האם אפשר לעשות טקס עוגה בחדר בריחה?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הילד שלכם עומד לחגוג יום הולדת. הוא התעקש כי הוא רוצה לחגוג את המסיבה בחדר בריחה.

כולם מסכימים שחגיגה כזו היא רעיון מצוין, אך בכל זאת יש מסורות שקשה לוותר עליהם ולא ברור האם יהיה ניתן לקיים אותם במסיבה ייחודית שכזו.

השאלה החשובה ביותר בהקשר הזה היא – האם אפשר לעשות טקס עוגה בחדר בריחה?

 

חגיגה בחדר בריחה

אחת האטרקציות המרגשות של השנים האחרונות היא ללא ספק חדרי הבריחה. הפופולריות הרבה שלהן הביאה לכך שאנשים רבים בוחרים לחגוג את ימי ההולדת של בני המשפחה שלהם או החברים שלהם במקום כמו חדר בריחה. קיימים אלפי חדרי בריחה, וכל חדר שונה מהאחר. השוני והייחודיות באים לידי ביטוי בנושא החדר ואפי החידות. במהלך חיפוש חדר בריחה באתרי האינטרנט השונים יש אופציה לקרוא את תקציר העלילה של הסיפור הייחודי שילווה את פתירת החידות בכל חדר. גם רמת הקושי של הרמזים והחידות משתנה מחדר לחדר. שני האלמנטים המשתנים האלה הופכים כל חדר בריחה לייחודי ומעניין. האופי הייחודי של כל חדר בריחה מביא לכך שכל אחד יכול למצוא את החדר שמתאים למסיבת יום ההולדת שלו.

 

ומה עם מסיבת יום ההולדת המסורתית?

חגיגת יום הולדת בחדר בריחה, מיוחדת ככל שתהיה, לא חייבת לבוא על חשבון פעילויות יום הולדת מסורתיות. לפני ואחרי הפעילות בחדר הבריחה עצמו, מוזמנים המשתתפים באירוע לשהות במתחם ה-VIP ששמור רק לחוגגים במסיבת יום ההולדת. המתחם כולו מקושט בבלונים ואביזרי יום הולדת שונים. לחוגגים מוצע מגוון רחב של מאכלי יום הולדת – חטיפים, פיצות ושתייה קלה. בנוסף, במתחם עצמו מוצב מסך ענק עם חיבור ליוטיוב כך שהחוגגים יכולים לשלוט על סוג המוזיקה שתלווה את האירוע ותשמור על אוירה שמחה וחגיגית.

פרטיות המתחם תורמת לכך שכל משפחה יכולה לשלוט על האוירה והתוכן במסיבה שמתאימים לסוג ולאופי המסיבה שמתאימה להם. אם ירצו בכך, המשפחה יכולה להוסיף משחקי חברה, חלוקת מתנות וכמובן – את טקס העוגה המסורתי.

 

כן! אפשר לחגוג עם עוגה בחדר בריחה

יום הולדת בחדר בריחה טומן בחובו את כל האלמנטים המסורתיים של יום הולדת יחד עם חוויה מרגשת של תחרויות ואדרנלין שתסחוף אחריה כל משתתף, בכל גיל. לכל משפחה יש את המסורות שלה וחגיגה בחדר בריחה היא לא סיבה להפסיק אותן.

החוגגים מוזמנים לשהות במתחם חדר הבריחה לאורך כל המסיבה, ושם יוכלו לארגן את המסורות והמנהגים המיוחדים שלהם, ובין השאר את טקס העוגה המסורתי.

 

 

נרות

אהבתם? שתפו עם החברים!