איך תתאימו את החליפה לסוג האירוע

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מעגלי החברים והמשפחה שלנו מספקים לנו המון אירועים לאורך השנה. אנחנו מוזמנים פה לחתונה, שם לבר מצווה, שם לחגיגות ברית או בריתה ועוד המון אירועים שאנחנו רוצים ומחוייבים להגיע אליהם. לכל אירוע יש את הסגנון שלו, אבל מה שבטוח הוא שלכל אירוע נגיע במיטב הבגדים שלנו, כדי להיראות טוב ולכבד את המעמד. גברים רבים בטוחים שהם יכולים בכל אירוע לחזור אל הבלייזר השחור שהם לבשו בחתונה של עצמם, אבל תאמינו או לא – זה ממש לא עובד ככה. אז איך תתאימו את החליפה לסוג האירוע? פשוט מאוד – ריכזנו לכם את כל מה שחשוב לדעת במאמר הקרוב.

 

אירועי קיץ – אירועי חורף

אז אחד הגורמים המשמעותיים שלאורם תתאימו את החליפה לסוג האירוע הוא האם האירוע מתקיים בקיץ או בחורף. מזג האוויר משפיע ישירות על הנוחות שלנו, ולכן חליפות גברים הכוללות בלייזרים ושכבות רבות לא יתאימו לאירוע קיץ ויגרמו לכם להזיע, לצד זה שחולצה מכופתרת עם שרוולים מקופלים לא בהכרח יתאימו לאירועי חורף ויותירו אתכם קפואים מקור.

 

איך תתאימו את החליפה לסוג האירוע

גורם נוסף שמשפיע על מה שתלבשו לאירוע הוא איפה האירוע מתקיים. יש אירועים שמתקיימים באולמות סגורים ולעומת זאת יש גם אירועים שמתקיימים בגנים פתוחים. בהתאם, תתאימו את החליפה לסוג האירוע – כאשר אם האירוע מתקיים באולם שהטמפרטורה בו אינה תלויה במזג האוויר שבחוץ – תוכלו לבחור איזו חליפה שתרגישו בה בנוח, לעומת זאת כאשר האירוע מתקיים בגן פתוח שבו התנאים מוכתבים על פי מזג האוויר – תוכלו לבחור חליפה שמתאימה למזג האוויר ששורר בחוץ.

 

אירוע קליל של אמצע היום או אירוע מכובד שמתקיים בערב?

עוד שיקול שלפיו תתאימו את החליפה לסוג האירוע הוא האירוע עצמו. כאשר מדובר בחתונה שמתקיימת בערב, טבעי לרצות להגיע בלבוש חגיגי ומכובד יותר, ולכן החליפה שתיבחר תהיה בדרך כלל חליפה המשלבת כמה שכבות של חולצה מכופתרת, בלייזר ואולי אפילו עניבה או פפיון. לעומת זאת, אירוע שמתקיים למשל בשישי בצהריים ומביא איתו אווירה קלילה יותר, ילווה בחליפה קלילה יותר בהתאם.

 

וואו, אז כמה חליפות אני צריך שיהיו לי בארון?

בגדול כדאי שלכל גבר יהיו לפחות שתיים או שלוש חליפות שיוכל לבחור ביניהן לאירועים השונים, ובשביל זה תצטרכו להגיע לחנות חליפות שתוכל למצוא עבורכם כל סגנון חליפה שרק תרצו. בשביל שלא תצטרכו לחפש בעצמכם, אנחנו שמחים להציג בפניכם את החנות דיפלומט.

דיפלומט היא חנות חליפות לגבר שמתאימה לכל סגנון אירוע ופונה גם לגברים המבוגרים יותר, גם לצעירים מביניהם וגם לבני נוער שחוגגים בר מצווה. עם חליפות מגוונות בסטייל וצבע שונים, אתם מוזמנים להגיע אל אחת משתי החנויות שבבני ברק וברמת גן ולבחור לעצמכם את החליפה שיושבת עליכם בול. בהצלחה!

בעל השמחה

אהבתם? שתפו עם החברים!