קייטרינג לאירועים – המנגליסטים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מתקרב יום מיוחד ואתם לא מוכנים להתפשר על דבר מלבד הטוב ביותר עבור האירוע? – בדקו עוד היום לגבי שכירת חברת קייטרינג בשרים שמשלבת גם דגים בתפריטיה, בונה בשיתוף הלקוח תפריטים בהתאמה אישית, ומספקת תמיד את השירות המחויך ביותר לכל אורח ואורחת.

לפעמים, בהקשרים שונים ומגוונים, נדמה כבר כי ראינו הכול, שמענו הכול ואין דרך יותר להפתיע אותנו, אך ההיפך הוא הנכון בעת שכירת חברת הקייטרינג הנכונה עבור האירוע הבא שלכם. באירוע הבא שלכם, הרשו לעצמכם להיות מופתעים וליהנות מתפריטי בשר עשירים ומשביעים, מסלטים חמים וקרים, מתפריטי משולבים בדגים ועוד. ניתן לקיים אירועים קטנים וגדולים, אירועים בחוף הים ובמקומות פתוחים, בטבע ובדלתיים סגורות. במידה ותזדקקו לשכירת ציוד, קישוטים ותפאורה, חברת המנגליסטים עבור קייטרינג לאירועים מכל הסוגים – תשמח להיות שם עבורכם.

קייטרינג בשרים על האש

מה המחירים ומה מקבלים?

ראשית ולמען השקיפות, נציין כמובן שאם אתם בוחרים לבנות את תפריטכם בהתאמה אישית ובשיתוף צוות המומחים של מנגליסטים, המחירים עתידים להשתנות, אך באופן כללי בהחלט נשמח לציין בפניכם שמחירי קייטרינג לאירועים קטנים נעים בטווחים שבין 100 ₪ לסועד, לבין מחירים של 185 ₪ עבור סועד. במידה ואתם מעוניינים לכלול בתפריט מנות דגים, גם זה אפשרי, ותוכלו ליהנות ממטעמים מיוחדים ואותנטיים שמבוססים על מתכונים מנצחים.

מעבר למנות העיקריות, אותן ניתן לבנות בהרכבה אישית, תוכלו גם ליהנות ממגוון נרחב של סלטים חמים, סלטים קרים, משקאות קרים וחמים, משקאות אלכוהוליים ועוד. כל אלו, תמיד יוגשו על גבי המזנונים המעוצבים של חברת המנגליסטים, באמצעות כלים אקולוגיים ומתכלים, עם חיוך רחב מאוזן לאוזן ומקצועיות ללא רבב. שימו לב, ניתן גם לערוך אירועים קטנים בבית ובאמצעות חברת הקייטרינג, להעניק לכל אורח את השירות האידיאלי על ידי מזנון-בופה (כאשר כל אורח ניגש לבופה בכדי לבחור את מנותיו), אך אפשר גם לבחור בשיטה בה צוות הקייטרינג יגיש את המנות לאורחים.

קייטרינג בשרי מומלץ

אירוע קייטרינג בשרים מקצועי ומומלץ, מתחיל בבחירת החברה הנכונה, ממשיך בסוג בשרי-קצביה איכותיים, במנות נלוות ועוד. תמורת עלות של 100 ₪ עבור סועד, תוכלו ליהנות מארבעה סוגים שונים של סלטים, מבשרים וממנות נלוות נוספות. אם תחליטו, תוכלו אפילו להרכיב את התפריט ממזון שאתם משלים בעצמכם או רוכשים לבד. כלומר, ניתן להרכיב את התפריט באופן שמשלב את המזון שחברת הקייטרינג מכינה, יחד עם מזון שאתם תואילו לדאוג לו.

השילוב הנ"ל מומלץ ביותר, אך אם אתם מחפשים אחר הפינוק המושלם, אין ספק שכדאי להעביר את המושכות לצוות המקצוענים של חברת הקייטרינג, לאפשר להם לעשות את שלהם, וליהנות מלא פחות מאשר מזון איכותי ביותר מקצביות-עילית, מציוד מפואר, מצוות מחויך ואדיב, ממנות נלוות ואלכוהול, משתייה חמה וקרה ועוד.

אהבתם? שתפו עם החברים!