אלה הסדנאות המומלצות לערב גיבוש עם העובדים!

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מנהלים ואחראיים על כוח האדם בחברות וארגונים, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר סדנאות מומלצות שיאפשרו להם לגבש את הצוות. עובדה זו הגיעה לידינו, לאחר שפנו אלינו עשרות מנהלים שביקשו לקבל מידע בנושא. כשראינו שמספר הפניות עולה מידי יום, החלטנו לסייע להם ולבדוק עבורם את הסדנאות הטובות ביותר.

הישארו אתנו ותחסכו לעצמכם זמן רב בחיפוש עצמאי אחריהן. שכן, בשורות הבאות יוצגו בפניכם 2 הסדנאות המומלצות.

 

תכירו את סדנא מספר 1: סדנת אימפרוביזציה

אי אפשר לכתוב מדריך על סדנאות מומלצות, מבלי לציין בפניכם את הסדנא הטובה ביותר שחווינו. כן, כן, קראתם נכון. השתתפנו ב – 7 סדנאות שונות בחודשים האחרונים, כדי שנוכל לבחור את אלה הטובות ביותר. מצאנו את סדנת האימפרוביזציה כטובה ביותר בגלל הסיבות הבאות:

  • יש תתי קטגוריות, כך שכל אחד יכול לבחור את הסדנא המדויקת לעובדים שלו
  • היא מהנה במיוחד ותגרום לכל הנוכחים במקום לצחוק בקול
  • השתתפות בסדנא זו תשאיר לכל הנוכחים טעם טוב

סדנת אימפרוביזציה

תכירו את סוגי הסדנאות הקיימים

כאמור, יש כל מיני סוגים של סדנאות אימפרוביזציה. נציין בפניכם כי אנחנו לקחנו חלק בסדנת גיבוש. כלומר, סדנה שמאפשרת לכל אחד מהעובדים להכיר את החברים שלו לעבודה, באופן משוחרר ומשעשע. יש כמובן עוד כמה סוגים של סדנאות כאלה, למשל:

  • סדנא לעבודת צוות
  • סדנא למנהלים

אנו ממליצים לכם שלא להתמהמה יותר מידי ופשוט לבחור סדנת אימפרוביזציה מומלצת לעובדים שלכם, שתביא לא רק להנאה, אלא גם לחיבור טוב בין העובדים (דבר שצפוי להשפיע לטובה על עבודת הצוות שלהם).

 

תכירו את סדנא מספר 2: סדנת יצירה בשוקולד

הסדנא המומלצת השנייה היא כזו שתאפשר לעובדים שלכם ליהנות מכמה רגעים מתוקים של שקט. מדובר בעצם בסדנא להכנת פרלינים, שוקולד על מקל ומוצרים נוספים. נציין כי הסדנא מתקיימת ללא שיח. כך שכל אחד מהעובדים, יכול לנצל את הזמן למחשבות אודות החיים הפרטיים שלו או בנוגע לעבודה. בסיום העבודה, העובדים יוכלו לדבר אחד עם השני ולשתף חווית מהסדנא על כוס יין.

סדנת יצירה

כך תבחרו את הסדנא המתאימה ביותר לעובדים שלכם

אתם כנראה רוצים לבחור בסדנא הטובה ביותר עבור העובדים שלכם. אם כך, דעו כי אתם צריכים לשאול את עצמכם מה היא הסדנא הנכונה ביותר עבורכם. שכן, בסופו של דבר, אתם רוצים שהעובדים לא רק ייהנו ממנה, אלא גם יצאו עם כלים שיאפשרו להם להכיר אחד את השני. בשלב זה אתם צריכים לבצע את הבחירה ולשריין את הסדנא המתאימה ביותר.

 

השורה התחתונה – צאו לגבש את העובדים

עכשיו יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק לבחור בסדנת הגיבוש המתאימה ביותר לעובדים שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו את הבחירה הנכונה ביותר שתוביל לתוצאות הרצויות.

סדנאות לחיבור

אהבתם? שתפו עם החברים!