כמה עולה להשכיר אולמות אירועים בראשון לציון?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

תכנון חתונה הוא עסק לא פשוט, גם מבחינה תקציבית.

הצורך להשקיע באולם, קייטרינג, דיג'יי ואלמנטים נוספים הקשורים לחתונה, כרוך בעלויות כלכליות לא מעטות, אך כן כדאיות.

במאמר הבא נתרכז באחד המרכיבים החשובים בחתונה – אולם אירועים – וננסה לענות כמה עולה להשכיר אותו, עם דגש על העיר ראשון לציון.

 

שאלה של היצע וביקוש

מחיר אולמות אירועים להשכרה תלוי כמובן בהיצע הקיים ובביקוש, כמו מרבית המוצרים בכלכלה שלנו. בתחום כמו אירועים, מדובר בעניין מודגש עוד יותר, כאשר כל שינוי פרמטר משפיע על ההיצע והביקוש ובכך משנה את המחירים. כך למשל, יש הבדל גדול בין מחירי אולמות אירועים במרכז לעומת אולמות באזורי הפריפריה אשר יכולים להגיע להבדלים של מאות שקלים למנה. יחד עם זאת חשוב לזכור שמדובר בממוצעים ואפשר למצוא אולמות יקרים בדרום הארץ ולחלופין אולמות במחירים נמוכים בערים הגדולות כמו תל אביב או ראשון לציון. בהקשר של אולמות אירועים בראשון לציון, ניתן לומר שטווח המחירים הוא סביר למדי על אף המיקום המרכזי וניתן למצוא אולמות  במחירים שנעים על אזור המאתיים שקלים למנה, פחות או יותר.

 

למה את לא עונה?

עוד פרמטר רלוונטי בשאלת המחיר של האולם הוא העונה בה נערך האירוע. מטבע הדברים הקיץ, על מזג האוויר הנעים שבא אתו והחופש הגדול שנלווה אליו (לפחות לילדים), הוא עונה יותר מבוקשת בקרב קהל המתחתנים. בהתאם לכך המחירים בקיץ מאמירים וניתן למצוא הבדלים של עשרות שקלים בין מנה למנה באותו אולם ממש, רק בגלל התאריך. על אף ההייפ הגדול שיש סביב חתונות בקיץ חשוב לציין שחתונות חורפיות יכולות להיות מהנות לא פחות ועם זאת זולות יותר באופן ניכר.

 

מנה אחת אפיים

אולמות אירועים מתומחרים לפני המנה המוגשת בהם ועוד תחשיבים נוספים. מדובר בשיטת תמחור ייחודית יחסית ועם זאת רלוונטית לעולם האירועים, בו האוכל משחק תפקיד חשוב. כמובן שמחיר המנה מוכפל במספר האורחים העתידים לבוא ולכן לאישורי הגעה יש רלוונטיות במחיר הסופי. באופן טבעי, מספר האורחים משפיע על המחיר, מכיוון שעבור קהל גדול יותר של חוגגים יש צורך בחלל גדול יותר, עובדים נוספים וכדומה.

 

לא לשכוח את כל היתר

כמובן ששאלת השכרת האולם היא אולי השאלה המרכזית בארגון חתונה אבל אסור להזניח את האלמנטים הנוספים הרלוונטיים לחגיגה רומנטית מוצלחת. שמלת כלה, עיצוב שיער, צלמים, מגנטים ועוד הם חלקים בעלי חשיבות רבה עבור הפיכת יום החתונה ליום מוצלח באמת. פעמים רבות קיים קשר כלשהו בין ספקי השירות בחתונה מכיוון שכולם מתפרנסים באותו ענף. כדאי לברר אם השכרת אולם כזה או אחר מספקת קשרים והנחות רלוונטיות עם ספקי שירות נחוצים לחתונה – כך אולי ניתן לחסוך עוד קצת מבלי לחסוך על התוצאה הסופית.

 

מסיבה

אהבתם? שתפו עם החברים!