לאכול שוקולד ולהישאר רזים

היום, דווקא בעידן שהשוקולד נהיה סוף סוף חומר גלם נגיש ביותר, מיליוני אנשים מנסים להימנע ממנו עקב הערך התזונתי שקיים בו או יותר נכון המיתוס על כך שבשוקולד אין שום דבר בריא לגוף האדם. אז אנחנו פה בעדי סדנאות שוקולד החלטנו לשבור את המיתוס הזה לרסיסים ולהוסיף על כך שגם אם תוכלו כמה פעמים שוקולד ביום עדיין תוכלו להגיע להישג של ירידה במשקל.

על מה אנחנו מדברים?

כדי שיהיה קל לענות על שאלה זו, החלטנו ללכת דווקא למקרי הדיאטות. רצינו לוודא האם קיימת כזו חיה שנקראת דיאטת שוקולד. במחקר הקצר שעשינו גילינו שדבר כזה אכן קיים ויש אנשים שאפילו ירדו מספר לא מבוטל של קילוגרמים מהתהליך הזה.

אז איך זה עובד?

באחת הדיאטות שבדקנו כותבים: שהדיאטה מבוססת של אכילת שוקולד שש פעמים ביום. הסוד הקטן שלנו שבדיאטה זו מוותרים על כל החטיפים והדברים המתוקים חוץ משוקולד מריר שניתן  לרכול בתחילת או סוף ארוחה. עוד אומרים, שניתן להחליף את כל השוקולד במהלךך היו לעוגה בבוקר שתכיל אחוזי קקאו גבוהים.

הקקאו גורם למספר טריקים מעניינים על הגוף והמוח: האצת חילוף החומרים בגוף שנגרמת עקב הקקאו גורמת למוח לחשוב שהוא שבע בעזרת שידור אותות של שביעות רצון. כל זה גורם לנו להרגיש הרבה פחות רעבים במהלך הארוחות שלנו. ההמלצה היא לאכול את השוקולד בעיקר בבוקר לפני שאנחנו עייפי כדי שנוכל להיות בעלי שליטה עצמית.

להישאר רזים

הבריאות שבשוקולד

שוקולד חלב מלא בחומרי הזנה כמו סוכרים והמון שומנים בניגוד לכך שוקולד מריר מכיל יותר מוצקי קקאו  שזה מקור טוב לכימיקלים מהטבע כמו בפירות, ירקות ועוד.  לקקאו יש את הסגולה להיות נוגד חימצון מאוד חזק ובנוסף הוא מכיל פלבנואידים כמו שקיימים בתה. שוקולד מריר מכיל רמות גבוהות של ויטמינים כמו: ויטמין D, ויטמין 2B (ריבופלבין) ועוד.

המטרה בדיאטות שבהן מתמקדים באוייב כיביכול, היא להוריד את החשק הבלתי פוסק הזה למתוק שהא אינו בריא. דבר זה עוזר לנו להישאר ממוקדים במטרה ובסופו של תהליך הצלחה או ירידה במשקל. היום ישנם מחקרים רבים שתומכים בשוקולד מריר כתורם מאוד לדיאטה ואורח החיים שלנו.

השארת תגובה