מתנות בלתי נשכחות – טיפים לאיך לרגש את האורחים באירוע

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מתנות לאירועים הפכו לאלמנט חובה בשנים האחרונות. כל מי שמארגן אירוע מחפש איך לרגש עוד קצת את האורחים, איך להשאיר להם מזכרת ממותגת, שתשאיר להם טעם טוב וזיכרון מהאירוע לטווח ארוך ובעיקר – איך לומר להם תודה על שהגיעו להשתתף באירוע שארגנתם.

דבר אחד בטוח – זה אף פעם לא קל לבחור את המתנה המושלמת שתעביר את המסר הנכון, שתעמוד בתקציב הרצוי ושגם תשמח את האורחים. אז מהן האפשרויות?

 

לבחור את המתנה המושלמת לאירוע שלכם

מתנות לאירועים קיימות כבר שנים ארוכות, אבל הסגנון והמגוון משתנה עם השנים, המבחר גדל ולכן גם נעשה קשה יותר לבחור. אז אילו סוגים של מתנות אפשר לבחור לאירוע שלכם?

 

מתנות המיוצרות על ידי אוכלוסיות מיוחדות

קיים מגוון רחב של מתנות לאירועים, במחירים סמליים, או מתנות שמתאימות לתקציבים יותר עשירים, אשר מיוצרות על ידי אוכלוסיות מיוחדות, כמו: נוער בסיכון, בוגרים עם קשיי תפקוד שונים ועוד.

מתנות מהסוג הזה מאפשרות לכם לבחור משהו מרגש וגם לתרום לאוכלוסיות שבאמת צריכות את התמיכה שלכם.

 

מתנות שנשארות לנצח

מתוך הטווח הרחב של מתנות מסוגים שונים, אפשר למצוא מדי פעם באירועים מושקעים, גם את ז'אנר המתנות שנשארות לנצח. מדובר על מגוון רחב של מזכרות ייחודיות ומרגשות, עם מיתוג מתאים לאירוע, אותם מקבלים האורחים בסוף האירוע או במהלכו, בתור מזכרת בלתי נשכחת ומרגשת, שיכולה לשמש אותם לעוד הרבה זמן.

בתוך הז'אנר הזה אפשר למצוא חולצות מודפסות למשל, כאשר הדפסת חולצות היא מאוד מגוונת ולכן אפשר להדפיס דוגמה מוכנה מראש, או תמונה עם כיתוב שאתם בוחרים, בהתאם לאירוע.

בתוך ז'אנר המתנות הזה אפשר למצוא גם חלוקים ומגבות רקומים (בעיקר מתאים למסיבות בריכה), ספרי תהילים בעיצובים שונים ועוד.

 

מתנות אכילות

אחד הז'אנרים האהובים והוותיקים ביותר בתחום, מתאים מאוד לכל סוגי התקציבים. בראשית ימי האירועים בישראל אפשר היה למצוא בעיקר אריזות קטנות וחמודות של סוכריות דרז'ב, אבל היום אפשר למצוא חלות אישיות, צנצנות ריבה ודבש, בקבוקים ממותגים של יין, או שמפניה ואפילו שמן זית.

 

תמונות מעוצבות

ז'אנר התמונות פרץ לעולם האירועים בערך בשנות השמונים, עם המצאת התמונות על מגנטים, אך התפתח מאז. כיום אפשר למצוא קוביית תמונות מסתובבת, תמונה מודפסת על בלוק עץ, על כוס קפה או בקבוק יין וגם על חולצה מודפסת, עם תמונה לבחירתכם, שאפשר לחלק לאורחים.

 

לסיכום

אם אתם מארגנים אירוע, אתם בטח יודעים שקיים מגוון עצום של מתנות שאפשר לחלק לאורחים, בטווח רחב של תקציבים, רעיונות והמצאות, שהאורחים שלכם יאהבו לקבל. הכי חשוב לקלוע למסר של האירוע (אהבה, עסקים, משפחה וכן הלאה) ולתת לאורחים משהו שהם יעריכו, יאהבו לקבל ולא ישכחו עוד זמן רב אחרי שהאירוע נגמר.

לבחור את המתנה המושלמת לאירוע שלכם

אהבתם? שתפו עם החברים!