוקולד

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הקשר ההדוק בין סלסה לשוקולד

מי שאכל בחייו שוקולד לא חלם כלל שיהיה לשוקולד קשר ישיר כלשהו לריקוד הלטיני החושני ביותר – סלסה. אבל בחיים שלנו אנו תמיד נפתחים לדברים מעניינים, מרתקים וחדשים. אז לכל אוהבי השוקולד וכל אוהבי הסלסה תכינו את עצמכם להפתעה מתוקה ומיוחדת.

לפני הכל קצת על שוקולד

כל פעם שאנחנו מארחים אנשים לארוחה, תמיד נגיש להם גם קינוח, האם זה מנהג חברתי או שמה אהבה ענקית שלנו לשוקולד? על שאלה זו כל אחד יענה לעצמו, הדבר האמיתי הנכון הוא ששוקולד הוא קינוח מפנק ותמיד נשמח לחתיכה ממנו.

מה שהופך את השוקולד לקינוח כה מיוחד הוא שילוב הטעם של פולי הקקאו המגיעים מעץ הקקאו היישר מדרום אמריקה, הסוכר ושלל המרכיבים האחרים שמעניקים לו את המרקם והטעם המושלם שכולנו אהובים.

סלסה ושוקולד

ריקודי הסלסה

כולנו בטוחים שהם יודעים הכל על ריקודי הסלסה, מה מקור הריקוד החושני הזה ואיך הוא הגיע אלינו. אבל תאמינו או לא, הידע שלנו לא כל כך נרחב בנושא. המקור האמיתי של ריקוד הסלסה מגיע גם ממקורות השוקולד – דרום אמריקה. ספציפית מקובה שם הריקוד המקורי היה סגנון הסון  והוואוונקו.

ריקוד הסלסה נרקד על מקצב של 4 רבעים בקצב המוזיקה הלטינית החושנית. מקצב הסלסה מכיל שלוש תבניות מוזיקליות עיקריות: טומבאו, הקלאווה, והמונטונו. מקצב הקלוואה המפורסם שאנו מכירים מנוגן על 2 מקלות עץ בקצב של 2,3,5,6.5,8  ובעזרתו תמיד נוכל למצוא את הקצב הנכון לרקוד עליו. הטומבאו יעזור לנו לשמוע את קצב הבס ב-4 וב-8, והמונטונו הינה חזרתיות של אקורדים על פסנתר או גיטנה מיוחדת עם 3 מיתרים, הדגש במקרה הזה יכול לבוא על כל פעימה שירצה הנגן. כאשר אלה מתקיימים השינויים הקטנים במוזיקה הם אלה שמחליטים איזה סגנון ריקוד זה יהיה.

הקשר בין סלסה לשוקולד

שני הדברים המופלאים האלו – שוקולד וסלסה, לא רק מגיעים מאותו המקום, אך יש להם עוד דברים  נוספים משותפים. כאשר אנו אוכלים שוקולד, אנו מרגישים פחות דיכאון כפי שנאמר בכתבת השוקולד בחיי היום יום. במפתיע גם כאשר אנו רוקדים סלסה ובאמת אוהבים את הריקוד, תחושת הדיכאון יורדת ולפעמים אף נעלמת. ריקודי הסלסה הם אימון מצוין ללב ובכך אנו מפחיתים את הסיכון לחלות במחלות לב, ובשוקולד לפי ההבדל בין שוקולד מריר לשוקולד חלב ישנם נוגדי דלקת שמעולים להגנה על הלב.

ישנם דברים דומים נוספים אך ברגע שמשלבים בין הסלסה לשוקולד באמת אפשר להבין ולהרגיש את הדימיון האמיתי – בסדנאות של עדי תוכלו לגלות ולהרגיש זאת על בשרכם.

אהבתם? שתפו עם החברים!