סדנת שוקולד בזום

עדי
נגן וידאו
להזמנת סדנת שוקולד בזום מלאו פרטים או חייגו עכשיו!

ימי הסגר, הבידוד והריחוק החברתי קשים לכולנו. הקרבה לאנשים שאנחנו אוהבים והאפשרויות הבלתי נגמרות לאטרקציות ופעילויות שונות שאפשר לעשות ביחד חסרים מאוד. בזמנים כאלה אין כמו חתיכת שוקולד מתוקה שתמלא את הבטן והלב. אבל למה לאכול לבד כשאפשר להשתתף בסדנת שוקולד בזום? בצורה כזו תוכלו להנות מהטעם, המקצועיות, מהפעילות המשותפת עם האהובים עלינו – והכל מהמטבח הפרטי שלכם!

 

הדרך ללב מתחילה מהבטן

גם בימים טובים אין אדם שיסרב לסדנת שוקולד. החמימות, המתיקות, היצירתיות, הכל מתנקז למספר שעות של עונג צרוף. סדנאות השוקולד מתאימות לכולם. בין אם אתם הורים שרוצים להעניק לילדיכם זמן איכות כיפי ומשמעותי עם המשפחה, בני זוג שרוצים לחלוק פעילות משותפת ולחגוג את האהבה שלכם או אפילו אם אתם מנהלי חברה ומחפשים דרך מקורית לגבש בין העובדים – השוקולד מתאים לכל מטרה. אך האם גם בימים כאלה אפשר להנות מהשוקולד?

 

דבר לא יעצור את השוקולד

הקורונה הביאה איתה הרבה מעצורים. הסגרים, הבידוד וההנחיות השונות הפכו פעילויות משותפות לכמעט בלתי אפשריות. אך יש דבר אחד שלא נוכל לעצור – את השוקולד. התקופה הזו מאלצת אותנו להמציא את עצמנו מחדש ולחשוב על דרכים יצירתיות שיאפשרו לנו להמשיך ולהנות מסדנאות שוקולד חווייתיות. על כן, מהיום אפשר להנות מסדנאות שוקולד בזום. אם תבחרו בתצורה הזו של סדנאות השוקולד תוכלו להעניק לסובבים אתכם חוויה מהנה ובלתי נשכחת מבלי לסכן את הבריאות שלהם או לעבור על ההנחיות.

 

סדנת שוקולד בזום – איך זה עובד?

כאמור, סדנת שוקולד פנים אל פנים כנראה לא תהיה אך סדנא בזום יכולה להוות חלופה מצוינת. שתי הסדנאות מציעות חוויה מאוד דומה אך בכל זאת יש לבצע התאמות לסיטואציה החדשה. ההבדל הראשון והבולט מכולם הוא שאת הסדנא תעברו כשאתם בביתכם ומעביר הסדנא בסטודיו. אך אל דאגה! הסטודיו עבר מתיחת פנים וכעת משטח העבודה מצולם מכל כיוון על מנת שתוכלו לקבל את ההוראות ולראות את ההדגמות בצורה המלאה והטובה ביותר.

תוכן הסדנא עבר גם הוא התאמה כך שניתן להשלים את כל המתכונים עם כלי מטבח סטנדרטים שיש לכל אחד. בנוסף, תוכלו ללמוד טיפים לשימוש יצירתי בכלי מטבח פשוטים שיתנו לשוקולדים שלכם את המראה המקצועי שתמיד רציתם.

את החומרים לסדנא תוכלו לקבל בשתי דרכים, לבחירתכם. הדרך הראשונה והפשוטה ביותר היא משלוח מיוחד של חומרי הגלם האיכותיים ביותר הישר מהסטודיו אל המטבח שלכם. הדרך השנייה היא קנייה עצמאית של החומרים על פי רשימת קניות מסודרת שהסטודיו יפיק עבורכם. צוות הסטודיו יעמוד לשירותכם למקרה שמתעוררות שאלות במהלך הקניות.

 

אנחנו מעוניינים להירשם לסדנת שוקולד בזום! איפה נרשמים?

תחום סדנאות השוקולד הפך להיות יותר ויותר פופולרי עם השנים ואנשי מקצוע רבים מציעים מגוון רחב של סדנאות. גם כשמדובר בסדנת שוקולד רגילה יש לברור מתוך כל הסדנאות והשוקולטיירים שבשוק את האחד שנכון בשבילכם. יש לוודא שמעביר הסדנא הוא אדם מקצועי, מסביר פנים ובעל ניסיון. בנוסף, יש לוודא שתוכן הסדנא מתאים למשתתפים ברמת הקושי ובאופי המתכונים. תהליך בחירת הסדנא, המורכב ממילא, חשוב פי כמה וכמה כשמדובר בסדנת שוקולד בזום. על מנת שתהיו בטוחים שהסדנא שאתם בוחרים היא הסדנא המקצועית והמתאימה ביותר עבורכם – פנו לעדי כבר עכשיו. מעבר לניסיון המקצועי הרב שעדי מביאה לסדנא, היא תוודא כי התוכן ואופי הסדנא יהיו מותאמים בדיוק לצרכים שלכם. סדנת שוקולד בזום יכולה להפוך בקלות למתנה הטובה ביותר שאתם יכולים להעניק למשפחה שלכם בתקופה הזו, אל תהססו ופנו לעדי לפרטים נוספים.

סדנת שוקולד בזום

סדנאות שוקולד
סדנאות שוקולד
מכתבי המצלות
"הזמנתי את עדי לסדנת שוקולד לכבוד מסיבת רווקות של החברה הכי טובה שלי. מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי שזו הסדנה שאני צריכה לקחת. שוקולד, מקצועיות, התאמה אישית לקבוצה ומה שהיה הכי שונה מכל שאר הסדנאות זה לימוד צעדי סלסה שכל הבנות אהבו. נהנו המון, היה טעים, כיף ומעניין. אין ספק שאזמין את עדי לעוד אירועים. תודה."
"סדנת השוקולד שעשית לנו היתה מעבר למצופה. השוקולדים, הפרלינים האיכותיים, הסבלנות לעבוד עם חברים שהם טיפה מבוגרים, היו שילוב מנצח. סדנה לכבוד יום ההולדת הותאמה לנו באופן אישי, בחיוך ונעימות רבה. ממליצה לכל מי שרוצה לעשות פעילות משפחתית או חברתית לקחת את עדי לסדנה. תודה על הכל."
"חשבתי מה אפשר לעשות לחברים מהעבודה, קצת להראות להם הערכה בצורת יום גיבוש. חיפשתי באינטרנט והגעתי לסדנה שלי עדי. מהרגע שדיברתי איתה הבנתי שזה זה. עדי ידעה לכוון את הקבוצה לעבודת צוות וגיבוש. היה חוויתי מאוד, טעים ועם ריחות משגעים. כאשר השוקולדים המתינו לנו מקרר עדי לימדה אותנו כמה צעדי סלסה. שמנו מוזיקה, רקדנו ואכלנו. היה מדהים!! תודה רבה!"
"רציתי משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של הבן שלי. רציתי משהו שהילדים גם ילמדו ממנו וגם יהנו! הגעתי לעדי בחיפוש בגוגל וישר בשיחת הטלפון הבנתי שבסדנה לא רק טועמים שוקולד אלה גם לומדים עליו ואיך להכין אותו. עדי הגיעה לאירוע עם חיוך סידרה את השולחן בצורה יפה ביותר. כאשר הילדים הגיעו הם קצת טעמו מהשוקולד והתחילו בסדנה. הילדים למדו איך להכין שוקולד וגם טעמו את הדברים שהכינו. היה מושקע, כיף וטעים. נתראה באירועים בהמשך."
"נמאס לנו כל הזמן לבלות במסעדות או בפארקים אז החלטנו כולם יחדיו להזמין את עדי לסדנת שוקולד. חברים שלי ואני לא הפסקנו לצחוק ולטעום מהמטעמים המדהימים למדנו המון דברים שלא ידענו בכלל על שוקולד. בשלב מסוים הגיע השלב של לרקוד סלסה. שאת בת 14 לא תמיד נעים לרקוד עם הבנים שבחבורה אבל עדי לימדה אותם בדיוק מה צריך לעשות ואיך להתנהג גם בריקוד כג'נטלמנים. היה ממש כיף, מקווה לעוד סדנאות!!!"
"חברי ואני מכורים קשות לשוקולד! הזמנו את עדי לסדנה למכורים בלבד ולא היה רגע שהוא לא שוקולדי ומדהים. עדי הגיעה עם חיוך ורצון שכל המכורים יקבלו את מבוקשם. ההתאמה לסדנת השוקולד הייתה אישית ומושקעת ביותר!! כל אחד יצא עם טיפים לעבודה בבית ומלא שוקולדים טעימים!! היה טעים ושוקולדי, תודה!"
גם אתם אוהבים / מכורים לשוקולד?
עדי מזמינה אתכם להתקשר עכשיו כדי לקבל פרטים מלאים
"שוקולד עושים מכל הלב והנשמה"
עדי אלעזר - שוקולייטרית ומדריכת סלסה מוסמכת