איך לעשות סדנת שוקולד בבית ולצאת מזה בחיים וגם עם יותר עוקבים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

נמצאים בחופשה בבית עם הילדים ורוצים להעלות סרטון משעשע לטיקטוק עם ערך מוסף וגם להרגיש אל הילדים חיבור? קבלו טיפים איך לעשות סדנת

שוקולד בבית ואיך להשיג יותר עוקבים.

 

סדנת שוקולד מצולמת

סדנת שוקולד בבית יכולה להיות פעילות אטרקטיבית ומשמעותית להורה ולילד מבלי לגרום ללכלוך וגם אם כן, לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו. על מנת להכין מטעמים תזדקקו למוצרים שונים שמומלץ להצטייד בהם טרם הסדנה. לכן קודם כל יש להחליט מה מכינים ועל פי כך להכין את רשימת המצרכים. סביר להניח שהסדנה תהיה במטבח או במרפסת. בכל מקרה אם רוצים לצלם אותה ולהעלות סרטון איכותי יש לתכנן מבחינת תאורה את המיקום שלה, כך שיהיה מספיק אור. כשמצלמים בחצר הבית חשוב שהשמש תהיה מאחורי המצלמה ולא ממולה. סדרו את התפאורה בצורה מקורית וצבעונית ביחד עם כלי בישול נאים, שולחן עם מפה ורקע של צמחייה או טקסטורות וצבעים שמשתלבים אחד עם השני. העמידו חצובה עם רינג תאורה ממול ועליה המכשיר הנייד. ישנן ערכות הכוללות סטנד עם מיקרופון עם מעמד ושלט. ככל שתשקיעו בציוד לצילום הסרטונים שלכם יהיו יותר איכותיים יותר.

 

עריכת סרטון סדנת שוקולד

לאחר צילום סרטון הסדנה חשוב לערוך אותו באמצעות אפליקציות המיועדות לעריכה או להשאיר אותו אותנטי לפי בחירתכם. ביחד עם זאת, הסרטון צריך להיות קצר ולא מעבר ל-60 שניות. לכן חשוב לערוך אותו כדי שיהיה מצד אחד ממצה וישיג את המטרה ומצד שני איכותי. ניתן לערוך אותו בהילוך מהיר או להתמקד בפעילות אחת המלווה בהסבר בעל פה וטקסט כתוב וקצר. אפשר גם לערוך אותו בצורת פספוסים, באופן הומוריסטי, לתת לילד להוביל ולהסביר, להכניס אלמנטים עם הנפשה, אפקטים שונים וכן הלאה. העיקר שהתוצאה תהיה יצירתית ומקורית. ככל שתקפידו על העריכה, כך הסרטון שלכם יגרוף יותר עוקבים בטיקטוק.

 

רעיונות לסדנת שוקולד בבית

בית הממתקים של עמי ותמי – על מנת ליצור עם הילד בית ממתקים מכובד ועשיר תזדקקו לפתי בר, שוקולד למריחה, קיסמים, מכחול וממתקים הכוללים: סוכריות גומי, סוכריות נחשים, סוכריות צבעוניות לעוגה, עדשים, משבצות שוקולד ועוד כיד הדמיון הטובה.

הכנת כדורי שוקולד – מדובר על מתכון פשוט שכל אחד יכול לעשות. כל שצריך הוא 300 גרם פתי בר אותם הילד יפורר, 30 גרם שוקולד מריר, 50 גרם חמאה, 3 כפות קקאו, 3-4 כפות סוכר וחצי כוס חלב או מים. ממיסים את השוקולד עם הסוכר והחמאה. מוסיפים חלב וקקאו עד שהמרקם חלק ואחיד. מעבירים לקערה ומוסיפים את הביסקוויטים. מערבבים היטב ויוצרים כדורי שוקולד אותם מצפים לבסוף עם קוקוס, פרורי שוקולד או סוכריות צבעוניות. מעבירים למנג'טים ומכניסים לקירור למשך 3 שעות ומגישים.

 

קינוח

אהבתם? שתפו עם החברים!