איך לעשות יום כיף לחברה?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

איך לעשות יום כיף לחברה?

החברה קצת מצוברחת? צריכה להשתחרר? יום כיף מושלם כולל סיור במגוון מקומות מפנקים אשר יעניקו לכן את ההזדמנות לקבל זמן איכות משותף כמו גם אפשרות להשתחרר קצת מצרות החיים.

יום כיף לחברה – כיצד נתכנן?

תכנון של יום כיף לחברה הוא ללא ספק מטלה קשה ביותר, וזאת לאור אין ספור האטרקציות אותן ניתן לבצע בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי יום כיף צריך לשקף את הרצונות המשותפים שלך ושלה, ולכן אספנו בעבורכן כמה המלצות על מקומות איכותיים אשר יהפכו את יום הכיף שלכן לבלתי נשכח ובעיקר – מאוד מגבש:

שני כוסות יין

  • ספא: ביקור בספא לצורך יום כיף מהווה את פסגת הפינוק, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן לרכוש במחירים אטרקטיביים לכל כיס מגוון רחב של חבילות נופש בספא מוביל במלון או באופן עצמאי. מומלץ לבצע השוואת מחירים בין המקומות כמו גם לבחון אפשרות לרכישה של קופון, אשר יכול להוזיל את השהות בספא בעשרות אחוזים. בנוסף, זכרי כי במידה ואת מעוניינת לעשות יום כיף עם חברה בתקופת החורף, המחירים ברוב המקומות יורדים באופן דרסטי, כתוצאה מביקוש נמוך יותר. על כן, מומלץ לחשוב היטב על התקציב אותו תרצי להקדיש ולחפש את הדילים הטובים ביותר בעבורך, ובעבור החברה.
  • ביקור ביקב: אלכוהול הוא תמיד רעיון טוב, ובטח כאשר מדובר ביום כיף של חברות. כיום, ניתן לרכוש יום כיף אשר כולל טעימות של יין ממגוון רחב של יקבים מובילים, כאשר האזור היפה ביותר לבצע את היום הזה הוא ללא ספק רמת הגולן. שישה יקבים מובילים באזור חברו יחדיו בכדי לספק לכן את החוויה האולטימטיבית אשר כוללת פגישות עם אנשי יין מומחים, ביקור בכרמים כמו גם טעימות של יין משובח. בין היקבים בהם ניתן לבקר ניתן למצוא את יקב שאטו גולןיקב אסף, יקב רמת הגולן, יקב שאטו גולן ועוד. מדובר בחוויה יוצאת מגדר הרגיל, אולם יש לשים לב כי מדובר בטיול מבוקש מאוד ולכן מומלץ להקדים ולשמור את המקומות בהקדם האפשרי. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר בכתובת http://www.winetrack.co.il.
  • חדר בריחה – אחד הטרנדים הבולטים כיום בישראל הוא חדר בריחה אשר מאפשר לכמה שעות להיכנס לתוך עולם של מסתורין ולפתור חידות הרות גורל. מדובר בפעילות מהנה ביותר, כאשר ניתן לשלב כמה חדרי בריחה במקביל, בנושאים אשר משתנים. גם כאן מומלץ לבצע השוואת מחירים בכדי למצוא את חדר הבריחה אשר יעניק לכן את החוויה הטובה ביותר, מבלי לקרוע את הכיס.
  • רכיבה על סוסים – רכיבה על סוסים היא פעולה מהנה ומגבשת בעבור זוג חברות, כאשר ניתן לתאם רכיבה על סוסים לחופיה של מדינת ישראל כמו גם לקיים פיקניק בחיק הטבע.
אהבתם? שתפו עם החברים!