בעל חנות שוקולד – אלו הסיבות לקבלת פטור ממס הכנסה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מס הכנסה הוא מס שהמדינה מטילה על אזרחיה כדי לבסס א עצמה. שמו נקרא כך משום שהוא נלקח ישירות מההכנסה של כל אחד, כלומר מהמשכורת. יש קבוצות חריגות מאוד שמקבלות פטור ממס זה, אבל גם להם דרושה דרך ארוכה כדי להצליח להשיג את הפטור המיוחל. בכדי לעזור להם יש לא מעט עורכי דין שעוסקים בתחום. אז אם יש לכם חנות שוקולד ואתם שואלים את עצמכם איך תשיגו פטור ממס הכנסה והאם אתם בכלל יכולים? תוכלו למצוא את התשובות בכתבה הבאה, כי נציג סקירה של כלל התרחישים שיאפשרו לכם לקבל פטור.

 

מי זכאי לקבל פטור ממס הכנסה?

  1. נכים – נכים מוגדרים כאנשים בעלי מגבלה פיזית משמעותית שמביאה להמעטה בעבודה או לחוסר עבודה מוחלט. במקרה זה האדם נמצא במצב כלכלי קשה ויתר ועל כן המדינה מאפשרת לו לקבל פטור ממס הכנסה לנכה.
  2. עיוורים גם נחשבים בדרך כלל לאנשים בעלי נכות גבוהה מבחינת עבודה ועל כן הם זכאים לפטור ממס הכנסה.
  3. עצמאיים – חלק מהעצמאיים זכאים לקבל פטור ממס הכנסה, רוצים לדעת איזה? המשיכו לקרוא את הפסקה הבאה!

 

האם החנות נמצאת בחסותך?

אם החנות שלכם נמצאת בבעלותכם, כלומר אתם הקמתם אותה ואתם לא מנהלים שמקבלים תלוש ממשהו אחר – כדאי מאוד שתבררו אם כדאי לכם לעבוד עם תעודת עוסק פטור. למה? כי התעודה הזו נועדה לעסקים קטנים והיא נותנת להם פטור ממס הכנסה, למה? יש הרבה סיבות לעניין, ואחת מהן היא להקל על עסקים קטנים. בכל אופן, אם ההכנסות שלכם לא עולות מעל 100000 שקלים בשנה, תוכלו להוציא תעודה כזו.

 

האם כדאי להשתמש בתעודת עוסק פטור?

ז שאלה מצוינת – כי רוב האנשים מציעים להם הנחה והם לוקחים בלי להסס. אבל למעשה בתעודת עוסק מורשה או חברה בע"מ ניתן לקבל החזרי מע"מ וזה לפעמים עדיף על פני הפטור, במיוחד אם יש לעסק הוצאות רבות. ואם מדובר בחנות שוקולד יש לה הרבה הוצאות, ועם עוסק מורשה היא תוכל לקבל החזרים גדולים על ההוצאות שלה.

 

למה כדאי להשיג פטור ממס הכנסה?

למה לא לחסוך כסף אם אפשר? כולנו עובדים כל כך קשה אז שווה להתאמץ קצת על ניסיון לחסוך. כמו כן, אנו מציעים לכם לוודא מה הזכויות המגיעות לעסק שלכם בתחום זה כי מי יודע מה תגלו.

 

לסיכום

חנות שוקולד היא עסק מתוק בהחלט! אם בעל החנות הוא נכה או עיוור או בעל תעודת עוסק פטור, הוא יקבל פטור ממס הכנסה. ובמקרים אחרים הוא לא יקבל פטור אבל הוא ייהנה מהחזרי מע"מ וזה לפעמים יותר משתלם. מאחלים לכם הרבה ברכה והצלחה בעסק שלכם, ומציעים לכם לנסות לברר את המגיע לכם בנושא.

דולרים

 

אהבתם? שתפו עם החברים!