יום הולדת יש רק פעם בשנה – כך תתכננו יום הולדת שהילד שלכם לא ישכח לעולם

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

תכנון מסיבת יום הולדת לילד שלכם הוא משימה מהנה אך לא תמיד פשוטה, במיוחד אם לילד יש שלל העדפות משלו. המטרה שלכם היא כמובן להצליח לייצר חוויה בלתי נשכחת עבור ילדכם והחברים שלו, אבל מאיפה מתחילים? ריכזנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן מסיבת יום הולדת שילדכם יעריך ויזכור שנים רבות קדימה.

 

בחרו בנושא או קונספט

בחירת קונספט ונושא למסיבה היא הצעד הראשון לתכנון יום הולדת כיפי ומהנה. כדאי לשאול את הילד שלכם מה הוא היה רוצה למסיבה שלו, או להציע לו כמה נושאים עליהם חשבתם מראש ולתת לו לבחור. ברגע שיש לכם נושא, אתם יכולים להתחיל לתכנן את הקישוטים שבמסיבה, את המשחקים, את הפעילויות השונות ועוד.

יש קונספטים רבים שניתן לבחור מביניהם, וכדאי להתאים אותם לתחומי העניין של הילד. אם הילד אוהב מאוד ספרי פנטזיה אפשר לארגן לו מסיבה בסגנון הארי פוטר. אם הוא אוהב ספורט- יום הולדת כדורגלנים הוא הדבר בשבילו. קיימות גם שלל אטרקציות שיכולות להפוך לקונספט בפני עצמן, לדוגמא מסיבת פול מון לילדים. מסיבות אלה מחקות את המסיבות המפורסמות מתאילנד ומאפשרות לילדים לצייר על עצמם בצבעים זוהרים בחושך ולרקוד, וזוהי דרך נהדרת לחגוג יום הולדת!

קונספט פאק

בחרו במקום לאירוע

זהו השלב הבא של תכנון המסיבה, בו אתם צריכים לבחור היכן לערוך את האירוע. אם הבית שלכם קטן ולא מאפשר לארח בו את המסיבה בקנה המידה שתרצו- ניתן לשקול לעשות זאת בפארק, במתנ״ס או באולם אירועים. ודאו שהמקום אכן מתאים לקבוצת הגיל של החוגגים ושיש מספיק מקום לפעילויות המתוכננות ולכל האורחים.

 

הזמנות

עכשיו צריך להתחיל להזמין אורחים, והכי טוב לעשות את זה עם הזמנות מעוצבות שמותאמות לנושא המסיבה שבחרתם. חשוב כמובן לכלול את כל הפרטים החשובים בנוגע למסיבה, ביניהם, תאריך, שעה ומיקום. אפשר לשלוח הזמנות נייר מסורתיות או לייצר הזמנות דיגיטליות שאפשר להעביר בוואטסאפ. אם מדובר בהזמנות דיגיטליות- אפשר אפילו להנפיש אותן!

 

תכננו את התפריט

אין מסיבה בלי עוגה, אבל עדיף שעוגה לא תהיה הדבר היחיד על השולחן. חשבו על המזון והמשקאות השונים שתוכלו להגיש. אפשר גם להתאים את האוכל לקונספט שבחרתם. אתם יכולים לפנות לקייטרינג או לבשל בעצמכם דברים שקל להגיש כמו כריכים, פיצה, לחם ומטבלים וכדומה. השקיעו גם בשולחן חטיפים וקינוחים כדי שהילדים תמיד יוכלו לנשנש כשיחשקו בכך.

 

פעילויות ומשחקים

הדרך הכי טובה לשדרג אירוע יום הולדת הוא לבחור בפעילויות, משחקים ואטרקציות שונות. אפשר לשכור מפעילים חיצוניים כמו קוסמים או סטנדאפיסטים, להכין עמדות משחק אינטראקטיביות או להביא להקה שתנגן את מיטב הלהיטים. דבר זה יוסיף אלמנט נוסף של כיף אל המאורע!

יום הולדת לילד

אהבתם? שתפו עם החברים!