סדנת שוקולד זוגית

עדי
נגן וידאו
להזמנת סדנת שוקולד זוגית מלאו פרטים או חייגו עכשיו!
סדנת שוקולד זוגית
סדנת שוקולד זוגית ורומנטית - חוויה לשנים קדימה!
חוויה קולינרית
המשתתפות יהפכו לקונדיטוריות לכמה שעות והארוסה הטריה תוביל את ההצגה!
קליל, פשוט ומהנה
כל תהליך הכנת השוקולד קורה באווירה קלילה ומהנה ואין צורך בידע קודם

זמן רומנטי עם סדנת שוקולד זוגית בכל לוקיישן

 

בין אם מחפשים אחר אטרקציות לאירועים, או שמא בכלל אחר אטרקציות לזוגות, עדי סדנאות שוקולד זה הפתרון המושלם בכל יום בשנה. סדנת שוקולד זוגית מותאמת במיוחד עבורכם ובהתאם לקינוחים שאתם הכי אוהבים להתפנק עליהם. לאחר שיחה קצרצרה, עדי תבין בדיוק איזה סוג של סדנת שוקולד תתאים לכם.

ישנן לא מעט סדנאות לזוגות, כך שאם אתם מחפשים אחר סדנאות זוגיות, בקלות אפשר להתבלבל בין האופציות השונות. בואו נכיר ביחד סדנת שוקולד לזוג שהיא אטרקציה בפני עצמה, מבית היוצרת עדי סדנאות שוקולד. אגב, אם אתם מחפשים אחר סדנת לימודי ריקודי סלסה לזוגות, אפשר לשלב את זה יחד עם סדנאות שוקולד לזוגות.

סדנאות לזוגות עם סלסה והכנת שוקולד (סדנאות עד הבית)

מה יותר רומנטי, טעים ומפנק מאשר סדנאות שוקולד לזוג? רובנו אוהבים מתוק, וחלקנו מעדיפים את הקינוח הכי מתוק שיש. וכשמדברים על הכי מתוק שיש, מדברים על קינוחים שגורמים לכם להרגיש באמצע שווייץ. אבל זהו לא שוקולד שוויצרי איכותי שאתם מנשנשים, זה שוקולד שאתם בעצמכם הכנתם.

ככה למעשה מרגישה סדנת שוקולד זוגית אצלכם בבית. וכמובן, אם אתם מחפשים אחר סדנת שוקולד עד הבית לזוגות, הסדנה תותאם אליכם אישית. טים קטן: סדנאות שוקולד בבית לזוגות, הן אטרקציה לזוגות שכדאי לשלב עם מוזיקה טובה.

עדי
עדי אלעזר

סדנה לזוג בבית: כשהמוזיקה ברקע והשוקולד מוכן עוד רגע

תנו למערכת לנגן את שיריכם האהובים, ואם במקרה שיריכם האהובים הם בספרדית, אתם מסודרים מכל כיוונים. מדוע? מכיוון שיחד עם סדנת שוקולד זוגית ניתן לשלב סדנת ריקודי סלסה לזוגות. אם אתם חולמים ללמוד סלסה אבל פחות מתאימה לכם ההתערבבות עם זרים, זה בהחלט מובן.

במקרים רבים, זוגות יעדיפו להימנע מלימודי סלסה בעקבות העובדה שמדובר בריקוד חושני למדי. ומאחר שאופיו של הריקוד הוא כזה, זוגות לפעמים יעדיפו ללמוד ריקודי סלסה במסגרת מצומצמת. והמסגרת של עדי סדנאות שוקולד היא המסגרת המושלמת עבור מקרים אלו.

סדנה ללימודי סלסה והכנת שוקולד לזוגות במסגרת מצומצמת ואישית 

אתם לא תרקדו בצמוד לאנשים זרים, לא תרגישו אי-נוחות או מבוכה, והכי חשוב – אתם תנשנשו שוקולד תוך כדי לימוד ריקודי סלסה לזוגות. כאן באתר של עדי סדנאות שוקולד, אתם תוכלו לקרוא ביקורות מאומתות של זוגות אשר עברו את החוויה המרעננת של סדנת שוקולד זוגית עם ריקודי סלסה לזוגות.

בתמורה להרשמתכם לסדנה, אתם תקבלו זמן איכות יחדיו ברמותיו הגבוהות ביותר. שמעו לנו, אין יותר כיף מאשר זמן אפייה ובישול יחדיו. אתם מתפעלים יחדיו את המטבח, לומדים כיצד להכין קינוחים היסטריים ובסוף יוצאים מחויכים מאוזן לאוזן. כמובן, אתם גם תרכשו ידע ותדעו כיצד להכין קינוחים בפעמים הבאות שתהיה לכם "דודא" למתוק באמצע הלילה.

"מתפעלים יחדיו את המטבח, לומדים כיצד להכין קינוחים היסטריים ובסוף יוצאים מחויכים מאוזן לאוזן."

סדנת שוקולד זוגית: סדנאות עד הבית לזוגות להכנת שוקולד

סדנאות שוקולד לזוג עד הבית, זו אטרקציה שאפשר להגדיר אותה גם בתור אטרקציה לאירועים, אטרקציה לאירועי זוגות ועוד. אם אתם חוגגים ירח דבש, או אולי חוגגים יום נישואין, זהו הפתרון המושלם עבורכם. כדאי לדעת, אתם לא צריכים להתעסק עם שום דבר שקשור למצרכים, או להכנה מוקדמת כזו או אחרת.

עדי סדנאות שוקולד מגיעה עם מה שצריך בכדי להפוך את היום שלכם למושלם, חווייתי וטעים ברמות. צריכים ייעוץ נוסף? צרו קשר עוד היום, עדי סדנאות לזוגות עד הבית, הדרכת סלסה לזוגות ועוד. לאחר שיחה קצרה ומספר פרטים מצדכם, תותאם לכם סדנת שוקולד זוגית מושלמת. בתיאבון!

סדנאות שוקולד
סדנאות שוקולד
מכתבי המצלות
"הזמנתי את עדי לסדנת שוקולד לכבוד מסיבת רווקות של החברה הכי טובה שלי. מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי שזו הסדנה שאני צריכה לקחת. שוקולד, מקצועיות, התאמה אישית לקבוצה ומה שהיה הכי שונה מכל שאר הסדנאות זה לימוד צעדי סלסה שכל הבנות אהבו. נהנו המון, היה טעים, כיף ומעניין. אין ספק שאזמין את עדי לעוד אירועים. תודה."
"סדנת השוקולד שעשית לנו היתה מעבר למצופה. השוקולדים, הפרלינים האיכותיים, הסבלנות לעבוד עם חברים שהם טיפה מבוגרים, היו שילוב מנצח. סדנה לכבוד יום ההולדת הותאמה לנו באופן אישי, בחיוך ונעימות רבה. ממליצה לכל מי שרוצה לעשות פעילות משפחתית או חברתית לקחת את עדי לסדנה. תודה על הכל."
"חשבתי מה אפשר לעשות לחברים מהעבודה, קצת להראות להם הערכה בצורת יום גיבוש. חיפשתי באינטרנט והגעתי לסדנה שלי עדי. מהרגע שדיברתי איתה הבנתי שזה זה. עדי ידעה לכוון את הקבוצה לעבודת צוות וגיבוש. היה חוויתי מאוד, טעים ועם ריחות משגעים. כאשר השוקולדים המתינו לנו מקרר עדי לימדה אותנו כמה צעדי סלסה. שמנו מוזיקה, רקדנו ואכלנו. היה מדהים!! תודה רבה!"
"רציתי משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של הבן שלי. רציתי משהו שהילדים גם ילמדו ממנו וגם יהנו! הגעתי לעדי בחיפוש בגוגל וישר בשיחת הטלפון הבנתי שבסדנה לא רק טועמים שוקולד אלה גם לומדים עליו ואיך להכין אותו. עדי הגיעה לאירוע עם חיוך סידרה את השולחן בצורה יפה ביותר. כאשר הילדים הגיעו הם קצת טעמו מהשוקולד והתחילו בסדנה. הילדים למדו איך להכין שוקולד וגם טעמו את הדברים שהכינו. היה מושקע, כיף וטעים. נתראה באירועים בהמשך."
"נמאס לנו כל הזמן לבלות במסעדות או בפארקים אז החלטנו כולם יחדיו להזמין את עדי לסדנת שוקולד. חברים שלי ואני לא הפסקנו לצחוק ולטעום מהמטעמים המדהימים למדנו המון דברים שלא ידענו בכלל על שוקולד. בשלב מסוים הגיע השלב של לרקוד סלסה. שאת בת 14 לא תמיד נעים לרקוד עם הבנים שבחבורה אבל עדי לימדה אותם בדיוק מה צריך לעשות ואיך להתנהג גם בריקוד כג'נטלמנים. היה ממש כיף, מקווה לעוד סדנאות!!!"
"חברי ואני מכורים קשות לשוקולד! הזמנו את עדי לסדנה למכורים בלבד ולא היה רגע שהוא לא שוקולדי ומדהים. עדי הגיעה עם חיוך ורצון שכל המכורים יקבלו את מבוקשם. ההתאמה לסדנת השוקולד הייתה אישית ומושקעת ביותר!! כל אחד יצא עם טיפים לעבודה בבית ומלא שוקולדים טעימים!! היה טעים ושוקולדי, תודה!"
גם אתם אוהבים / מכורים לשוקולד?
עדי מזמינה אתכם להתקשר עכשיו כדי לקבל פרטים מלאים
"שוקולד עושים מכל הלב והנשמה"
עדי אלעזר - שוקולייטרית ומדריכת סלסה מוסמכת