סדנת שוקולד ליום הולדת

עדי
נגן וידאו
להזמנת סדנת שוקולד ליום הולדת מלאו פרטים או חייגו עכשיו!
סדנת שוקולד ליום הולדת
סדנת שוקולד מותאמת לימי הולדת עם דגש על העצמת בעל/ת השמחה
חוויה קולינרית
המשתתפים יהפכו לקונדיטורים לכמה שעות והחוגג/ת לקונדיטור הראשי!
קליל, פשוט ומהנה
כל תהליך הכנת השוקולד קורה באווירה קלילה ומהנה ואין צורך בידע קודם

סדנת  שוקולד ליום הולדת

סדנת שוקולד ליום הולדת עם עדי הינה חוויה טעימה, מתוקה ובלתי נשכחת. עדי הינה שוקולטיירית מקצועית ומדריכת סלסה מוסמכת שהופכת את יום ההולדת של הילד שלכם למוצלחת ביותר. ילד יום ההולדת הוא מסמר המסיבה ומכין את השוקולד הגדול והיפה ביותר שבסוף גם יקשט את העוגה.

סדנת שוקולד בהתאמה אישית!

סדנת השוקולד מותאמת לפי גיל ילד יום ההולדת ורצונו. כמו כן, ניתן גם לבחור את אופן היצירה- מקום וסוג הפעילות.  ניתן לבחור גם נושא: גיבורים נסיכות ועוד.

עם מה יוצאים מסדנת השוקולד ליום ההולדת?

בסיום סדנת השוקולד, ילד יום ההולדת יוצא עם השוקולד המרשים ביותר ושאר הילדים יוצאים מרוצים עם שלל השוקולדים שהכינו בעצמם עטופים בצורה היפה ביותר.

סדנת שוקולד ליום הולדת

בתור הורים, אתם חושבים על היומולדת של הילדים כבר חודשים לפני שהיא מתרחשת. קונים את הבגדים הכי יפים, מכינים רעיונות וקונים מתנות. אך השלב החשוב ביותר בשביל ההורה הוא בחירת פעילות יום ההולדת. הורים תמיד יעדיפו שפעילות יום ההולדת תהיה כיפית,  אך מצד שני מעשית ותורמת לילד. בסדנאות השוקולד של עדי, המושג "לשחק באוכל" מקבל פנים נוצצות וטעימות. מצד אחד, הילדים זוכים  לשחק את תפקיד השוקולייטר ליום אחד ומצד שני זוכים גם  לטעום מהמטעמים שהכינו בעצמם.


בסדנת השוקולד של עדי, ילד יום ההולדת הוא מסמר המסיבה. לא רק שהוא זוכה להכין את השוקולדים הטעימים כמו כולם, הוא גם זוכה שכלל הילדים שחוגגים איתו יכינו לו הפתעה מיוחדת לכבוד יום ההולדת. בנוסף לכך, ילד יום ההולדת יכין את השוקולד הכי מיוחד שבחר מראש.

עדי

עדי אלעזר

קצת לפני סדנת השוקולד

לפני שניגשים לסדנת יום ההולדת השוקולדית, יש צורך להפעיל את חוש היצירתיות והדמיון יחד עם החושים הרגילים: ריח, טעם, מישוש, ראייה ושמיעה. סדנאות שוקולד לימי הולדת נפתחות בתצוגת תכלית של שוקולדים מרהיבים וטעימים. בתצוגה זו תהיה גם מטמפררת שוקולד, מטמפררת שוקולד נותנת לשוקולד שלנו את המראה המבריק והמרהיב. בנוסף לכך, טימפרור השוקולד הוא זה שנותן לשוקולד שלנו את הצליל הקרנצ'י כאשר השוקולד עובר בין השיניים שלנו.

הילדים שמגיעים לסדנת השוקולד ליום ההולדת, מתבוננים במבחר השוקולדי, ואיך אפשר שלא – גם טועמים. מטרת הטעימה הינה לתת לילדים רעיונות חדשים ומופלאים לקראת הסדנה עצמה, שתתחרש מספר דקות לאחר מכן.

אחרי שכל הילדים טעמו מהשוקולדים המדהימים, שניות קלות לפני שמתחילה סדנת השוקולד, הילדים ילמדו קצת על מהו שוקולד ומאיפה הוא מגיע. עוד ילמדו הילדים ממה  עשוי חומר הגלם המופלא, איך מכינים אותו וכן גם על קסם המרפה שלו.

מה עושים הילדים בסדנת השוקולד ליום ההולדת?

הילדים בסדנת השוקולד נחשפים לראשונה לתהליך הכנת השוקולדים האהובים עליהם. כל ילד בסדנה מקבל סינר וכובע של קונדיטור אמיתי. בנוסף לכך, הילדים יבחרו אילו תוספות הם ירצו להכניס לשוקולד שלהם כיוון שלילדים יש טעם ספציפי ומיוחד. לתוך השוקולדים נכנסות התוספות האהובות על הילדים כמו: שוקולדים צבעוניים, עגיות ושלל מטעמים מיוחדים.

בסדנת השוקולד ליום היולדת, הילדים מכינים שוקולד ברמה גבוהה מאוד ויוצאים הביתה שטעמו מהשוקולדים הכי איכותיים שיש. הילדים מכינים שוקולדים על מקלות עם התוספות הכי טעימות,  מרשמלו מצופה ועוד. ילד יום ההולדת זוכה להכין את השוקולד המרשים ביותר- צורה תלת ממדית שתשב על עוגת יום ההולדת. הילדים יעזרו לקשט את העוגה בשלל התוספות שהם אוהבים.

מעבר לעבודה עם השוקולד, הילדים יוצאים עם טיפים טעימים לעבודה בבית. השוקולדים שהכינו הילדים בסדנת יום ההולדת יהוו להם גאווה רבה.  הילדים ירגישו שהכינו משהו מופלא שלפני שנייה היה רק חומרים רנדומליים ולא קשורים אחד לשני. אם לכם ההורים יהיה טיפת מזל, אולי תצליחו  לטעום מהשוקולדים המופלאים שילדיכם הכינו וכך לראות אם כדאי וצריך להשקיע בילד בחוג יותר מעמיק.

סדנאות השוקולד מותאמות לפי גילאי הילדים וילד יום ההולדת שכן לאירוע בר מצווה כדאי יותר להזמין אמן חושים לבר מצווה לעומת יום הולדת שבה עדיף באמת להזמין סדנת שוקולד. כמו כן, אופן היצירה מותאם להעדפת ההורים וילד יום ההולדת- מקום וסוג הפעילות. סדנאות השוקולד של עדי ליום הולדת מאוד גמישות ויהיה ניתן לבחור  נושא כמו: גיבורים, נסיכות ועוד.

"אחרי שכל הילדים טעמו מהשוקולדים המדהימים, שניות קלות לפני שמתחילה סדנת השוקולד, הילדים ילמדו קצת על מהו שוקולד ומאיפה הוא מגיע. עוד ילמדו הילדים ממה  עשוי חומר הגלם המופלא, איך מכינים אותו וכן גם על קסם המרפה שלו."

עם מה יוצאים הילדים מסדנת השוקולד

חוץ מידע חד ומרשים על אודות השוקולד, בסיום סדנת השוקולד, ילד יום ההולדת יוצא עם השוקולד המרשים ביותר ושאר הילדים יוצאים מרוצים עם שלל השוקולדים שהכינו בעצמם עטופים בצורה היפה ביותר.

סדנאות שוקולד
סדנאות שוקולד
מכתבי המצלות
"הזמנתי את עדי לסדנת שוקולד לכבוד מסיבת רווקות של החברה הכי טובה שלי. מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי שזו הסדנה שאני צריכה לקחת. שוקולד, מקצועיות, התאמה אישית לקבוצה ומה שהיה הכי שונה מכל שאר הסדנאות זה לימוד צעדי סלסה שכל הבנות אהבו. נהנו המון, היה טעים, כיף ומעניין. אין ספק שאזמין את עדי לעוד אירועים. תודה."
"סדנת השוקולד שעשית לנו היתה מעבר למצופה. השוקולדים, הפרלינים האיכותיים, הסבלנות לעבוד עם חברים שהם טיפה מבוגרים, היו שילוב מנצח. סדנה לכבוד יום ההולדת הותאמה לנו באופן אישי, בחיוך ונעימות רבה. ממליצה לכל מי שרוצה לעשות פעילות משפחתית או חברתית לקחת את עדי לסדנה. תודה על הכל."
"חשבתי מה אפשר לעשות לחברים מהעבודה, קצת להראות להם הערכה בצורת יום גיבוש. חיפשתי באינטרנט והגעתי לסדנה שלי עדי. מהרגע שדיברתי איתה הבנתי שזה זה. עדי ידעה לכוון את הקבוצה לעבודת צוות וגיבוש. היה חוויתי מאוד, טעים ועם ריחות משגעים. כאשר השוקולדים המתינו לנו מקרר עדי לימדה אותנו כמה צעדי סלסה. שמנו מוזיקה, רקדנו ואכלנו. היה מדהים!! תודה רבה!"
"רציתי משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של הבן שלי. רציתי משהו שהילדים גם ילמדו ממנו וגם יהנו! הגעתי לעדי בחיפוש בגוגל וישר בשיחת הטלפון הבנתי שבסדנה לא רק טועמים שוקולד אלה גם לומדים עליו ואיך להכין אותו. עדי הגיעה לאירוע עם חיוך סידרה את השולחן בצורה יפה ביותר. כאשר הילדים הגיעו הם קצת טעמו מהשוקולד והתחילו בסדנה. הילדים למדו איך להכין שוקולד וגם טעמו את הדברים שהכינו. היה מושקע, כיף וטעים. נתראה באירועים בהמשך."
"נמאס לנו כל הזמן לבלות במסעדות או בפארקים אז החלטנו כולם יחדיו להזמין את עדי לסדנת שוקולד. חברים שלי ואני לא הפסקנו לצחוק ולטעום מהמטעמים המדהימים למדנו המון דברים שלא ידענו בכלל על שוקולד. בשלב מסוים הגיע השלב של לרקוד סלסה. שאת בת 14 לא תמיד נעים לרקוד עם הבנים שבחבורה אבל עדי לימדה אותם בדיוק מה צריך לעשות ואיך להתנהג גם בריקוד כג'נטלמנים. היה ממש כיף, מקווה לעוד סדנאות!!!"
"חברי ואני מכורים קשות לשוקולד! הזמנו את עדי לסדנה למכורים בלבד ולא היה רגע שהוא לא שוקולדי ומדהים. עדי הגיעה עם חיוך ורצון שכל המכורים יקבלו את מבוקשם. ההתאמה לסדנת השוקולד הייתה אישית ומושקעת ביותר!! כל אחד יצא עם טיפים לעבודה בבית ומלא שוקולדים טעימים!! היה טעים ושוקולדי, תודה!"
גם אתם אוהבים / מכורים לשוקולד?
עדי מזמינה אתכם להתקשר עכשיו כדי לקבל פרטים מלאים
"שוקולד עושים מכל הלב והנשמה"
עדי אלעזר - שוקולייטרית ומדריכת סלסה מוסמכת