למה להשקיע בגן אירועים יוקרתי לחתונת חורף

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

גן אירועים הוא אחד הלוקיישנים המבוקשים ביותר לקיום חתונות בארץ.

על פניו, ניתן לחשוב כי הוא מיועד רק לחתונות קיץ, אולם, כדאי לדעת כי גם אם תאריך החתונה שלכם הוא בחורף, עדיין תוכלו

לערוך בו חתונה מבלי להתפשר על החלום שלכם.

ישנם לא מעט גני אירועים יוקרתיים המאפשרים קיום אירוע בחורף בתוספת חללים מקורים המשקיפים לנוף יפהפה ועם תאורה

רומנטית שיתנו לכם תחושה של טבע וחוץ גם כשתהיו בפנים.

לכן, אם אכן החלום שלכם הוא להתחתן בגן אירועים ותאריך החתונה שלכם הוא בחורף, תוכלו לבחור באחד מהגנים

המותאמים אשר יאפשרו לכם להגשים את החלום.

 

אז מה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת גן האירועים?

 

מיקום הגן

בעת בחירת המיקום, חישבו על המשפחות והחברים של שני הצדדים ובחרו במקום טוב באמצע שיקל את דרכי הגישה לכולם. במידה וגן חלומותיכם נמצא באזור מרוחק יותר, דאגו להסעות על מנת להקל על המוזמנים להגיע לשמוח אתכם.

 

מבנה הגן

בייחוד לחורף, בחרו בגן אירועים המשלב חלל סגור וחמים,  עדיף עם חלונות שקופים שישקיפו אל נוף ותאורה בחוץ. חשבו על איך אתם רוצים שהחתונה שלכם תראה, החופה, החצר, פנים המתחם המקורה, ולפי זה אתרו את הגן שיתאים לדרישות שלכם.

 

תאריך החתונה

קחו בחשבון את התאריך והיום בו תתחתנו. ישנם תאריכים מבוקשים יותר כמו למשל יום האהבה, כדאי לדעת כי בחירה בתאריכים אלו תגרור עליה משמעותית בתשלום. בנוסף, ישנם ימים בשבוע שהם יקרים יותר, יום חמישי המבוקש יהיה יקר יותר מיום ראשון ושני שבתחילת השבוע. קחו בחשבון שככול שתחסכו כסף על בחירות אלו, תוכלו להרשות לעצמכם לשמור אותו לדברים אחרים.

 

כמות האורחים

לפני חיפוש גן האירועים, עשו חישוב של כמות המוזמנים שתזמינו לחתונה שלכם. עליכם להתאים את גן האירועים לכמות המוזמנים, למשל, שהגן לא יראה ריק כאשר כמות המוזמנים קטנה מידי או לחילופין שלא יהיה צפוף. ההמלצה היא לבחור בגן אירועים שיכול להכיל עד 50 אנשים יותר ממספר המוזמנים הרצוי.

 

שירותים נוספים

יש גני אירועים שבהם ההשכרה כוללת רק את הגן עצמו. לעומת זאת, יש גני אירועים אשר מציעים חבילות אירועים הכוללות תפריטי קייטרינג, סידורי פרחים, דיג'יי ועוד. בעת חיפוש הגן המתאים לכם, ודאו מול נציג הגן אלו שירותים הם מציעים והחליטו על פי הרצון שלכם, האם ברצונכם להשתמש בשירותי הגן ולחסוך התעסקות עם ספקים נוספים או להביא ספקים חיצוניים משלכם.

 

ניסיון ומקצועיות

החתונה שלכם כולה מופקדת בידי אנשי צוות גן האירועים. לכן, כדאי לוודא שלגן האירועים יש רישיון עסק המתיר לו לפעול. בנוסף, כדאי לבדוק שמדובר בגן שהצוות בו הוא מנוסה ומיומן, זאת כדי שתהיו בטוחים שהחתונה שלכם בידיים טובות.

 

זוג לפני חופה

אהבתם? שתפו עם החברים!