כל הטעויות שאתם מבצעים כשאתם כותבים ברכה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

כתיבה של ברכה מהווה אתגר לא פשוט בעבור רובנו, ולכן רבים מבצעים טעויות בעת כתיבת ברכה. מהן הטעויות הנפוצות ביותר? המומחים של אתר הברכות השלם מסבירים.

כל הטעויות שאתם מבצעים כשאתם כותבים ברכה לחגיגה

כתיבה של ברכה ליום הולדת, בר/בת מצווה, חתונה או כל מאורע אחר מהווה אתגר בעבור רובנו, וזאת בשל העובדה כי כל אחד רוצה לבלוט ולהעניק את הברכה הטובה ביותר. עם זאת, רבים מאיתנו מבצעים טעויות קריטיות בעת כתיבת ברכה, מה שגורם לתסכול רב ולעיתים גם לעוגמת נפש. ע"פ נדב כהן, המקים של אתר הברכות השלם מסביר כי ישנן טעויות בולטות שאנשים חוזרים עליהן פעם אחר פעם, ולהלן הפירוט כמו גם כיצד תוכלו לתקן את הטעות:

כתיבה על דף

  • העתקה – רבים מעתיקים ברכות יום הולדת מאנשים אחרים, ומשום כך גורמים לתחושה של חוסר תשומת לב בעבור מי שנכתבה בעבורו הברכה. לכן, חשוב מאוד להיות כמה שיותר מקוריים ולהשתמש בבסיס בכדי לשפר את הברכה ולהעניק לה נופך אישי, כאשר במידה ואתם מעתיקים ברכה קיימת שימו לב כי אתם מבצעים את השינויים הנדרשים בכדי שהברכה תרגיש ותיראה כאילו אתם כתבם אותה, מדם לבכם.
  • ללא התייחסות אישית – בהתאם לסעיף הקודם, רבים כותבים ברכה ללא התייחסות אישית, ולכן מדובר בברכה אשר לא נכנסת ללב של אותו אדם. משום כך, חשוב מאוד להכניס כמה שיותר פן אישי ומילות אהבה וחיבה, כך שמי שמקבל את הברכה ירגיש כי מדובר בברכה אשר ניכר כי היא ניתנה עמוק מהלב והנשמה.
  • גנריות – טעות בולטת שרבים מבצעים היא כתיבה של ברכה גנרית וקבועה מראש, מה שגורם למי שמקבל את הברכה לחוש כי מדובר בברכה אשר פשוט עשו עליה העתק הדבק. משום כך, חשוב מאוד בעת הכתיבה להשתמש בכמה שיותר אלמנטים רגשיים אשר יקפיצו את הברכה ויעניקו לה נופך משמעותי אשר ניכר כי הושקעה בו מחשבה רבה.
  • ברכה ארוכה – רבים נוטים לכתוב ברכה באריכות רבה, ולכן חשוב מאוד להיות ממוקדים ולכתוב ברכה אשר תהיה מתומצתת יחסית, אך עם זאת בעלת נופך אישי וממוקד.

מעוניינים לכתוב ברכה מקורית ללא טעויות שכולם עושים? כעת יש לכם את הדרך

כפי שציינו לעיל, ישנן מספר טעויות שכולם עושים בעת כתיבה של ברכה, אולם חשוב לזכור כי אם אתם רוצים להקל על עצמכם בתהליך כמו גם לספק ברכה מקורית אשר תיחרט היטב, אתר הברכות השלם יסייע לכם לכתוב ברכה מקורית ומרגשת בעבור כל אירוע – בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת, הולדת תינוק וכו'. באמצעות האתר תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר, כאשר כל שנותר לכם לעשות הוא להיכנס לאתר בכתובת https://www.topgreet.com.

אהבתם? שתפו עם החברים!