סדנאות שוקולד לארגונים וחברות

עדי
נגן וידאו
להזמנת סדנאות שוקולד לארגונים וחברות מלאו פרטים או חייגו עכשיו!
סדנת שוקולד לארגונים ולחברות
סדנת שוקולד לימי גיבוש של ארגונים וחברות קטנות וגדולות
חוויה קולינרית
המשתתפים יהפכו לקונדיטורים ליום אחד
קליל, פשוט ומהנה
כל תהליך הכנת השוקולד קורה באווירה קלילה ומהנה ואין צורך בידע קודם

סדנאות שוקולד לארגונים וחברות

 סדנת שוקולד לארגונים וחברות עם עדי הינה חוויית גיבוש בלתי נשכחת. עדי היא שוקולייטרית מקצועית ומדריכת סלסה מוסמכת, לאירועי הארגון או החברה שלכם. 

 סדנת השוקולד שאני בוחר

 במיוחד לאנשי ארגונים או חברות שמכירים את המועסקים ואת הפעילות אותה הם מעוניינים לעשות, ניתן להתאים את סדנת השוקולד לפי סוג האירוע (יום גיבוש, ערב חברה וכדומה). בנוסף, אופן סדנת השוקולד מותאם להעדפת הארגון או החברה – מקום וסוג הפעילות או השוקולדים שאותם ירצו להכין.

 עם מה יוצאים מסדנת השוקולד?

 החברים ייצאו מגובשים יותר,  ובעלי עבודת צוות טובה ויותר. בנוסף לכך, כל אחד המשתתפים יוצא מסדנת השוקולד עם טיפים להכנת המטעמים בבית ועם המטעמים שהכינו במהלך הסדנה.

סדנת שוקולד לארגונים וחברות

בתור בעל עסק, אתה מעוניין ליצור את אווירה הכי טובה שיש במקום העבודה שלך. אווירה חיובית ושיתוף פעולה במקום העבודה, יכולה לגרום לאנשים לעבוד בצורה מחודדת וטובה יותר. כאשר עובדים בצורה יעילה ומתואמת, יכולים להגיע לחיסכון גדול במשאבים ולעבודה אשר מבוצעת על הצד הטוב ביותר. כל אלה יכולים לגרום לעסק שלך לגדול ולהצליח.

אווירה טובה וגיבוש הם שני אלמנטים חשובים ביותר, בעולם העסקים בכלל ובמקום העבודה בפרט. על מנת להגיע למצב שבו המועסקים שלך עובדים בצורה יעילה ובשיתוף פעולה כזה, דבר ראשון שתרצה לעשות, בתור מעסיק, זה לגבש את העובדים ותוך כדי ליצור את האווירה הנעימה במקום העבודה. סדנאות השוקולד לארגונים וחברות של עדי, הן אחת מהדרכים היצירתיות והטעימות ביותר לגיבוש העובדים וליצירת שיתוף פעולה ביניהם.

עדי
עדי אלעזר

רגע לפני סדנאות השוקולד

רגעים ספורים לפני תחילת סדנאות השוקולד, יתרשמו חברי הקבוצה ממגוון רחב של מטעמים שוקולדיים ופרליני שוקולד מדהימים ומעוררי תיאבון מחומר הגלם האהוב- שוקולד.  עובדי הארגון או החברה יגיעו, יסתכלו,  יריחו ויטעמו משלל המטעמים המוצגים להם. מטרת טעימה זו הוא לפתוח את חברי הסדנה לרעיונות יצירתיים ולתת השראה להמשך סדנת השוקולד.

כמה דקות לפני שניגש להכנת המטעמים הקבוצתיים ולשיתוף הפעולה של החברים בארגון או החברה, נכיר קצת את חומר הגלם יותר לעומק. נשמע על המקורות שלו, ממה הוא עשוי, איך מכינים אותו ועל תכונות המרפא המיוחדות שיש לשוקולד האהוב.

 

מהלך סדנת השוקולד

במהלך סדנת השוקולד של עדי, נלמד לעבוד עם חומר הגלם המתוק- שוקולד, נכיר את העבודה המדוייקת שיש לעשות על מנת להגיע לתוצר היפה והטעים. בנוסף לכך, נכין בעבודת צוות ושיתוף פעולה, פרליני שוקולד מהפנטים במילויים שונים שיבחרו חברי הארגון או החברה. כמו כן, נכין את הקינוח השוקולדי האהוב – טראפלס. טראפלס הינם כדורי שוקולד מרהיבים ביופיים וטעמם מצופים קקאו. עוד הפתעות בסדנת השוקולד יתגלו בהמשך ערב הגיבוש של החברה או הארגון.

מעבר להכנה של המטעמים, זוכים חברי הארגון או החברה ללמוד את הטכניקות ולקבל טיפים מרכזיים על מנת שיכולו לבצע את הכנת השוקולדים גם בביתם ויוכלו לכבד את שאר חבריהם במטעמים. לקינוח, במידה והארגון או החברה מעוניינים, ניתן במהלך שממתינים לשוקולד האהוב שיתקרר להוסיף לשמחת השוקולד גם סדנת סלסה מטריפה למתחילים.

סדנאות השוקולד לארגונים וחברות מותאמות לפי סוג האירוע (יום גיבוש, ערב חברה וכדומה). בנוסף, אופן סדנת השוקולד  מותאם להעדפת הארגון או החברה – מקום וסוג הפעילות או השוקולדים שאותם ירצו להכין.

"במהלך סדנת השוקולד של עדי, נלמד לעבוד עם חומר הגלם המתוק- שוקולד, נכיר את העבודה המדוייקת שיש לעשות על מנת להגיע לתוצר היפה והטעים."

עם מה יוצאים מסדנת השוקולד?

בסופה של סדנת השוקולד, ייצאו עובדי החברה מגובשים יותר, בעלי שיתוף פעולה רב ועבודת צוות מעולה. יתר על כן, ייקחו כל אחד מצוות העובדים המגובש את המטעמים המדהימים שהכינו לביתם, עטופים בצורה הכי יפה שיש.

סדנאות שוקולד
סדנאות שוקולד
מכתבי המצלות
"הזמנתי את עדי לסדנת שוקולד לכבוד מסיבת רווקות של החברה הכי טובה שלי. מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי שזו הסדנה שאני צריכה לקחת. שוקולד, מקצועיות, התאמה אישית לקבוצה ומה שהיה הכי שונה מכל שאר הסדנאות זה לימוד צעדי סלסה שכל הבנות אהבו. נהנו המון, היה טעים, כיף ומעניין. אין ספק שאזמין את עדי לעוד אירועים. תודה."
"סדנת השוקולד שעשית לנו היתה מעבר למצופה. השוקולדים, הפרלינים האיכותיים, הסבלנות לעבוד עם חברים שהם טיפה מבוגרים, היו שילוב מנצח. סדנה לכבוד יום ההולדת הותאמה לנו באופן אישי, בחיוך ונעימות רבה. ממליצה לכל מי שרוצה לעשות פעילות משפחתית או חברתית לקחת את עדי לסדנה. תודה על הכל."
"חשבתי מה אפשר לעשות לחברים מהעבודה, קצת להראות להם הערכה בצורת יום גיבוש. חיפשתי באינטרנט והגעתי לסדנה שלי עדי. מהרגע שדיברתי איתה הבנתי שזה זה. עדי ידעה לכוון את הקבוצה לעבודת צוות וגיבוש. היה חוויתי מאוד, טעים ועם ריחות משגעים. כאשר השוקולדים המתינו לנו מקרר עדי לימדה אותנו כמה צעדי סלסה. שמנו מוזיקה, רקדנו ואכלנו. היה מדהים!! תודה רבה!"
"רציתי משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של הבן שלי. רציתי משהו שהילדים גם ילמדו ממנו וגם יהנו! הגעתי לעדי בחיפוש בגוגל וישר בשיחת הטלפון הבנתי שבסדנה לא רק טועמים שוקולד אלה גם לומדים עליו ואיך להכין אותו. עדי הגיעה לאירוע עם חיוך סידרה את השולחן בצורה יפה ביותר. כאשר הילדים הגיעו הם קצת טעמו מהשוקולד והתחילו בסדנה. הילדים למדו איך להכין שוקולד וגם טעמו את הדברים שהכינו. היה מושקע, כיף וטעים. נתראה באירועים בהמשך."
"נמאס לנו כל הזמן לבלות במסעדות או בפארקים אז החלטנו כולם יחדיו להזמין את עדי לסדנת שוקולד. חברים שלי ואני לא הפסקנו לצחוק ולטעום מהמטעמים המדהימים למדנו המון דברים שלא ידענו בכלל על שוקולד. בשלב מסוים הגיע השלב של לרקוד סלסה. שאת בת 14 לא תמיד נעים לרקוד עם הבנים שבחבורה אבל עדי לימדה אותם בדיוק מה צריך לעשות ואיך להתנהג גם בריקוד כג'נטלמנים. היה ממש כיף, מקווה לעוד סדנאות!!!"
"חברי ואני מכורים קשות לשוקולד! הזמנו את עדי לסדנה למכורים בלבד ולא היה רגע שהוא לא שוקולדי ומדהים. עדי הגיעה עם חיוך ורצון שכל המכורים יקבלו את מבוקשם. ההתאמה לסדנת השוקולד הייתה אישית ומושקעת ביותר!! כל אחד יצא עם טיפים לעבודה בבית ומלא שוקולדים טעימים!! היה טעים ושוקולדי, תודה!"
גם אתם אוהבים / מכורים לשוקולד?
עדי מזמינה אתכם להתקשר עכשיו כדי לקבל פרטים מלאים
"שוקולד עושים מכל הלב והנשמה"
עדי אלעזר - שוקולייטרית ומדריכת סלסה מוסמכת