איך מפיקים אירוע בת מצווה בלתי נשכח?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מסיבות בת מצווה הן לא סתם מסיבות. כאשר נערה מגיעה לגיל 12 היא מקבלת על עצמה את נועם התורה והיהדות, היא הופכת למחויבת במצוות ואין הזדמנות מתאימה יותר ממנה לחגוג ולהודות על כך. מסיבת בת מצווה היא מסיבה של פעם בחיים וכדי שהיא תהיה מושלמת, חשוב להיערך אליה מראש, ככל הניתן. כאן נעסוק במה שחשוב לזכור בהפקת אירוע שכזה. אז בואו נתחיל.

 

הנקודות החשובות בהפקת מסיבת בת מצווה

שלב ראשון: בוחרים מועדון מתאים מכל הבחינות

החלטתם להפיק מסיבת בת מצווה במועדון כלשהו? חשוב שתתחילו למפות את צורכי האירוע כדי שתוכלו למקסם את חוויות האירוע. המועדון שאתם בוחרים למיקום האירוע, צריך להתאים לכם מכל הבחינות: גם מבחינת מיקום גיאוגרפי, גודל אולם, התאמה לתוכן האירוע ועוד.

אירוע בת מצווה

מיקום גיאוגרפי

גיל 12 הוא לא גיל מספיק גדול כדי לנסוע רחוק מחוץ לעיר… הורים רבים לא ישושו לשלוח את ילדם למסיבה הנחגגת במיקום של זמן נסיעה ארוך… בחרו מועדון הממוקם קרוב לאזור מגוריכם ולסביבת המוזמנים. אם אתם גרים בראשון לציון לדוגמא, אתם לא חייבים לבחור דווקא מועדון בת מצווה בראשון לציון, אבל כן כדי שמיקום המועדון לא יצריך מעל שעה נסיעה.

 

גודל אולם

גודל האולם צריך להתאים לכמות המוזמנים. אם החלטתם להזמין חמש מאות איש, תצטרכו לדאוג שהמועדון יכול להזמין מספר רב כל כך של מוזמנים. לעומת זאת, גם כאשר מזמינים מספר מוזמנים קטן יותר אך בוחרים אולם גדול, נוצר רושם כי מספר המוזמנים קטן בגלל החלל הגדול הקיים. במקרה כזה חשוב לדאוג להקטין את חלל המועדון כדי שהמוזמנים לא ירגישו שהם נבלעים באולם הגדול… המועדון צריך להתאים למספר המוזמנים.

 

התאמה לתוכן האירוע

אין מסיבת בת מצווה בלי תכונית מותאמת לנוער החוגג… יש לא מעט הפעלות המצריכות תנאים מסוימים. הפעלת די ג'יי לדוגמא מצריכה רחבת ריקודים, מתקני אטרקציות מותאמים לנוער, גם הם מצריכים מועדון שיש בו מקום להצבת המתקנים…דאגו לכך מראש.

אירוע בת מצווה

שלב שני: אוכל טוב הוא המפתח

מסיבת בת מצווה היא מסיבה בה מרבית החוגגים הם בני 12. אך יש גם מוזמנים מבוגרים. האוכל צריך להיות אהוב גם על המבוגרים וגם על הצעירים. מדובר במשימה אפשרית למרות שהיא מורכבת… לצורך כך חשוב שתדאגו לקונספט האוכל. קחו בחשבון שיהיו מגוון גילאים של מוזמנים והאוכל המוגש צריך להתאים לכל אלו.

 

שלב שלישי: דואגים לכל הפרטים הקטנים

בכל אירוע יש את הפרטים הגדולים אותם איש לא ישכח… אך יש גם פרטים קטנים ונלווים שחשוב לזכור אותם. כדי לא לשכוח אותם ערכו רשימה של כל מהלך האירוע כפי שאתם מדמיינים אותו. מה המוזמנים עושים בכל שלב במהלך האירוע? כך יהיה לכם קל יותר לערוך רשימה עם כל הנתונים עבורם צריך לדאוג. בהצלחה.

אירוע בת מצווה

אהבתם? שתפו עם החברים!