איך לשדרג את הhappy hour בארגון

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

רוצים לעשות happy hour בארגון? לעשות יום גיבוש מלא בכיף לעובדים שלכם מצד אחד אך מצד שני מתקשים להוציא אותם מהחדרים ונתקלים בפרצופים מבואסים ומגלגלי עיניים?

ריכזנו לכם את כל המידע על איך לשדרג את ה happy hourשלכם והוא כאן לפניכם.

 

לשריין יום ושעה

הדבר הכי חשוב הוא להודיע לעובדים שישריינו את היום ואת השעה, כך שהם יהיו מוכנים לכך שביום הזה והחל מהשעה הזאת הם לא עובדים. חשוב שהעובדים ידעו לפני ככה שלא יהיו להם תירוצים למה הם לא יכולים להשתתף ושידעו שהם צריכים לא לקבוע באותו זמן פגישות\שיחות עבודה. הזמן המומלץ ביותר לחגוג happy hour הוא ביום חמישי ובעיקר אחר הצהריים, כדי לחגוג את סוף השבוע ולהוריד מתח שהצטבר.

 

התייעצו עם העובדים

בני האדם הם שונים. לכל אחד יש תחביבים אחרים ודעות אחרות. חשוב להתייעץ עם העובדים שלכם ולשאול אותם איזו פעילות תשמח אותם. תנו להם אפשרויות בחירה למספר דברים שחשבתם עליהם, ככה העובדים יהנו, ירגישו שחושבים עליהם ושאכפת לכם מהם, והכי חשוב – לא ירצו ללכת הביתה או לחזור לעבוד במשרד. תוכלו להתייעץ עם happy hour בארגונים.

 

אוכל לפי נושא

אוכל זה דבר שחייב בכל חגיגה. נסו לעשות נושא לחגיגה ולפי זה בחרו את האוכל שיהיה. לדוגמה – אם הנושא הוא תאילנד אז אוכל תאילנדי, יער טרופי – שייקים, פירות, ערב קרניבורים – בשר ועוד. נסו להשתדרג ולהגדיל ראש, זה כיף וזו חוויה.

 

בקשו מהעובדים להיות חלק בארגון

נכון שזה יכול להיות קצת מלחיץ ומלווה בכאבי ראש, אבל מדי פעם מומלץ לבקש מהעובדים להיות שותפים ולארגן את החגיגה בעצמם, ככה שהם יקבלו הרגשה שהם חלק, יהיו שותפים ואפילו יוכלו להביא רעיונות שאף אחד לא חשב עליהם. מעורבות זה דבר חשוב בעבודה

 

שלבו השכלה

אפשר שהחגיגה תהיה משולבת בשיחות משכילות היכולות לתרום ולעזור לעובדים בעבודה או להביא הרצאה מעניינת ומרגשת. שימו לב שהמטרה היא לגבש בין העובדים ולעשות כיף אז מומלץ להימנע משיחות כבדות ומשעממות.

 

קישוט

קשטו את הארגון שלכם בדברים שיוסיפו לחוויה. אם בחרתם בנושא מסוים קשטו את המקום לפי הנושא. זה מוסיף, זה כיף וזה נחמד לתת תחושה לעובדים שהם לא במקום עבודה שלהם.

 

יציאה מחוץ למשרד

מדי פעם אפשר לגוון ולהחליט שחוגגים במקום אחר. זה יכול להיות במסעדה שסגרתם רק לעובדים, בבאולינג או בחדר קריוקי. זו אווירה אחרת וזה כיף גם לחגוג במקום אחר.

 

שדרוג

לסיכום, אין ספק שיש המון רעיונות לשדרוג הhappy hour בארגון שלכם. הכל תלוי במקוריות, בהגדלת ראש ובחשיבה מחוץ לקופסה. פעלו למען גיבוש העובדים ועשו פעילויות בעבודה, זה נותן לעובדים תחושה כיפית ובסוף הם יגיעו עם המון מוטיבציה לעבודה.

תהנו!

הרמת כוסית

 

אהבתם? שתפו עם החברים!