כל היתרונות שיש למנגו שכדאי להכיר

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

 אחד מפירות הקיץ הטעימים הוא המנגו.

מדובר על פרי טרופי, מאוד בריא ופופולרי בקיץ.

המאמר יציג את כל היתרונות שחשוב להכיר במנגו.

משלוחי פירות תל אביב

מנגו עשיר בוויטמינים

מלבד פירות כמו: תפוז, אבטיח, מלון ותפוח גם המנגו הוא פרי עשיר בוויטמינים ומינרלים. יש בו וויטמינים A,B,C,E ומינרלים כמו סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ, חומצה פולית ועוד. בהנחה שאתם אוהבים מנגו תוכלו להזמין מגשי פירות הכוללים אותו לערב עם המשפחה או עם חברים, לאירועים או כמתנה למכרים לפני חג, כהוקרה לעובדים, לחברים המחלימים בבית או סתם לנשנוש בריא עם משפחתכם המצומצמת. הזמנה של משלוחי פירות תל אביב יביאו את המנגו אליכם במגש טרופי או במגש פירות העונה מבלי שתאלצו לחפש בסופרמרקט את הפרי האהוב עליכם וכך לקבל את כל הוויטמינים והמינרלים הדרושים לגוף.

 

מנגו להרגעת מערכת העיכול

ישנם אנשים הסובלים מבעיות בחילוף החומרים הגורמות להם לעצירויות קשות. אכילת מנגו יכולה לפתור בעיות כאלו מכיוון שהוא עשיר בסיבים תזונתיים ובאנזימים שמסייעים לפירוק המזון על מנת שייספג בגוף בצורה מיטבית. ההמלצה היא לאכול מנגו בשל ומתוק כי בו יהיו יותר אנזימים שימנעו את העצירות.

 

אכילת מנגו מונעת מחלות לב

מכיוון שיש למנגו כמות גדולה של נוגד חימצון הנקרא קרוטן הוא נמצא כמונע מחלות לב וכלי דם. גם אדם הסובל משומנים בדם ימצא את המנגו כפתרון לשמירת רמת הכולסטרול בדם מכיוון שהוא אינו מכיל שומן, נתרן וכולסטרול. לפיכך, זהו פרי המסייע למנוע מחלות לב שונות ומתאים לחולי סוכרת במינון ובהנחיה של הדיאטנית על אף שהוא מתוק.

 

לא רק גזר בריא לעיניים

ידוע שגזר הוא ירק המחדד את הראייה, אך לא רק הוא מסייע לבריאות העיניים. במנגו יש הרבה וויטמין A ונוגדי חמצון המסייעים לראייה. למשל, מנגו בינוני מכיל רבע מכמות וויטמין A עליה ממליצים הרופאים.

 

היתרונות של המנגו לעור ולשיער

בשל הכמות הגדולה של ויטמין A במנגו העור שלנו יכול לייצר נוזל שומני שגורם לשיער להיראות בריא, מבריק ולח. זאת אומרת שלאנשים עם שיער יבש או קצוות שרופים יכול להיות שיפור ניכר אם יאכלו מנגו. כוס מנגו מספקת לנו גם צריכה מקסימלית של ויטמין C ליום שמטיב עם בריאות העור על מנת שיהיה מתוח וייצב את רמת הקולגן בגוף.

 

המנגו מסייע להילחם במחלת הסרטן

בשל העובדה שלמנגו יש כמות גדולה של נוגדי חמצון הוא מונע מחלות סרטן. יתרה מכך, התרכובות הצמחיות שהוא מכיל עוזרות גם להילחם המחלות סרטן שונות. גם הכמות המספקת של ויטמין C שהיא גדולה יותר מכמות הוויטמין שיש בתפוז למשל, מחזקת את המערכת החיסונית בנוסף לוויטמין B שגם הוא מסייע למערכת החיסונית. ככל שחולי סרטן מחזקים את המערכת החיסונית שלהם, הם יכולים להילחם בסרטן ולהגיע לתוצאות טובות יותר של החלמה.

 

פרי

אהבתם? שתפו עם החברים!