סדנאות שוקולד לנוער

עדי
נגן וידאו
להזמנת סדנאות שוקולד לנוער מלאו פרטים או חייגו עכשיו!
סדנת שוקולד לנוער
סדנת שוקולד לבני נוער. מתאים לפעילויות סוף שנה ועוד
חוויה קולינרית
המשתתפים הופכים לקונדיטורים ברגע. חוויה חינוכית ובכיף
קליל, פשוט ומהנה
כל תהליך הכנת השוקולד קורה באווירה קלילה ומהנה ואין צורך בידע מקדים

סדנאות שוקולד לנוער

סדנאות השוקולד לנוער עם עדי הינה חוויה טעימה ומתוקה. עדי היא שוקולייטרית מקצועית ומדריכת סלסה מוסמכת. נמאס לכם כל מפגש לעשות את אותו הדבר? זה הזמן לעשות שינוי ולעשות יחדיו סדנת שוקולד מפנקת.

סדנת השוקולד לנוער גמישה

סדנאות השוקולד מותאמות לפי גילאים. כמו כן, אופן היצירה מותאם להעדפת החוגגים – מקום וסוג הפעילות. סדנאות השוקולד של עדי לנוער מאוד גמישות ויהיה ניתן לבחור קינוחים מסוימים שאותם להכין בעצמכם.

עם מה תצאו מסדנת השוקולד?

משתתפי הסדנה יוצאים ממנה עם השוקולדים והקינוחים שהכינו בעצמם עטופים בצורה היפה ומושקעת ביותר. בנוסף, חברי הסדנה יצאו עם טיפים לעבודה עם שוקולד בבית.

סדנאות שוקולד לבני נוער

שוב פעם אותו הדבר? נמאס לכם כל פעם לצאת לסרט או לשבת במסעדה?  כל יום הולדת שלכם הוא אותו דבר? מה יקרה אם פעם אחת תנסו, החברים ואתם, לעשות משהו שונה? גם אם זה סתם מפגש חברים או גם אם זוהי יום הולדת שחוגגים רק פעם בשנה, סדנאות השוקולד של עדי היא הפעילות שלה אתם זקוקים. כל חגיגה או מפגש שתרצו מקבל יחס אישי ותכנון קפדני עד הפרטים הקטנים ביותר.סדנאות השוקולד של עדי, הן פעילות שבה מכינים, טועמים וגם לומדים על שוקולד.

 

עדי
עדי אלעזר

קצת לפני סדנת השוקולד

 לפני שניגשים לסדנה השוקולדית, יש צורך להפעיל את חוש היצירתיות והדמיון יחד עם החושים הרגילים: ריח, טעם, מישוש, ראייה ושמיעה. סדנאות שוקולד לנוער נפתחות בתצוגת תכלית של שוקולדים מרהיבים וטעימים. בתצוגה זו תהיה גם מטמפררת שוקולד, מטמפררת שוקולד נותנת לשוקולד שלנו את המראה המבריק והמרהיב. בנוסף לכך, טימפרור השוקולד הוא זה שנותן לשוקולד שלנו את הצליל הקרנצ'י כאשר השוקולד עובר בין השיניים שלנו.

 

החברים שמגיעים לסדנת השוקולד, מתבוננים במבחר השוקולדים, מריחים את הריח המשכר של השוקולד ואיך אפשר שלא – גם טועמים. מטרת הטעימה הינה לתת רעיונות חדשים ומופלאים לקראת הסדנה עצמה, שתתחרש מספר דקות לאחר מכן.

 

אחרי שכולם טעמו מהשוקולדים המדהימים, שניות קלות לפני שמתחילה סדנת השוקולד, נלמד קצת על מהו שוקולד ומאיפה הוא מגיע. עוד נבין, ממה עשוי חומר הגלם המופלא, איך מכינים אותו וכן גם על קסם המרפה שלו.

"בתצוגה זו יהיה גם מפל שוקולד שעשוי משוקולד איכותי שמומס ע"י גוף חימום. השוקולד עובר בין מדפי המפל ויוצר מראה מרהיב ביופיו."

עם מה תצאו מסדנת השוקולד?

בסיום סדנת השוקולד לנוער, כל משתתפי הסדנה יוצאים ממנה עם השוקולדים והקינוחים שהכינו ועמלו בעצמם עטופים בצורה היפה ומושקעת ביותר.בנוסף, חברי הסדנה יצאו עם טיפים משגעים לעבודה עם שוקולד בבית.

סדנאות שוקולד
סדנאות שוקולד
מכתבי המצלות
"הזמנתי את עדי לסדנת שוקולד לכבוד מסיבת רווקות של החברה הכי טובה שלי. מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי שזו הסדנה שאני צריכה לקחת. שוקולד, מקצועיות, התאמה אישית לקבוצה ומה שהיה הכי שונה מכל שאר הסדנאות זה לימוד צעדי סלסה שכל הבנות אהבו. נהנו המון, היה טעים, כיף ומעניין. אין ספק שאזמין את עדי לעוד אירועים. תודה."
"סדנת השוקולד שעשית לנו היתה מעבר למצופה. השוקולדים, הפרלינים האיכותיים, הסבלנות לעבוד עם חברים שהם טיפה מבוגרים, היו שילוב מנצח. סדנה לכבוד יום ההולדת הותאמה לנו באופן אישי, בחיוך ונעימות רבה. ממליצה לכל מי שרוצה לעשות פעילות משפחתית או חברתית לקחת את עדי לסדנה. תודה על הכל."
"חשבתי מה אפשר לעשות לחברים מהעבודה, קצת להראות להם הערכה בצורת יום גיבוש. חיפשתי באינטרנט והגעתי לסדנה שלי עדי. מהרגע שדיברתי איתה הבנתי שזה זה. עדי ידעה לכוון את הקבוצה לעבודת צוות וגיבוש. היה חוויתי מאוד, טעים ועם ריחות משגעים. כאשר השוקולדים המתינו לנו מקרר עדי לימדה אותנו כמה צעדי סלסה. שמנו מוזיקה, רקדנו ואכלנו. היה מדהים!! תודה רבה!"
"רציתי משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של הבן שלי. רציתי משהו שהילדים גם ילמדו ממנו וגם יהנו! הגעתי לעדי בחיפוש בגוגל וישר בשיחת הטלפון הבנתי שבסדנה לא רק טועמים שוקולד אלה גם לומדים עליו ואיך להכין אותו. עדי הגיעה לאירוע עם חיוך סידרה את השולחן בצורה יפה ביותר. כאשר הילדים הגיעו הם קצת טעמו מהשוקולד והתחילו בסדנה. הילדים למדו איך להכין שוקולד וגם טעמו את הדברים שהכינו. היה מושקע, כיף וטעים. נתראה באירועים בהמשך."
"נמאס לנו כל הזמן לבלות במסעדות או בפארקים אז החלטנו כולם יחדיו להזמין את עדי לסדנת שוקולד. חברים שלי ואני לא הפסקנו לצחוק ולטעום מהמטעמים המדהימים למדנו המון דברים שלא ידענו בכלל על שוקולד. בשלב מסוים הגיע השלב של לרקוד סלסה. שאת בת 14 לא תמיד נעים לרקוד עם הבנים שבחבורה אבל עדי לימדה אותם בדיוק מה צריך לעשות ואיך להתנהג גם בריקוד כג'נטלמנים. היה ממש כיף, מקווה לעוד סדנאות!!!"
"חברי ואני מכורים קשות לשוקולד! הזמנו את עדי לסדנה למכורים בלבד ולא היה רגע שהוא לא שוקולדי ומדהים. עדי הגיעה עם חיוך ורצון שכל המכורים יקבלו את מבוקשם. ההתאמה לסדנת השוקולד הייתה אישית ומושקעת ביותר!! כל אחד יצא עם טיפים לעבודה בבית ומלא שוקולדים טעימים!! היה טעים ושוקולדי, תודה!"
גם אתם אוהבים / מכורים לשוקולד?
עדי מזמינה אתכם להתקשר עכשיו כדי לקבל פרטים מלאים
"שוקולד עושים מכל הלב והנשמה"
עדי אלעזר - שוקולייטרית ומדריכת סלסה מוסמכת