סדנאות שוקולד למסיבת רווקות

עדי
נגן וידאו
להזמנת סדנאות שוקולד למסיבת רווקות מלאו פרטים או חייגו עכשיו!
סדנת שוקולד למסיבת רווקות
סדנת שוקולד מותאמת למסיבת רווקות - ללכת על בטוח!
חוויה קולינרית
המשתתפות יהפכו לקונדיטוריות לכמה שעות והארוסה הטריה תוביל את ההצגה!
קליל, פשוט ומהנה
כל תהליך הכנת השוקולד קורה באווירה קלילה ומהנה ואין צורך בידע קודם

סדנאות שוקולד למסיבת רווקות

סדנת השוקולד למסיבת רווקות עם עדי הינה מסיבה שאינה נגמרת. עדי היא שוקולייטרית מקצועית ומדריכת סלסה מוסמכת. נרים יחדיו כוסית לכבוד הכלה המיועדת. 

סדנת השוקולד הגמישה

סדנת השוקולד גמישה, תוכלו להציג תמונות מביכות שלכן ושל הכלה לעתיד. בנוסף, אופן סדנת השוקולד מותאם להעדפת המארגנות והכלה – מקום וסוג הפעילות או שוקולדים שאותם ירצו להכין.

עם מה יוצאים מסדנת השוקולד?

כל המשתתפות יצאו מהסדנה עם המטעמים שהכינו עטופים בצורה הכי יפה שיש .

סדנאות שוקולד למסיבת רווקות

כמעט הגיע היום המיוחד והמיוחל שכל בחורה חולמת עליו מאז שהיא ילדה קטנה – החתונה. אך לפני שהחברה הטובה שלכן עוזבת את חיי הרווקות לעד, חייבים לארגן מסיבה מטורפת יחד עם כל החברות הכי קרובות וטובות. אז בין אם זו מסיבת רווקות מפתיעה ובין אם זו סדנה שיצא והכלה לעתיד יודעת עליה, תתלבשנה יפה ותתגנדרו לסדנת השוקולד של עדי.

לכבוד החגיגה נתחיל בהרמת כוסית, כי אי אפשר בלי כמה ברכות וצחוקים על הכלה. אפשר לשתות אפילו שתי כוסות – לא אגלה לחתן. סדנת השוקולד יכולה להתנהל כרצונכן- שמרנית או קצת יותר מופרעת.

עדי
עדי אלעזר

קצת לפני סדנת השוקולד

אחרי שהצלחנו להפתיע את הכלה לעתיד, או שלא, נרים כוסית ביחד על מנת לחגוג את המאורע. הרמת הכוסית תהיה מלווה בתצוגה של מגוון רחב של מטעמים שוקולדיים ופרלינים מרהיבים ומעוררי תיאבון מחומר הגלם האהוב – שוקולד. מטרת הטעימות היא לא רק כדי ליצור אווירה טובה, אלה גם לאפשר לכן לפתוח את הראש לכל מיני רעיונות יצירתיים.

כל אחת מהחברות תוכל לתת כמה מילות ברכה לכלה המיועדת. סדנת השוקולד למסיבת רווקות הינה גמישה, ניתן גם להציג מצגת או סתם תמונות מביכות שלכן ושל הכלה והחתן לעתיד. דקות מספר לפני שנתחיל בסדנת השוקולד, נכיר את חומר הגלם שלנו יותר לעומק. נלמד על מקורותיו, ממה הוא עשוי, איך מכינים אותו ובנוסף גם נלמד על תכונות המרפא שלו.

 

מה עושים בסדנת השוקולד?

במהלך סדנת השוקולד למסיבת רווקות של עדי, נלמד איך מתעסקים עם חומר הגלם המופלא – שוקולד. נכין תכשיטי שוקולד מופלאים- פרלינים, נמלא אותם במילויים האהובים עלינו- כן גם אלכוהול נחשב. נכין יחדיו את הקינוח השוקולדי האהוב טראפלס. טראפלס הינם כדורי שוקולד מרהיבים ויפים המצופים קקאו. בנוסף לכל אלה, ניתן להכין מתנות שוקולדיות לחתן והכלה. יכול להיות מארז יפה או כל רעיון שעולה לדעתכן- לתאם מראש.

מעבר להכנה של המטעמים, זוכות חברות מסיבת הרווקות והכלה ללמוד את הטכניקות הדרושות ולקבל טיפים מרכזיים על מנת שיכולו לבצע את הכנת השוקולדים גם בביתם ויוכלו לכבד את שאר חבריהם במטעמים. אם זה לא מספיק, ישנה אפשרות4 בזמן שהשוקולדים הטעימים מתקררים לסדנת סלסה סוחפת למתחילים עם  עדי.  עדי היא מדריכת סלסה יותר משנתיים עם ניסיון רב ותוכל ללמד אתכן את הצעדים המרהיבים אשר תחפצו.

סדנאות השוקולד למסיבת רווקות מותאמות לפי סוג האירוע (ניתן להוסיף מצגות, משחקי חברה וכו'). בנוסף, אופן סדנת השוקולד מותאם להעדפת המארגנות והכלה – מקום וסוג הפעילות או השוקולדים שאותם ירצו להכין.

"בנוסף לכל אלה, ניתן להכין מתנות שוקולדיות לחתן והכלה. יכול להיות מארז יפה או כל רעיון שעולה לדעתכן- לתאם מראש."

עם מה יוצאים מסדנת השוקולד?

בסופה של סדנת השוקולד, תצאו  עם טיפים מצוינים להכנת שוקולדים מטריפים. יתר על כן, כל אחת תיקח לביתה את המטעמים המדהימים שהכינו לביתם, עטופים בצורה הכי יפה שיש.

סדנאות שוקולד
סדנאות שוקולד
מכתבי המצלות
"הזמנתי את עדי לסדנת שוקולד לכבוד מסיבת רווקות של החברה הכי טובה שלי. מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי שזו הסדנה שאני צריכה לקחת. שוקולד, מקצועיות, התאמה אישית לקבוצה ומה שהיה הכי שונה מכל שאר הסדנאות זה לימוד צעדי סלסה שכל הבנות אהבו. נהנו המון, היה טעים, כיף ומעניין. אין ספק שאזמין את עדי לעוד אירועים. תודה."
"סדנת השוקולד שעשית לנו היתה מעבר למצופה. השוקולדים, הפרלינים האיכותיים, הסבלנות לעבוד עם חברים שהם טיפה מבוגרים, היו שילוב מנצח. סדנה לכבוד יום ההולדת הותאמה לנו באופן אישי, בחיוך ונעימות רבה. ממליצה לכל מי שרוצה לעשות פעילות משפחתית או חברתית לקחת את עדי לסדנה. תודה על הכל."
"חשבתי מה אפשר לעשות לחברים מהעבודה, קצת להראות להם הערכה בצורת יום גיבוש. חיפשתי באינטרנט והגעתי לסדנה שלי עדי. מהרגע שדיברתי איתה הבנתי שזה זה. עדי ידעה לכוון את הקבוצה לעבודת צוות וגיבוש. היה חוויתי מאוד, טעים ועם ריחות משגעים. כאשר השוקולדים המתינו לנו מקרר עדי לימדה אותנו כמה צעדי סלסה. שמנו מוזיקה, רקדנו ואכלנו. היה מדהים!! תודה רבה!"
"רציתי משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת של הבן שלי. רציתי משהו שהילדים גם ילמדו ממנו וגם יהנו! הגעתי לעדי בחיפוש בגוגל וישר בשיחת הטלפון הבנתי שבסדנה לא רק טועמים שוקולד אלה גם לומדים עליו ואיך להכין אותו. עדי הגיעה לאירוע עם חיוך סידרה את השולחן בצורה יפה ביותר. כאשר הילדים הגיעו הם קצת טעמו מהשוקולד והתחילו בסדנה. הילדים למדו איך להכין שוקולד וגם טעמו את הדברים שהכינו. היה מושקע, כיף וטעים. נתראה באירועים בהמשך."
"נמאס לנו כל הזמן לבלות במסעדות או בפארקים אז החלטנו כולם יחדיו להזמין את עדי לסדנת שוקולד. חברים שלי ואני לא הפסקנו לצחוק ולטעום מהמטעמים המדהימים למדנו המון דברים שלא ידענו בכלל על שוקולד. בשלב מסוים הגיע השלב של לרקוד סלסה. שאת בת 14 לא תמיד נעים לרקוד עם הבנים שבחבורה אבל עדי לימדה אותם בדיוק מה צריך לעשות ואיך להתנהג גם בריקוד כג'נטלמנים. היה ממש כיף, מקווה לעוד סדנאות!!!"
"חברי ואני מכורים קשות לשוקולד! הזמנו את עדי לסדנה למכורים בלבד ולא היה רגע שהוא לא שוקולדי ומדהים. עדי הגיעה עם חיוך ורצון שכל המכורים יקבלו את מבוקשם. ההתאמה לסדנת השוקולד הייתה אישית ומושקעת ביותר!! כל אחד יצא עם טיפים לעבודה בבית ומלא שוקולדים טעימים!! היה טעים ושוקולדי, תודה!"
גם אתם אוהבים / מכורים לשוקולד?
עדי מזמינה אתכם להתקשר עכשיו כדי לקבל פרטים מלאים
"שוקולד עושים מכל הלב והנשמה"
עדי אלעזר - שוקולייטרית ומדריכת סלסה מוסמכת