איך לארגן אירוע פורים מהאגדות

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

בפעם הראשונה בחייכם אתם רוצים להפיק מסיבת פורים? מדובר על מסיבה שמיועדת לחברים הכי טובים שלכם? או שאולי זו מסיבת פורים שהמוזמנים אליה הם העובדים? זה לא משנה כמה גדולה המסיבה וכמה אנשים יהיו בה, כי בכל מקרה רצוי שתשקיעו מחשבה בעניין הזה, כי אירוע מהאגדות זה משהו שצריך להשקיע בהפקתו.

 

איך עושים את האירוע?

עוד לפני שנדבר על תחפושות מפחידות או על תחפושות קלאסיות שאפשר לקנות במקום כמו צעצועי מורן, כדאי יהיה לחשוב איפה אתם עושים את האירוע. הרעיון הוא להפיק את האירוע הכי מוצלח שאתם יכולים ולכן חשוב לדעת כמה מוזמנים יש לכם. אם תשכרו אולם אירועים שיהיה גדול מידי, התחושה תהיה שאף אחד לא הגיע למסיבה שלכם. מצד שני, אם המקום יהיה קטן מידי, עלול להיות שתרגישו צפיפות. לכן, אם תדעו מראש כמה מוזמנים יש תוכלו להתחיל לראות מספר מקומות שבאים בחשבון ולבחור את האופציה הכי מוצלחת שיש.

תחפושת

 

החליטו מראש האם תרצו לעשות תחרות תחפושות?

כמעט תמיד כשמדברים על ארגון של אירוע בפורים, מדברים גם על תחרות תחפושות, ובצדק. יש לכך כמה יתרונות, כי אם עושים אירוע כזה למעשה מדברנים את המשתתפים להשקיע בתחפושות ולא להגיע רק עם גלימה או משהו בשיער. מה שכן, חשוב לדעת שזה לא מספיק לפרסם את העובדה שיש תחרות תחפושות, כי רצוי מאוד לתכנן עוד כמה פרטים. לדוגמא: מהם הקריטריונים שעל פיהם תקבעו מי ניצח? האם אתם תחליטו או שהאורחים באירוע יקבלו את ההחלטה? ובנוסף לכל אלה, כמובן שצריך להחליט גם מה יהיה הפרס. אם כל הפרטים הללו יהיו לכם ברורים, בהחלט יכול להיות שתחרות התחפושות תהיה מוצלחת ואין ספק שכולם ייהנו הרבה יותר באירוע שלכם.

 

מה אוכלים באירועים כאלה?

אתם באמת יכולים לדמיין מסיבת פורים עם מזיקה ואלכוהול אך בלי אוכל? התשובה היא כמובן לא. בנוסף, אם חשבתם לרגע שיהיה מספיק שכל אחד יביא משלוח מנות, כדאי לדעת שאתם לא יכולים לסמוך על העניין הזה. תמיד קורה שמישהו מביא משלוח מנות יפה יותר מאחר ולכן לא כולם יוצאים מרוצים. זו הסיבה שבגללה, גם כאשר אתם חושבים על הפקת אירוע מהאגדות לפורים, כדאי יהיה לחשוב על הזמנת שירותי קייטרינג כמה שיותר מוצלחים. אנשים אוהבים לאכול טוב במסיבות כאלה, לשתות כמה שיותר אלכוהול וגם לרקוד. לכן רצוי לקחת בחשבון את כל הפרטים האלה כי זה מה שיהפוך את המסיבה למיוחדת ומוצלחת יותר. בנוסף לכל אלה, אנחנו מאוד ממליצים לכם לקחת בחשבון גם את העיצוב של המקום. אם תשקיעו בעיצוב מיוחד אתם תראו שכבר כאשר כל האורחים ייכנסו למסיבה הם מיד ירגישו באווירה והאירוע יהיה מוצלח כבר מהשנייה הראשונה.

אהבתם? שתפו עם החברים!