סדנאות שוקולד למכורים

עדי
נגן וידאו
להזמנת סדנאות שוקולד למכורים מלאו פרטים או חייגו עכשיו!
סדנת שוקולד למכורים בלבד!
סדנת שוקולד מותאמת לאנשים שאוהבים שוקולד בקטע היסטרי
חוויה קולינרית
בסדנת המכורים יש כל כך הרבה שוקולד שפשוט קשה לדמיין
קליל, פשוט ומהנה
כל תהליך הכנת השוקולד קורה באווירה קלילה ומהנה ואין צורך בידע קודם

סדנאות שוקולד למכורים

סדנאות השוקולד למכורים עם עדי הן סדנאות שאסור לפספס. עדי היא שוקולייטרית מקצועית ומדריכת סלסה מוסמכת, מכורים בלבד! אוהבים שוקולד? חולמים עליו ביום ובלילה? רוצים  ללמוד  איך לעבוד איתו? הגעתם למקום הנכון!

סדנת השוקולד למכורים גמישה

סדנאות השוקולד מותאמות לפי גילאים. אופן היצירה מותאם להעדפת המכורים – מקום וסוג הפעילות. ניתן לבחור סוגי מילויים שונים וקינוחים שאותם תרצו ללמוד להכין בעצמכם.

עם מה תצאו מסדנת השוקולד?

בסיום סדנת השוקולד למכורים, משתתפי הסדנה יצאו עם השוקולדים שהכינו בעצמם עטופים בצורה היפה ביותר. בנוסף, חברי הסדנה יקבלו טיפים לעבודה עם שוקולד בבית.

סדנאות שוקולד למכורים בלבד!

 כמה פעמים חברים שלכם אמרו לכם שאתם מכורים לשוקולד? כמה אתם באמת אוהבים שוקולד? האם יש שנייה ביום שבה לא באלכם לאכול או להריח את חומר הגלם המופלא הזה שנקרא שוקולד? אם עניתם בחיוב על השאלות, סדנת השוקולד למכורים עם עדי היא בדיוק הסדנה בשבילכם.

אז מה אנו, המכורים, באמת צריכים בכדי לספק את התשוקה האינסופית שלנו לשוקולד? מעדן? אולי איזה טעמי קטן? ומה לגבי פרוסה עם השוקולד שאנו הכי אוהבים? כמובן שלא! מכורים שכמונו זקוקים ללמוד איך להתעסק עם שוקולד מאפס כדי שנוכל להכין ולאכול אותו בלי הפסקה.

עדי
עדי אלעזר

קצת לפני סדנת השוקולד

לפני שניגשים לסדנה השוקולדית, יש צורך להפעיל את חוש היצירתיות והדמיון יחד עם החושים הרגילים: ריח, טעם, מישוש, ראייה ושמיעה. סדנאות שוקולד למכורים נפתחות בתצוגת תכלית של שוקולדים מרהיבים וטעימים. בתצוגה זו תהיה גם מטמפררת שוקולד, מטמפררת שוקולד נותנת לשוקולד שלנו את המראה המבריק והמרהיב. בנוסף לכך, טימפרור השוקולד הוא זה שנותן לשוקולד שלנו את הצליל הקרנצ'י כאשר השוקולד עובר בין השיניים שלנו.

החברים שמגיעים לסדנת השוקולד, מתבוננים במבחר השוקולדים, מריחים את הריח המשכר של השוקולד ואיך אפשר שלא – גם טועמים. מטרת הטעימה הינה לתת רעיונות חדשים ומופלאים לקראת הסדנה עצמה, שתתחרש מספר דקות לאחר מכן.

אחרי שכולם טעמו מהשוקולדים המדהימים, שניות קלות לפני שמתחילה סדנת השוקולד, נלמד קצת על מהו שוקולד ומאיפה הוא מגיע. עוד נבין, ממה עשוי חומר הגלם המופלא, איך מכינים אותו וכן גם על קסם המרפה שלו.

מה עושים בסדנת השוקולד למכורים?

המשתתפים בסדנת השוקולד, נחשפים לתהליך הכנת השוקולדים החל מהשלב הראשוני, דרך שלב הטמפרור ועד לשלב הפרלין. פרלין כיום הוא שוקולד המכסה מילוי אגוזי עשיר וטעים במיוחד. בנוסף לכך, החברים בסדנה יבחרו את המילוי האהוב עליהם אותו ירצו לשים בתוך הפרלין. בנוסף להכנת הפרלינים נכין משקה שוקולד מהפנט שאליו לא תוכלו להישאר אדישים (אפשר גם להוסיף ליקר).

בסדנת השוקולד למכורים, החברים בסדנת השוקולד מכינים שוקולד ברמה גבוהה מאוד וחוזרים הביתה שטעמו מהשוקולדים הכי איכותיים שיש. עוד נכין בסדנת השוקולד, את הקינוח המפורסם סופלה – או בעברית תפיחה – שהוא עוגה מבחוץ אבל שוקולד מומס וטעים מבפנים. בנוסף נכין כדורי שוקולד לבן עם ליקר מצופים בשוקולד האהוב עליכם – מתכון סודי שגילתה עדי באחת מהסדנאות.

מעבר לעבודה עם השוקולד, המשתתפים בסדנת השוקולד, יוצאים עם טיפים טעימים לעבודה עם שוקולד בבית. נהפוך ביחד חומרים שעד הסדנה לא היה להם שום קשר אחד לשני, לשוקולד טעים ומופלא. לכל הטעימות ניתן גם להוסיף סדנת סלסה מטורפת – לבחירת המכורים בלבד!

סדנאות השוקולד מותאמות לפי גילאים. כמו כן, אופן היצירה מותאם להעדפת החוגגים – מקום וסוג הפעילות. סדנאות השוקולד של עדי למכורים מאוד גמישות ויהיה ניתן לבחור סוגי מילויים שונים וקינוחים מסוימים שאותם תרצו ללמוד להכין בעצמכם.

"בסדנת השוקולד למכורים, החברים בסדנת השוקולד מכינים שוקולד ברמה גבוהה מאוד וחוזרים הביתה שטעמו מהשוקולדים הכי איכותיים שיש."

עם מה תצאו מסדנת השוקולד?

בסיום סדנת השוקולד למכורים, כל משתתפי הסדנה יוצאים ממנה עם השוקולדים והקינוחים שהכינו ועמלו בעצמם עטופים בצורה היפה ומושקעת ביותר. בנוסף, חברי הסדנה יצאו עם טיפים משגעים לעבודה עם שוקולד בבית.

סדנאות שוקולד
סדנאות שוקולד
מכתבי המצלות
"הזמנתי את עדי לסדנת שוקולד לכבוד מסיבת רווקות של החברה הכי טובה שלי. מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי שזו הסדנה שאני צריכה לקחת. שוקולד, מקצועיות, התאמה אישית לקבוצה ומה שהיה הכי שונה מכל שאר הסדנאות זה לימוד צעדי סלסה שכל הבנות אהבו. נהנו המון, היה טעים, כיף ומעניין. אין ספק שאזמין את עדי לעוד אירועים. תודה."
"סדנת השוקולד שעשית לנו היתה מעבר למצופה. השוקולדים, הפרלינים האיכותיים, הסבלנות לעבוד עם חברים שהם טיפה מבוגרים, היו שילוב מנצח. סדנה לכבוד יום ההולדת הותאמה לנו באופן אישי, בחיוך ונעימות רבה. ממליצה לכל מי שרוצה לעשות פעילות משפחתית או חברתית לקחת את עדי לסדנה. תודה על הכל."
"חשבתי מה אפשר לעשות לחברים מהעבודה, קצת להראות להם הערכה בצורת יום גיבוש. חיפשתי באינטרנט והגעתי לסדנה שלי עדי. מהרגע שדיברתי איתה הבנתי שזה זה. עדי ידעה לכוון את הקבוצה לעבודת צוות וגיבוש. היה חוויתי מאוד, טעים ועם ריחות משגעים. כאשר השוקולדים המתינו לנו מקרר עדי לימדה אותנו כמה צעדי סלסה. שמנו מוזיקה, רקדנו ואכלנו. היה מדהים!! תודה רבה!"
"רציתי משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של הבן שלי. רציתי משהו שהילדים גם ילמדו ממנו וגם יהנו! הגעתי לעדי בחיפוש בגוגל וישר בשיחת הטלפון הבנתי שבסדנה לא רק טועמים שוקולד אלה גם לומדים עליו ואיך להכין אותו. עדי הגיעה לאירוע עם חיוך סידרה את השולחן בצורה יפה ביותר. כאשר הילדים הגיעו הם קצת טעמו מהשוקולד והתחילו בסדנה. הילדים למדו איך להכין שוקולד וגם טעמו את הדברים שהכינו. היה מושקע, כיף וטעים. נתראה באירועים בהמשך."
"נמאס לנו כל הזמן לבלות במסעדות או בפארקים אז החלטנו כולם יחדיו להזמין את עדי לסדנת שוקולד. חברים שלי ואני לא הפסקנו לצחוק ולטעום מהמטעמים המדהימים למדנו המון דברים שלא ידענו בכלל על שוקולד. בשלב מסוים הגיע השלב של לרקוד סלסה. שאת בת 14 לא תמיד נעים לרקוד עם הבנים שבחבורה אבל עדי לימדה אותם בדיוק מה צריך לעשות ואיך להתנהג גם בריקוד כג'נטלמנים. היה ממש כיף, מקווה לעוד סדנאות!!!"
"חברי ואני מכורים קשות לשוקולד! הזמנו את עדי לסדנה למכורים בלבד ולא היה רגע שהוא לא שוקולדי ומדהים. עדי הגיעה עם חיוך ורצון שכל המכורים יקבלו את מבוקשם. ההתאמה לסדנת השוקולד הייתה אישית ומושקעת ביותר!! כל אחד יצא עם טיפים לעבודה בבית ומלא שוקולדים טעימים!! היה טעים ושוקולדי, תודה!"
גם אתם אוהבים / מכורים לשוקולד?
עדי מזמינה אתכם להתקשר עכשיו כדי לקבל פרטים מלאים
"שוקולד עושים מכל הלב והנשמה"
עדי אלעזר - שוקולייטרית ומדריכת סלסה מוסמכת