סדנת שוקולד למבוגרים

עדי
נגן וידאו
להזמנת סדנת שוקולד למבוגרים מלאו פרטים או חייגו עכשיו!
סדנת שוקולד למבוגרים
סדנת שוקולד למבוגרים שבאמת אוהבים מתוק!
חוויה קולינרית
המשתתפות יהפכו לקונדיטוריות לכמה שעות והארוסה הטריה תוביל את ההצגה!
קליל, פשוט ומהנה
כל תהליך הכנת השוקולד קורה באווירה קלילה ומהנה ואין צורך בידע קודם

סדנת שוקולד למבוגרים שמתוק להם

כנראה שאין משהו יותר טעים וחווייתי מאשר סדנת שוקולד למבוגרים עם עדי סדנאות שוקולד למתחילים ומתקדמים. סדנה להכנת שוקולד למבוגרים, זוהי סדנה שמאפשרת לכם לבטא את עצמכם דרך המטבח, חוויה קולינארית של ממש. בואו נכיר אותה קצת יותר לעומק.

תמיד אמרו לכם ש"יש לכם את זה" במטבח? אתם מטורפים על מתוק, אבל לא יודעים כיצד לפנק את עצמכם באמצע הלילה עם קינוח מהסרטים? עדי סדנאות שוקולד נותנת פתרון למקרים אלו. אתם מוזמנים להכיר סדנת שוקולד למבוגרים, סדנאות שוקולד לאירועים של מבוגרים ואירועים מיוחדים. אם תרצו, תוכלו להנות גם מסדנה זוגית למבוגרים ואינטימית. הגיע הזמן ללמוד כיצד מכינים שוקולד, אבל חשוב מכך – הגיע הזמן עבור זמן איכות משותף עם אהוביכם. הנה כל מה שצריך לדעת:

סדנאות שוקולדים למבוגרים עד הבית עם מומחית שוקולד וקינוחים

סדנה להכנת שוקולד היא אופציה עבור תרחישים באמת מגוונים. אם התרחיש הוא יום נישואין, אטרקציות לימי נישואין יכללו הכנת קינוחים היסטריים, אבל בהחלט לא רק. חלמתם תמיד ללמוד סלסה? עדי סדנאות שוקולד, משלבת גם לימודי ריקודי סלסה יחד עם סדנת שוקולד למבוגרים.

האווירה אינה מלחיצה, אישית ונינוחה. אתם מוזמנים להכין שוקולד, ללמוד צעדי סלסה, ולנשנש בין צעד סלסה אחד לשני את השוקולד האהוב עליכם. ככה הן סדנאות השוקולד של עדי, גדושות בחוויות ואווירה כיפית במיוחד.

ככה למעשה מרגישה סדנת שוקולד זוגית אצלכם בבית. וכמובן, אם אתם מחפשים אחר סדנת שוקולד עד הבית לזוגות, הסדנה תותאם אליכם אישית. טים קטן: סדנאות שוקולד בבית לזוגות, הן אטרקציה לזוגות שכדאי לשלב עם מוזיקה טובה.

עדי
עדי אלעזר

סדנת שוקולד למבוגרים בבית ובכל לוקיישן

הסדנאות האלו של הכנת שוקולד מתאימות לכל ימות השנה. אל תמתינו לאירועים מיוחדים בכדי להזמין סדנת שוקולד, בין אם זו סדנת שוקולד לאירועים, או סדנת שוקולד למבוגרים. בכדי לרענן את עצמכם, או לרענן את הזוגיות שלכם, כדאי מדי פעם להנות מסדנאות שמגרות את היצירתיות.

נכון, אין טעם להזמין סדנת שוקולד אחת לחודש, בהחלט ישנן סדנאות מגוונות ואחרות שתוכלו להנות מהן. אבל בכל זאת, אנחנו כאן כדי לדבר על סדנה להכנת שוקולד עד הבית. סדנאות עד הבית עם עדי, הן סדנאות שמועברות בכיף ובקלילות.

קשה להפתיע אתכם עם מתוק? סדנה להכנת שוקולד – חוויה על צלחת 

אתם מוזמנים להנות ולטעום, סדנאות שוקולד בבית עם כל הייחוד שבדבר. ובסופו של דבר, נדרש כאן ייחוד. מי שאוהב מתוק קשה להפתיע אותו. בואו נגיד ככה, אם אתם מטורפים על שוקולד, כנראה כבר חוויתם את כל סוגי הקינוחים.

אמה-מה, עוד לא חוויתם את עדי סדנאות שוקולד למבוגרים ואירועים. הקינוחים שתלמדו להכין יהיו ייחודיים, ואין ספק שאתם תוכלו ליישם את הידע שרכשתם בהמשך לבד. אגב, בנקודה זו כדאי להבהיר, בפעמים רבות אנשים מרגישים צורך לעבור יותר מאשר סדנה אחת.

"הקינוחים שתלמדו להכין יהיו ייחודיים, ואין ספק שאתם תוכלו ליישם את הידע שרכשתם בהמשך לבד."

כדאי להזמין סדנת שוקולד למבוגרים יותר מפעם אחת?

מאחר שבעולם הקינוחים יש מגוון אדיר של מטעמים מתקתקים, עדי אלעזר (עדי סדנאות שוקולד) חוזרת לאותם בתים יותר מפעם אחת במקרים רבים. כשכל כך טעים והחוויה היא כל כך איכותית, סדנה חוזרת – זה מתבקש.

אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם עדי. לאחר שיחה קצרה ותשאול קצרצר, עדי תקבל את התמונה המלאה ותדע איזה סוג של סדנה להכנת שוקולדים להכין לכם. גם אם אתם חוגגים אירוע מיוחד כלשהוא, סדנאות שוקולדים עד הבית זהו פתרון מעולה. ניתן להזמין את עדי עבור אירועים קטנים למבוגרים, אירועים בבית, אירועי יום נישואין ועוד. צריכים ייעוץ, או סיוע נוסף בבחירת סוגי סדנאות הכנת שוקולדים למבוגרים? פנו אל עדי וקבלו תשובות, או מידע. בתיאבון!

סדנאות שוקולד
סדנאות שוקולד
מכתבי המצלות
"הזמנתי את עדי לסדנת שוקולד לכבוד מסיבת רווקות של החברה הכי טובה שלי. מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי שזו הסדנה שאני צריכה לקחת. שוקולד, מקצועיות, התאמה אישית לקבוצה ומה שהיה הכי שונה מכל שאר הסדנאות זה לימוד צעדי סלסה שכל הבנות אהבו. נהנו המון, היה טעים, כיף ומעניין. אין ספק שאזמין את עדי לעוד אירועים. תודה."
"סדנת השוקולד שעשית לנו היתה מעבר למצופה. השוקולדים, הפרלינים האיכותיים, הסבלנות לעבוד עם חברים שהם טיפה מבוגרים, היו שילוב מנצח. סדנה לכבוד יום ההולדת הותאמה לנו באופן אישי, בחיוך ונעימות רבה. ממליצה לכל מי שרוצה לעשות פעילות משפחתית או חברתית לקחת את עדי לסדנה. תודה על הכל."
"חשבתי מה אפשר לעשות לחברים מהעבודה, קצת להראות להם הערכה בצורת יום גיבוש. חיפשתי באינטרנט והגעתי לסדנה שלי עדי. מהרגע שדיברתי איתה הבנתי שזה זה. עדי ידעה לכוון את הקבוצה לעבודת צוות וגיבוש. היה חוויתי מאוד, טעים ועם ריחות משגעים. כאשר השוקולדים המתינו לנו מקרר עדי לימדה אותנו כמה צעדי סלסה. שמנו מוזיקה, רקדנו ואכלנו. היה מדהים!! תודה רבה!"
"רציתי משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של הבן שלי. רציתי משהו שהילדים גם ילמדו ממנו וגם יהנו! הגעתי לעדי בחיפוש בגוגל וישר בשיחת הטלפון הבנתי שבסדנה לא רק טועמים שוקולד אלה גם לומדים עליו ואיך להכין אותו. עדי הגיעה לאירוע עם חיוך סידרה את השולחן בצורה יפה ביותר. כאשר הילדים הגיעו הם קצת טעמו מהשוקולד והתחילו בסדנה. הילדים למדו איך להכין שוקולד וגם טעמו את הדברים שהכינו. היה מושקע, כיף וטעים. נתראה באירועים בהמשך."
"נמאס לנו כל הזמן לבלות במסעדות או בפארקים אז החלטנו כולם יחדיו להזמין את עדי לסדנת שוקולד. חברים שלי ואני לא הפסקנו לצחוק ולטעום מהמטעמים המדהימים למדנו המון דברים שלא ידענו בכלל על שוקולד. בשלב מסוים הגיע השלב של לרקוד סלסה. שאת בת 14 לא תמיד נעים לרקוד עם הבנים שבחבורה אבל עדי לימדה אותם בדיוק מה צריך לעשות ואיך להתנהג גם בריקוד כג'נטלמנים. היה ממש כיף, מקווה לעוד סדנאות!!!"
"חברי ואני מכורים קשות לשוקולד! הזמנו את עדי לסדנה למכורים בלבד ולא היה רגע שהוא לא שוקולדי ומדהים. עדי הגיעה עם חיוך ורצון שכל המכורים יקבלו את מבוקשם. ההתאמה לסדנת השוקולד הייתה אישית ומושקעת ביותר!! כל אחד יצא עם טיפים לעבודה בבית ומלא שוקולדים טעימים!! היה טעים ושוקולדי, תודה!"
גם אתם אוהבים / מכורים לשוקולד?
עדי מזמינה אתכם להתקשר עכשיו כדי לקבל פרטים מלאים
"שוקולד עושים מכל הלב והנשמה"
עדי אלעזר - שוקולייטרית ומדריכת סלסה מוסמכת