3 גרילי גז לאירועים גדולים שכדאי להכיר

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

רכישה של גריל גז היא לא סתם רכישה מזדמנת המתרחשת לעיתים תכופות. רכישה של גריל גז מתרחשת כאשר אנו נרצה לשדרג את מפרסת הבית או הגינה הפרטית למקום שבו אפשר לעשות על האש. ברגע שיש בידכם גריל גז מקצועי לאירועים גדולים, אין דבר מהנה ומשמח יותר מאשר לארח חברים ובני משפחה לארוחה טעימה עם בשר טעים שהוכן בעזרת הגריל המקצועי. (3 אטרקציות שחובה להזמין באירוע שלכם).

לחברת וובר קולקציה חדשה של גרילי גז מקצועיים. את דגמי 2019 של הקולקציה ניתן לזהות לפי הדגמים החדשים של וובר המגיעים עם צינור כתום באורך של כ-2 מטרים לחיבור בטיחותי יותר של המכשיר לנקודת גז ביתית או למיכל גז. כל גרילי הגז מדגמי 2019 מגיעים עם חוברות הוראה בעברית מלאה עם טיפים, מתכונים ורעיונות יצירתיים לבישול.

מנגל מקצועי

שלושה גרילי גז לאירועים גדולים שכדאי לנו להכיר :

  1. גריל גז SPIRIT II 320IL עם כירת צד – ה SPIRIT II 320IL הוא הגריל האידיאלי לחצרות, גגות ומרפסות.
  • מבנה – שטח צלייה 45*60 ס"מ, כירת צד המאפשרת טורבו לבישול ולטיגון הבשר בצורה מהירה אך מדויקת. מבערים העשויים נירוסטה איכותית חזקים ועוצמתיים במיוחד. מושל אמייל פיזור החום בצורה אחידה.
  • לגריל זה מספר פונקציות חדשות כמו: אפליקציה I-GRILL המאפשרת שליטה מלאה בטמפרטורת הבשר הנמצא במדף הימני. בנוסף לכך, לגריל זה מערכת לאיסוף שומנים הבנויה בצורה המאפשרת ניצול שומנים המטפטפים מהבשר העסיסי לטובת אידוי השומנים וחזרה על הבשר.
  • לגריל זה ניתן להוסיף מגוון רחב של אביזרים אשר יעצימו את חוויית הצלייה משמעותית.
    מחירו של ה SPIRIT II 320ILהוא 4,300 ₪ .

 

  1. גריל גז WEBER SUMMIT S – 670ILגריל הגז המפואר והמקצועי ביותר.
  • מבנה – לגריל זה 7 מבערי נירוסטה עוצמתיים ואיכותיים כשאחד משמש מבער טורבו לצריבה ואטימה של הבשר. כירת צד לצלייה במקביל, קופסת עישון נפלאה מנירוסטה לעישון הבשר במגוון דרגות עישון, רשתות נירוסטה איכותיות ומסיביות לקליטת החום ופיזור באופן אחיד. גדול שטח הצלייה הוא 50*90 ס"מ.
  • צריכת הגז – צריכת הגז הכולל של כל המכשיר היא 120,000 BTU ובעזרת כירת הצד ניתן להגיע לעוצמת חום של 12,000 BTU.
  • פונקציות נוספות – קיימת רשת נוספת לצלייה והפשרת ירקות, פיתות ושמירה על בשר חם. בנוסף קיימת מערכת תאורה משוכללת בווסתי השליטה. ארונות נירוסטה לאחסון ושמירה על חפצים.
  • מחיר – 16,900 ₪ .
  1. גריל גז GENESIS II LX S640ILגריל גז מקצועי מנירוסטה מהסדרה הוותיקה של גרילי וובר.
  • מבנה – 6 מבערי טורבו מיוחדים וחדשים בטכנולוגיה פורצת דרך. כולל כירת צד עוצמתית לבישול וטיגון בצדו של הגריל. שטח צלייה גדול של 48*102 ס"מ וגם לגריל זה קיימת מערכת לאיסוף ואידוי השומנים חזרה אל חלל הצלייה לשמירה על בשר עסיסי ולא יבש. גופו של הגריל עשוי יציקת אלומיניום בשילוב נירוסטה איכותית לשמירה של החום בתוך המכשיר. לגריל זה מקום ייעודי לבלוני הגז ותא אחסון בתחתית.
  • מחירו של ה GENESIS II LX S640IL – 12,500 ₪ .
אהבתם? שתפו עם החברים!