איך לשלב שוקולד באירוע שלכם

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

שוקולדים הם הדברים הקטנים והמתוקים שאנחנו שונאים לאהוב אבל לא יכולים להתאפק מלזלול בכל פעם שאנחנו רואים אותם.

אלו הן הדרך הפשוטה אך הטעימה ביותר להפוך את האירועים המיוחדים שלכם לנפלאים ובלתי נשכחים אפילו יותר.

שוקולד הוא שפה בינלאומית כשאתם רוצים להפוך את האירוע שלכם לכזה שנחקק בזיכרון שוקולד זה המפתח.

 

  1. דוכן שוקולד

מה יכול יותר למשוך את העין מאשר דוכן באירוע שלכם שמוקדש כולו לשוקולד! מעטפת אירועים שכזו שדואגת שלא יהיה אדם אחד במוזמנים שלא יהנה ויזכור את האירוע שלכם לטובה. דוכן שוקולד מורכב מכל כך הרבה אלמנטים מזמינים ומושכים שאין ספק שזה יגנוב את ההצגה. האלמנט המרכזי כמובן יהיה מפל השוקולד, אין יותר כיף מלטבול תותים או גומי בשוקולד חם ומתוק. השולחן צריך להיות גדוש בכל טוב ובכל סוג שוקולד שאפשר רק לחשוב עליו.

 

  1. מתנות שוקולד לאורחים

מארזי שוקולד יש אינספור כשאורח מגיע לאירוע ויוצא עם שלל מה טוב. הכי כיף לקבל שוקולדים מגרים יפים ואיכותיים שאחר כך אפשר לנשנש גם בדרך חזור. אין מה לעשות שוקולד במסיבה מחייה ומשמח אותה בבת אחת. אם אתם מחפשים רעיון למזכרת מהאירוע שלכם אז מארז חמוד שכזה זה פתרון מעולה וטעים וכך תהיו בטוחים שאף אחד לא ישאיר את זה על השולחן ושלא טרחתם לחינם.

 

  1. פעילות שוקולד

כמובן זה תלוי באופי האירוע אבל לעיתים מתאים לעשות פעילות חברתית כזו בה האורחים יכולים להתגבש וליהנות. סדנת שוקולד זה רעיון מעולה לבת מצוות או בר מצוות כשרוצים שהילדים יהנו ויזכרו את החוויה המיוחדת. בסדנאות השונות אפשר ליצור חפיסות שוקולד אישיות בשלל טעמים וצורות. זוהי פעילות מהנה לכל הגילאים והכי כיף שבסוף אפשר לאכול את מה שמכינים. יש אפשרות להפוך את הכנת השוקולד לאירוע עצמו או לשלב אותו כחלק מהפעילות.

 

  1. מתוקים מתוקים

כדי לשלב שוקולד באירוע שלכם אפשר להכניס שלל מתוקים. ישנם דוכנים מתוקים רבים הכוללים דוכני קרפים, כנאפה או פינות מתוקים כל זה בא עם שוקולד כמובן מה שמבטיח לכם שזה יהיה מוטיב בולט במסיבה והכי חשוב מושך הרבה תשומת לב והנאה. שירות מקצועי ידע לספק בדיוק את מה שאתם רוצים באיכות הכי גבוהה ובכמויות הנכונות.

 

  1. טעימות שוקולד מיוחדות

אם אתם רוצים שהאורחים שלכם יהיו מרותקים מסוקרנים וירגישו שמזל שהם באו לאירוע אחרת הם היו מפספסים – זה בשבילכם. יש היום עשרות של טעמים ושילובים מעניינים של שוקולד. אתם יכולים להפוך את האירוע שלכם לחוויה קולינרית באמצעות טעימות של שוקולדים שקשה להשיג בסופר. אפשר להנות ממנות בשילוב שוקולד, ליקרים שוקולד ושוקולדים איכותיים ויוקרתיים. אתם והאורחים שלכם לא ירגעו מהטעמים והריחות שיהיו בחלל האירוע. אין מה לעשות שוקולד תמיד ינצח.

קינוחים

 

אהבתם? שתפו עם החברים!