חוויות סדנת השוקולד

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

חוויות סדנת השוקולד

סדנאות שוקולד הן הדרך המתוקה ביותר לחגוג אירוע משמח עם האנשים שאתם אוהבים כמו: יום הולדת, מסיבת רווקות, יום גיבוש בארגון או בחברה וכו'. מאחורי סדנאות השוקולד אותן אתם חווים, מסתתרת גם חוויה שונה, מרתקת ומיוחדת מאוד – החוויה של מעביר הסדנה. בכמה פסקאות הבאות, אנסה להעביר לכם את החוויה שלי ממספר סדנאות שעברו בעבר בעדי סדנאות שוקולד וסלסה.

סדנת השוקולד שאותה מעבירים לפחות פעם אחת רוב האנשים שעוסקים בסדנאות שוקולד היא הסדנה הכי מרגשת ומיוחדת – סדנת השוקולד עם החברים או המשפחה. לא משנה אם הסדנה היא לכבוד יום הולדת של אחד האנשים שאתה אוהב או רק למען בדיקות ושיפורים של הסדנה הקיימת בעתיד, תמיד בסדנה זו נרגיש חוויה שונה, כיפית ואחרת. בסדנה שאני העברתי לחבריי עשיתי כמה בדיקות למען שיפור הסדנה וגיליתי שבסדנאות השוקולד לא משנה כמה שוקולד נאכל הכי חשוב שנהנה ממנו בחברה טובה, אוהבת ומשמחת. ממליצה לכולם לפני שהם מגיעים לסדנת השוקולד לעשות זאת עם חברים טובים או משפחה ובאווירה טובה, מתוקה וכיפית.

בסדנת הנוער שהעברתי לכבוד יום הולדת 16 של בחורה מקסימה ולמספר חברות שלה למדתי דברים נוספים. כל סדנה שעוברת אתה לומד, מהבנות האלה למדתי שאין גבול ליצירתיות שלנו. בסדנה זו אחת הבנות ראתה שנשארו שאריות מילויים לפרלינים והחליטה לעשות מעשה. במקום לאכול את השאריות סתם, היא לקחה כוס חד פעמית והתחילה לקשט אותה עם השאריות ממילוי הפרלינים. כמובן שלאחר שראינו כמה יפה יצאה הכוס כל הבנות החליטו לעשות לעצמן גם כוס כזו וגם אני. לאחר מספר תמונות וסלפי, הכוסות שימשו אותנו לשתות שוקו חם טעים –  כך שזה אפילו לא היה בזבוז.

עוד סדנה שהעברתי הייתה למשפחה שמזמן לא עשתה בילוי משותף יחדיו. היה לנו כיף יחד, הם צחקו איתי ואני איתם. מהם ראיתי שלא משנה מה ננסה, נוכל להצליח בעיקר שהמשפחה שלנו מעודדת אותו ונמצאת לידנו. אחד הילדים במשפחה לא הפסיק להגיד שהוא פחות מוכשר בלהכין דברים יפים. אך עם מעט עזרה מההורים שלו יצאו לו שוקולדים יפיפיים וטעימים מאוד.

בכללי בסדנאות שוקולד ישנה חוויה מיוחדת בשביל מפעיל הסדנה, אתה חוגג את הרגעים השמחים, המאושרים והמיוחדים של הרבה אנשים שלא ידעת או חשבת שתכיר. לפעמים גם מסדנאות אלה נוצרות חברויות חדשות, מתוקות ולא שגרתיות.

אהבתם? שתפו עם החברים!