הר הביטוח יעזור בחגיגות יום הנישואין

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

חגיגת יום הנישואין הוא אירוע חשוב לכל הדעות. בין אם תבחרו לצאת למסעדה, לטיפול ספא זוגי או לכל אטרקציה אחרת- תצטרכו לקחת בחשבון את ההוצאות הכלכליות הדרושות לכך.

כיצד מיזם הר הביטוח עשוי לסייע לנו?

לפני שנבין כיצד המיזם עשוי לסייע לנו בהוצאה לפועל של אירועים חשובים כמו חגיגת יום הנישואין, יהיה עלינו להבין במה מדובר. מיזם הר הביטוח נועד על מנת שתוכלו להימנע מתשלום ביטוחים כפולים. ביטוחים כפולים, כפי שהם נשמעים, הינם ביטוחים שאתם משלמים עבורם פעמיים- גם בחברת הביטוח הפרטית שלכם וגם בחברות ביטוח הבריאות הגדולות.

הביטוחים הכפולים יותר נפוצים ממה שנהוג לחשוב- מדובר בסדר גודל של מאות מיליוני שקלים בשנה שיכולים להיחשף על ידי שימת לב לפרטים הקטנים. ביטוחים שונים כמו ביטוח רכב, ביטוח חובה או ביטוח צד ג', ביטוח מקיף לדירה, ביטוח מקיף לבית עסק, ביטוח בריאות או ביטוח חיים- כל אלה נכללים בסל הביטוחים הכפולים- עליהם אנו מוציאים כסף רב שלא כצורך.

במסגרת הבדיקה שמבצעת חבר הר הביטוח, מתבצעת בדיקה מקיפה במאגר עצום של חברות ביטוח שונות. מטרת הבדיקה היא לאתר כמה שיותר "פגמים" בדמות תשלום ביטוח כפול ולמנוע מהמצב להימשך. מדובר בחיסכון כלכלי של מאות שקלים ולעיתים גם אלפי שקלים בשנה, שאתם יכולים לנתב למטרות טובות ומשמעותיות הרבה יותר: ממש כמו חגיגות יום הנישואין שלכם.

זוג

מה עלינו לעשות כדי להשתמש בשירות?

ראשית עליכם להיכנס לכתובת האתר של חברת הר הביטוח- https://harhabituach.co.il. לאחר מכן תצטרכו להשאיר מספר פרטים בסיסיים שבאמצעותם החברה תוכל לבדוק את מאגר הנתונים הרלוונטי אליכם (שם מלא, מספר תעודת זהות, שנת לידה וכמובן פרטי טלפון ודואר אלקטרוני לצורך יצירת קשר). לאחר שתשארו את התקנון של התהליך, תוכלו להישען אחורה ולהמתין לתוצאות הבדיקה. לאחר פרק זמן קצר ביותר יישלח אליכם בדואר האלקטרוני דוח ובו מפורטים כלל סוגי הביטוחים השונים שאתם משלמים עבורם. באמצעות הדוח הזה תוכלו להבין האם אתם נמצאים במצב של ביטוחים כפולים, ובמידה וכן יינתנו לכם מספר המלצות מה לעשות עם המצב.

רק לצורך המחשה, משפחה בת 3 נפשות, משפחה ממוצעת מבחינת כמות הנפשות בבית, עשויה להגיע למצב שבו היא חוסכת אלפי שקלים בחודש בודד- בעקבות אותם תשלומים כפולים. סטטיסטיקות מדברות על כך שלמעלה משבעים אחוז מהציבור הישראלי נמצא במצב של כפל ביטוחים ועל כן חשוב שתבצעו את התהליך.

כנסו עוד היום לכתובת האתר של חברת הר הביטוח, השאירו את הפרטים שלכם ותנו לחברה לבצע עבורכם את העבודה הקשה. כך תוכלו להשקיע כפליים מהתקציב המקורי שלכם למטרת יום הנישואין- ולהשקיע את הכסף במקומות יותר טובים ונכונים עבורכם.

אהבתם? שתפו עם החברים!