אטרקציה לחגים בזול – על האש

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

תקופת החגים מביאה איתה חופשים ארוכים מבתי הספר ושעמום רב בקרב הילדים. בהתחלה עוד יש כוח לצאת מהבית, לעשות קמפינג בחוף הים, לנסוע לטיולים ברחבי הארץ ולעבור בין משחקיה לקיר טיפוס ומשם לפארק שעשועים. אולם בשלב מסוים האנרגיות הולכות ומתמעטות, האפשרויות שעוד לא ניסיתן כבר כמעט ולא קיימות, הוצאתם כבר המון כסף על פעילויות וכל מה שבא לכם זה פשוט להישאר בבית. במיוחד בשבילכם כתבנו את המאמר הבא: אטרקציה לחגים בזול – על האש.

אטרקציה לחגים בזול – על האש

על האש הוא משהו שאנחנו, הישראלים, יכולים לקבל עליו תארים ודוקטורטים מפה ועד להודעה חדשה. תרבות הנפנוף לגמרי מזוהה עם הישראלים, ואפשר לפגוש אותה כמעט בכל בית ובית.

מחפשים אטרקציה לחגים בזול? מפגש על האש מביא איתו גם אטרקציה חברתית, גם אטרקציה קולינרית וגם יכולה להגיע במגוון דרכים וצורות.

אחד היתרונות של על האש הוא המחיר היחסית זול שבהקמתו. כמובן שעל האש יכול להיות ברמות גבוהות של כבד אווז וסטייקים, אבל על האש יכול להיות גם אחר הצהריים של כיף עם שיפודי פרגית, נקניקיות ושיפודי ירקות. הכיף בעל האש הוא גם האוכל עצמו כמובן, אבל בעיקר האווירה שנוצרת סביבו.

על האש בתקופת החגים

הרחובות והפארקים מתמלאים בריחות על האש בעיקר בתקופת החגים וביום העצמאות. בתקופות חול המועד בסוכות ובפסח, הפארקים וחצרות הבתים מתמלאים בעשרות משפחות וקבוצות חברים. אותן משפחות וקבוצות מגיעות עם המנגל, המחצלות, הגיטרות והכדור כדי להנות ממזג האוויר הנעים, מהאוכל הטוב ומהחברה.

על האש הוא אירוע, להבדיל מארוחה מבושלת, שלוקח זמן. הדלקת הגחלים, הגעה לאש הרצויה והנפנוף עד לרמת הצלייה הנכונה – לוקחים את הזמן. הזמן מנוצל לשיחות, בדיחות משותפות, שירה בציבור ומשחקי כדור של כולם.

כולם יכולים להנות מעל האש

גם צמחוניים וטבעוניים יכולים להרים אירוע על האש טעים ומזין. שיפודי ירקות, חציל על האש הגלויה ותפוחי אדמה שמקבלים את הטעם המעושן הם רק חלק ממה שיכול לכלול בתוכו על האש צמחוני-טבעוני.

להיערך לעל האש כמו שצריך

כדי להרים על האש מקצועי וטעים, יש להצטייד מראש בציוד המתאים. כיום אפשר למצוא מכירת מנגלים כמעט בכל מקום, אפילו בתחנות הדלק. על מנת להבטיח על האש מעולה לא מספיק לקנות אוכל מעולה ולתחזק אווירה כיפית, צריך קודם כל לרכוש מוצרים מצוינים.

וובר הוא המותג המוביל בעולם לחובבי הברביקיו. באתר המותג תוכלו למצוא את מגוון ענק לבחירה בין גריל גז, גריל פחמים ומעשנות בשר, כמו גם אביזרים מקצועיים לחיתוך, צליה, עישון וניקיון. היכנסו לאתר grill.co.il והבטיחו לעצמכם את הציוד המקצועי והאיכותי ביותר שאפשר להשיג.

אמרתם אטרקציה לחגים בזול – על האש? וובר זה המותג בשבילכם.

מנגל מדומה

אהבתם? שתפו עם החברים!