בנים הם בנים: איך מתכננים מסיבת יום הולדת לילד גדול?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

כשזה מגיע לתכנון מסיבת יום הולדת לילד גדול, אתה רוצה לוודא שזה משהו שהוא לעולם לא ישכח.  אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת שבטוח תשמח את הילד הגדול שלכם, שקול לשכור מתחם מתקני נינג'ה. עם מתחם מתקן נינג'ה, אתה יכול לתכנן מסיבת יום הולדת שכולה כיף והתרגשות, וכזו שבטוח תיקח את יום ההולדת של הילד הגדול שלך לשלב הבא.

 

סוג הפעילות 

הצעד הראשון בתכנון מסיבת יום הולדת לילד גדול הוא להחליט איזה סוג של פעילויות תרצה לכלול.  מתחם מתקני נינג'ה מציע בדרך כלל מגוון פעילויות לכל רמות המיומנות, ממתחילים ועד מתקדמים.  אם הילד הגדול שלך הוא מתחיל, חפש פעילויות כגון מסלולי מכשולים, טיפוס צוקים וקירות טרמפולינה.

נינג'ות מתקדמות יכולות להתמודד עם מכשולים מאתגרים יותר, כגון טיפוס על חבל, ריפוד ריפוד וקורות איזון. לא משנה באיזו רמת מיומנות הילד הגדול שלך, במתחם מתקני נינג'ה יהיה לו ממה ליהנות.

סוג הפעילות 

התאמת גודל החלל

לאחר שקבעתם את הפעילויות שתרצו לכלול במסיבה, תרצו לוודא שיש לכם מספיק מקום כדי להכיל את כולם. רוב מתחמי מתקני הנינג'ה מציעים מגוון רחב של אפשרויות חלל, מחדרים קטנים ופרטיים ועד לשטחים גדולים ופתוחים. הקפידו לבדוק את זמינות המקום שאתם שוקלים והזמינו אותו מראש כדי שלא תאלצו להתאמץ למצוא מקום ברגע האחרון.

התאמת גודל החלל

אוכל ושתיה

בנוסף לפעילויות ולמרחב, תצטרכו לקחת בחשבון גם את האוכל והמשקאות למסיבה. קיימים מתחמי מתקני הנינג'ה מציעים שירותי קייטרינג, כך שתוכל לקבל מזון ומשקאות ישירות לאירוע שלך. אם אתם מעדיפים להביא אוכל ושתייה משלכם, דאגו לבדוק עם המתקן מראש כדי לוודא שזה מותר.

 

קישוטים

לאחר שתכננתם הכל, הגיע הזמן לקשט! מסיבת יום הולדת בנושא נינג'ה בטוח תהיה להיט עבור הילד שלכם. קשטו את החלל עם עיטורים בהשראת הנינג'ה, כגון כוכבי נינג'ה מהעונות האחרונות,  ומסכות. אתם יכולים לתת מתנה לכל משתתף בסוף האירוע כגון חוברות צביעה או בובות בנושא נינג'ה.

 

משחקים של פעם

לבסוף, אל תשכחו לתכנן כמה משחקים ופעילויות עבור הילד הגדול במסיבה. בהתאם לגיל של הילד הגדול שלך, אתה יכול לתכנן משחקים כגון תופסת בנושא נינג'ה, מרוץ מסלול מכשולים נינג'ה או משחק חבילה עוברת בנושא נינג'ה.

 

3 טיפים מנצחים

  1. התחלו לתכנן מוקדם: תכנון מסיבת יום הולדת לילד גדול יותר יכול להיות מורכב יותר מאשר מסיבת יום הולדת לילד קטן יותר, אז התחלו את התהליך מוקדם. קחו בחשבון את האינטרסים של ילד יום ההולדת ותכננו בהתאם.
  2. ערבו את ילד יום ההולדת: בקשו מילד יום ההולדת מידע בעת תכנון המסיבה. זה יעזור להבטיח שהוא יהיה מעורבים בתהליך ויהיה בעל דעה בנושא הקישוטים והפעילויות.
  3. תקציב: העריכו את עלויות המסיבה לפני שאתם מתחילים לתכנן וחשבו כיצד תוכלו לעמוד בצורה הטובה ביותר בתקציב שלכם. זה עשוי לכלול שימוש בקישוטי עשה זאת בעצמך או במספר מצומצם יותר של חטיפים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, על ידי ביצוע השלבים הבאים, תוכל לתכנן את מסיבת יום ההולדת המושלמת עבור הילד הגדול והבוגר שלך. עם מתחם מתקני נינג'ה, תהיה לו ולחבריו חוויה בלתי נשכחת שבטוח תהיה להיט מדובר מהלך כל השנה. מזל טוב! 

בנים הם בנים: איך מתכננים מסיבת יום הולדת לילד גדול?

אהבתם? שתפו עם החברים!