טרנד חדש: אירועים לפנויים פנויות

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

ערבי פנויי פנויות הם לא ממש טרנד חדש. הם קיימים כבר עשרות שנים בגרסאות שונות ומשונות ברחבי העולם ורק התפתחות הטכנולוגיה הצליחה לצמצם מעט את ההתעניינות והביקוש לאירועים מסוג זה, שבהם הצליחו אלפי רווקים ורווקות למצוא את הזיווג המתאים.

אז מה החזיר את האירועים האלה למרכז המיינסטרים, דווקא בעולם שכולו אינטרנט?

 

לחזור להכרויות בעולם האמיתי – וינטג' בעולם ההיכרויות

ערבי פנויים פנויות התחילו כטרנד סוחף ופופולרי לפני עשרות שנים.

מפגשים חברתיים רבי משתתפים, מלאי אטרקציות ועניין, בהם קיבלו רווקות ורווקים הזדמנות להכיר עשרות אנשים כמותם, המחפשים זוגיות.

בערב כזה אפשר למצוא קבוצה גדולה של רווקים ורווקות בעלי מכנה משותף רחב, מלבד העובדה שכולם רוצים למצוא זוגיות – כולם דתיים, או חילוניים, כולם שייכים לקבוצת גיל דומה, כולם אקדמאים וכן הלאה.

מפגשים כאלה מאפשרים גישוש בלתי מחייב באווירה נינוחה וקלילה, מה שמגדיל את הסיכוי למצוא מישהו, או מישהי מתאימה.

 

אירועים לפנויים פנויות מנצחים את הטכנולוגיה

המגמה המתחזקת, לחזור למפגשים קבוצתיים במסגרת ערב פנויים/פנויות, נובעת ככל הנראה מתחושת מיאוס שחשים רווקים ורווקות רבים מול ריבוי אתרי ההיכרויות, בראשם טינדר, שהפכו פלטפורמה לחיפוש אחר מין מזדמן והגדילו את הסיכויים לפגוש אנשים מאוד לא מתאימים.

לעיתים תנאים אלה הובילו ל"דייטים מהגיהנום" עבור אלה שלא התמזל מזלם ויצאו לדייטים הזויים, מוזרים, בלתי נעימים ומביכים.

אירועים פנויים פנויות מסייע להפחית את "הסיכון" לדייט כושל, בזכות האפשרות להיפגש עם קבוצה גדולה של אנשים, בניגוד לדייט אינטימי עם אדם אחד, באווירה קלילה ורגועה, בניגוד ללחץ המתלווה לדייטינג ותחושת חוסר אונים, או חוסר נעימות לעצור הכל וללכת במקרה של אי-התאמה.

 

מה עושים בערב פנויים פנויות?

התוכן בערב כזה משתנה לפי קהל היעד.

ערב פנויים פנויות לקהל הדתי עשוי לכלול הרצאות בנושאים רלוונטיים, כיבוד קל וזמן פנוי להסתובב ולהכיר אנשים חדשים.

ערב כזה יכול להיות מורכב ממסיבה קלילה, עם מוזיקה לא רועשת מדי, כדי שתוכלו גם לשוחח, עם כוס משקה שהזמנת מבר משקאות.

ערב פנויים פנויות יכול להתקיים על יאכטה, שיוצאת לשייט מהמרינה וחוזרת למעגן לאחר כמה שעות ויש גם טיולי שטח, המאפשרים להנות מהנוף, לקבל ערך מוסף ולהכיר אנשים חדשים במסגרת שהיה נינוחה בטבע.

 

לסיכום

אירועי פנויים פנויות עברו דרך ארוכה מאז שנות השמונים וכיום אפשר למצוא אירועים מכל הסוגים, המתאימים לסוגים שונים של אנשים.

המטרה באירועים אלה היא לאפשר סביבה אופטימלית להכרויות, אבל גם להתבסס של מכנה משותף ותחומי עניין משותפים, כדי להגדיל את הסיכויים להצלחה.

מארגני אירועים אלה מבינים, שכדי שהפנויים ימשיכו להגיע, חשוב ליצור סביבה אופטימלית, קלילה, נינוחה ונעימה, שתאפשר למשתתפים ליהנות מבילוי משותף עם אנשים זרים, שאולי בהמשך יהפכו להיות שותפים לחיים.

לבבות

אהבתם? שתפו עם החברים!