גרילי גז והטכנולוגיה המתקדמת בעולם

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

כיום מיובאים ע״י חברות שונות גרילי גז של חברות מרחבי העולם. הטכנולוגיה החדשה של גריל עם חימום ע״י גז חוסכת לחובבי העל האש לכלוך, בלגן וריח לא נעים. הבשורה החדשה של גריל גז מתפשטת בישראל כמו אש בשדה קוצים, וכולם רוצים להנות מהטכנולוגיה החדשה שמשפרת את איכות הבשר שאנו הישראלים, כל כך אוהבים.

 

התאמת גודל הגריל לבית שלנו

כיום מוצעים מגוון גרילי גז בגדלים שונים שמתאימים לכל גינה ומרפסת. המרחב שיש לנו הוא קריטי לבחירת גריל הגז. אם מדובר במרפסת קטנה, נצטרך לבחור גריל גז קטן שעדיין ישאיר מקום לישיבה ואירוח.

אם יש לנו גינה גדולה, נוכל להתפרע ברעיונות ולבחור גריל גז גדול ומושלם לאירוח מספר גדול של אנשים. כיום חברות הגרילים למיניהן שמות דגש על נוחות ופרקטיות של הגריל, ולכן קיים מבחר בגדלים, באפשרויות האחסון ובמשטחי העבודה שתלויים כולם בגודל הגריל שנבחר.

 

אבזור ועיצוב גריל הגז

גריל הגז החדש מגיע בצורה מעוצבת ומאובזרת יותר מאי פעם. ניתן להזמין אותו במגוון של חומרים כמו אלומיניום, פורצלן, אמייל – חומרים המאפשרים בידוד אופטימלי של החום ועוזרים בשמירת טמפרטורה של צלייה מותאמת ולאורך זמן. עיצוב הגוף של הגריל מעניק לנו שימוש בעשן והשומן לקבלת איכות בשר טעים ועשיר יותר.

החברות המשווקות את גרילי הגז החדשים מציעות לרוב גם מד חום מובנה שמאפשר לנו מעקב אחר הטמפרטורה. פונקציות נוספות שקיימות הן הצתה אלקטרונית חכמה, ארונות אחסון, ווי תלייה וגאדג׳טים נוספים שהופכים את הגריל לחוויה ולא רק לבישול.

 

איך בוחרים גריל גז?

כאשר אנו רוצים להתחדש ולקנות מנגל גז חדש ומתוחכם, נצטרך לקרוא את המפרט הטכני של היבואן כדי לדעת מה בדיוק מגיע עם הגריל. קודם נצטרך לדעת מה בדיוק אנחנו צריכים בגריל הגז שלנו. יש אנשים שמעוניינים במעין מטבח חוץ ואז יצטרכו גם כיור מובנה, מקום אחסון ומשטח עבודה נוח.

במידה וכבר יש לכם חלק מהדברים בגינה, תצטרכו רק את הגריל. אם אתם חובבים של גריל בטבע תוכלו גם לקנות גריל נייד שקל ונוח יותר לנשיאה. לפני שבוחרים את החברה ממנה תקנו, עשו בדיקה מהירה באינטרנט על היצרן איתו היא עובדת והאיכות שלו. אחרי שעשיתם את הבדיקה המקדימה, בדקו שקיימת אחריות נוחה למספר שנים קדימה.

 

טכנולוגיה מתקדמת

הימנעו מלקנות שוב את הגריל המיושן והפשוט, בדקו את הטכנולוגיות החדשות בעולם הגריל. קיימות שיטות שונות שמשפרות את הצלייה ואת חוויית הברביקיו. בין השיטות הקיימות ישנה שיטת הפיזור- בשיטה זו מפוזר החום באופן שווה במרחק אופטימלי מהבשר. לעיתים שווה להשקיע מעט יותר בקנייה מיצרן מוכר בעל אחריות ואיכות גבוהה, ולהבטיח "על האש" איכותי ומניעת הוצאות מיותרות על רכישת גריל חדש תוך תקופה קצרה.

מנגל גז

 

אהבתם? שתפו עם החברים!