היתרון בחיי היום יום באכילת שוקולד

רובנו רואים את הקינוח הנפלא שוקולד כאויב שאי אפשר לעמוד בפניו. אך בימינו ישנם מחקרים רבים שמראים דווקא אחרת, ששוקולד הוא אפילו טוב לנו, גם לצריכה בחיי היום יום שלנו ובנוסף אפילו לירידה במשקל. אם אתם לא מאמינים למחקרים האלו, חכו עד שתראו את הסיבות לכך ששוקולד אכן טוב לנו ולבריאות שלנו כאחד.

השפעות השוקולד בחיי היום יום

תחילה, שוקולד מריר הוא השוקולד שאכן באמת טוב לנו, לדוגמא: הוא עוזר במניעת נזקים מהשמש הישראלית החמה שלנו. בטח אתם שואלים את עצמכם: איך שוקולד יכול לעזור הרי הוא לא קרם הגנה? בשוקולד המריר ישנם אנטי אוקסידנטים שהם נוגדי חימצון שמגנים עלינו מפני נזקי UV שעושה השמש.

סיבה נוספת למה שוקולד טוב לנו בחיי היום יום היא שהוא גורם לנו להיות במצב רוח יותר טוב. רכיבים טבעיים בתוך השוקולד גורמים לנו לתחושה של אופוריה ולתחושת מתח פחותה. הרכיבים הללו מעכבים את שחרור ההורמונים האחראים למתח אצלנו בגוף, ובכך גורמים לתחושה נינוחה יותר.

לכל הנשים שקוראות, ולא מצליחות להבין למה דווקא שוקולד מצליח להפיג את הכאב כאשר הן במחזור, אתן אכן צודקות! שוקולד מריר אכן גורם להקלה בכאבי המחזור ובכל שאר התסמינים שלו כגון: עייפות ודיכאון. בשוקולד יש הרבה מגנזיום שגורם להפחתת התסמינים הכואבים והמתישים של המחזור החודשי.

לכל האנשים שנמצאים בדיאטה, אנא מכם אל תוותרו על השוקולד המריר, השוקולד מכיל בתוכו המון סיבים תזונתיים שעוזרים לתחושת השובע שלכם. בנוסף לכך, שוקולד מריר יוריד את החשק למתוק ויימנע מכם לנשנש כל היום או במילים אחרות יעזור לכם לאכול יותר מסודר.

בשורה מתוקה לסטודנטים שבינכם, שוקולד עוזר לפתח את הלמידה, החשיבה והראייה. אספרין, שיוצר זרימת דם מוגברת, נמצא בתוך השוקולד. זרימת הדם והסירקולציה לעיניים, משפרים את יכולת הראייה שלנו. עוד ניתן להגיד, שאתם רשמית יכולים לוותר על התה או הקפה, השוקולד יעשה את העבודה במקום. הקפאין ישאיר אתכם ערניים וחדים ללמידה.

חיי היום יום

ההשפעות הבריאותיות של השוקולד

כבר במאמרים הקודמים סיפרתי לכם שלשוקולד מריר יש דבר מיוחד שמאפשר לו סגולות מרפא. לדוגמא: הסיכוי לשבץ יורד וכך גם למחלות לב וזאת בעקבות האלמנטים האנטי דלקתיים שקיים  בשוקולד המריר.

מחלות נוספות שבהן השוקולד הוא לעזר, היא מחלת הסוכרת, כאשר אנו אוכלים שוקולד מריר על בסיס קבוע הגוף שלנו נהפך להיות רגיש יותר לאינסולין ובכך מפחית את הסיכוי שלנו לפתח סוכרת כל שהיא.

אם אתם קצת מקוררים עקב במזגנים שפועלים ביום ובלילה, הסיבה הבאה לאכול שוקולד היא בשבילכם. שוקולד עוזר לנו להתמודד עם שיעול. שוקולד מכיל תאוברומין שמגיע מצמח הקקאו ועוזר  להפחתה בפעילות של עצב הוואגוס, האחראי על התקפי השיעול שלנו. ישנן שמועות בקרב בקהילה המדעית, שרוצים לקחת את החומר הזה ולהחליף את סירופ השיעול.

לסיכום, שווה לטעום שוקולד בחיי היום יום, אך צריך לדאוג שהשוקולד יהיה מריר ואיכותי. בסדנאות השוקולד של עדי, תקבלו את השוקולד הכי איכותי וטעים שיש, אז קחו את חבריכם ובואו ליהנות, לטעום ולבלות.

השארת תגובה