הנסיכה הפכה מלכה – 3 טיפים לתכנון אירוע בת מצווה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הפקה של אירוע בת מצווה זה לא עניין של מה בכך. מדובר באירוע שמצריך מחשבה מעמיקה בנושא. שכן, אירועים אחרים מצריכים ארגון פשוט יותר, אבל הפקה של אירוע בת מצווה ידועה כמורכבת מסיבות שונות. כאשר הבולטת שבהן נוגעת להפקת אירוע מעניין שמאפשר להכיר את הילדה שהופכת לנערה. יצאנו לבדוק איך תוכלו לקיים את האירוע על הצד הטוב ביותר למרות הקושי וחזרנו עם 3 טיפים שאתם צריכים להכיר.

 

תכירו תחילה את המומחים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים לתכנון של אירוע בת מצווה, עליכם לדעת כי בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי עם אנשים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בהורים לילדות שחגגו בשנה האחרונה בת מצווה מוצלחת, כזו שכולם עדיין מדברים עליה מסביב.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר בנושא בקבוצת פייסבוק של אירועים וביקשנו לקבל טיפים שיקלו על מי שטרם ארגנו אירוע בת מצווה. זו ההזדמנות להודות לכל מי שלקחו חלק וסייעו בכתיבת המדריך. בזכותם, המידע החיוני עולה לרשת ויאפשר להעלאת המודעות בנושא והפחתת מפלס הלחץ.

 

הנסיכה הפכה מלכה – טיפ מספר 1 לתכנון אירוע בת מצווה

מרבית הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך אמרו שהם בחרו לתת את המושכות לחברת הפקה. לדבריהם, הם שברו את הראש בניסיונות לארגן את האירוע באופן עצמאי, אבל הם גילו שאין להם שום כיוון. כשהבנו שמדובר בתופעה מוכרת, ביקשנו לקבל המלצות על חברת הפקות טובה שתקל על אחרים בחיפוש.

מעל ל – 20 גולשים ציינו בפנינו שהם הסתייעו בחברת מרשמלו ואנחנו כמובן ביקשנו את הקישור לאתר, כדי שתוכלו להגיע אליה בקלות. הנה הכתובת, רק תלחצו עליו ותוכלו להפיק בת מצווה בקלות: marshmelo.co.il.

 

הנסיכה הפכה מלכה – טיפ מספר 2 לתכנון אירוע בת מצווה

הטיפ ה – 2 והחשוב לא פחות הוא לערב את ילדת המצווה. אנחנו, ההורים, לפעמים עסוקים בלארגן את האירוע באופן שייראה לנו הטוב ביותר ואנו עשויים לשכוח שיש ילדה בוגרת שצריכה לקחת חלק בארגונים. אנו ממליצים לכם לשים לב לכך שהילדה מעורבת בהכנות. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים שהאירוע מתאים לה.

 

הנסיכה הפכה מלכה – טיפ מספר 3 לתכנון אירוע בת מצווה

חשוב מאוד לבדוק מיהם המוזמנים לאירוע. שכן, כשמדובר בבת מצווה, קהל היעד לא מוכר לנו באופן אישי. זה לא כמו הזמנה של חברים שלנו, ההורים, לחתונה או ברית. לכן, אתם צריכים לבדוק את הפרטים הבאים אודות קהל היעד:

  • האם יש שומרי כשרות?
  • האם יש צמחונים?
  • האם יש טבעונים?

התוצאות לשאלות אלו יכוונו אתכם לבחירת קייטרינג מתאים.

 

לסיום

עד כאן 3 הטיפים שאתם צריכים להכיר מקרוב על הפקה של בת מצווה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתפיקו אירוע מושלם ושיהיה בהצלחה.

אירוע בת מצווה

אהבתם? שתפו עם החברים!