איך לקדם סדנאות ברשתות החברתיות – טיפים למתחילים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

לאחר שזיהיתם את הצעת הערך הייחודית של הסדנא שלכם, ואת היתרון התחרותי שלה על פני מתחרים, אתם מעוניינים לקדם אותה בצורה יעילה ברשתות החברתיות. איך עושים זאת?

 

מהו בכלל שיווק ברשתות החברתיות?

מדובר בתהליך אסטרטגי מובנה שבו מועברים מסרים שיווקיים וחברתיים לקהל היעד והגולשים. באמצעות זו ניתן לחזק מותג ולשמור על קשר רציף עם קהל היעד. כמובן שהשיווק חייב להתבסס על אסטרטגיה שיווקית מובנת, מותאמת ומקדמת.

 

הבדלה בין הרשתות החברתיות

שלושת המקומות הפופולאריים לפרסום הם פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב: (אך יש לדעת שעולם המדיות התרחב מאוד ושווה לבחון אפשרויות נוספות).

 

פייסבוק

הרשת החברתית הגדולה בעולם. אדם משתמש בה מעל 3 שעות ביום בממוצע וכן  טווח גילאי הגולשים בה מגוון. היא יכולה להציע למפרסמים מגוון אפשרויות לקידום העסקים מאחר והיא מחזיקה במידע רב אודות המשתמשים.

 

אינסטגרם

-מקושר ישירות לפייסבוק ודבר זה מאפשר לפרסם בשתי פלטפורמות אלו בו זמנית, ההתנהלות בו היא ויזואלית וטווח הגילאים צעיר יותר משל הפייסבוק. נותן מקום לקהל משפיענים שבאמצעותם ניתן למנף את העסק בזמן קצר.

 

יוטיוב

רשת ותיקה יחסית, מספקת רמת מעורבות גבוהה עם פרסומות, יעילה למי שמעוניין בסרטון על מנת למנף את המותג שלו.

חשוב להכיר ולהבין מהן דרכי הפעולה ואופני הפרסום השונים בהן.

פייסבוק אינסטרגרם יוטיוב
הגדרה רשת מובילה לפעילות חברתית שיווקית, מציעה מגוון אפשרויות קידום חינמי וממומן ומאפשרת העלאה של סוגי תוכן רבים. רשת בת של פייסבוק, חברתית ויזואלית, אפשרות חשיפת העסק באמצעות תמונות וסרטונים המייצרים אמינות וקהילה סביב המותג. פלטפורמת וידיאו בה ניתן לשמוע שירים, לצפות בסרטים ולהעלות סרטונים
מה זה ידרוש מהמפרסם? ניהול עמוד פייסבוק איכותי בעל תוכן ופוסטים שיווקים שיעורר את הגולש להגיב. התמקדות באלמנטים חזותייים המאפיינים את העסק. לאחר צילום התמונה/ הסרטון יש לשתף אותו ברשתות חברתיות נוספות, יצירת סרטון מעביר מסר לקהל יעד רלוונטי ולהעלות אותו למנוי ביוטיוב.
עבודה מול קהל היעד קהל יעד מטורגט בצורה נכונה ומענה מהיר ואדיב ללקוחות. מעקב אחר משתמשים אחרים באמצעות הרשת החברתית. להיות בכל הפלטפורמות האפשריות לחשיפה מקסימלית
תרומה יצירת מעגל קהילתי סביב המותג ופתיחת ערוץ תקשורת ישיר מול הלקוחות. פרסוןם ברשת המשפיעה ביותר על הרגלי הצריכה הוכח מחקרית שסרטונים מוכרים יותר טוב מתמונות או טסקט באתר
חשיפה למעלה מ-2 מיליארד בני אדם בעולם מעל 2 מיליון משתמשים פעילים בארץ. למעלה מ-3.5 מיליון משתתפים

לפרטים נוספים על כל אחד מהם כנסו לאתר סושיאל בוסט.

 

התאמה בין אופי הסדנא לאופי הפרסום

לאחר הכרות והבדלה בין הרשתות החברתיות השונות חשוב להתאים את אופי הפרסום לאופי הסדנא. האם מה שיקדם אותה הוא סרטון מעביר מסר? הצפה של פוסטים שיווקים? אלמנטים חזותיים כאלו ואחרים? או אולי דרכים אחרות? ואז לבחור בדרך המתאימה ביותר לקידום מקסימלי של הסדנא.

 

אז איך מקדמים סדנא?

לסיכום: כדי לקדם סדנאות ברשתות החברתיות חשוב להבין מהו שיווק ברשתות חברתיות, מהם ההבדלים בין רשת אחת לשניה ומהי הרשת המתאימה ביותר כדי לקדם את הסדנא הספיציפית שרוצים לקדם.

לוגואים של אפליקציות

 

אהבתם? שתפו עם החברים!