מארזי השוקולד הכי שווים בשוק

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

יצא לכם פעם לקבל מארז שוקולד במתנה, לעקם פנים ולהגיד שזה ממש לא מה שרציתם? כן, אנחנו בדיוק כמוכם, לא מכירים ולו אדם אחד שהגיב בצורה זו למארז שוקולדים מפנק שהוא קיבל במתנה. ואם הוא קיבל את המארז בהפתעה, שלא לכבוד יום הולדת או אירוע גדול אחר, אלא פשוט כמחווה של תשומת לב וחיבה – זה שווה כפליים.

 

 החלטות גדולות

אז גם אתם החלטתם שלכבוד חנוכה, חגיגות סוף השנה האזרחית, שנה סינית חדשה ויום האהבה (שעדיין מאוד רחוק מאיתנו) אתם רוצים להעניק מארז שוקולדים מפנק –  בדיוק כמונו – אנחנו נספר לכם מה המארזים הכי מפנקים ואיפה עושים הזמנת מארזי שוקולד הכי שווים. אז קחו איזו צנצנת נוטלה בנתיים.

הזמנת קופסאות שוקולד

 יש מארזים ויש מארזים

אולי מה שעולה בראש של חלקנו למשמע מארזי שוקולד, זו תמונה של מארזי שוקולד המיושנים – אלה שאנחנו היינו רגילים לקבל לכבוד פורים או ראש השנה – מארזים שלרוב לא הושקעה הרבה מחשבה בטרם קנייתם. אבל המצב שונה פלאים עכשיו ואין שום בסיס להשוואה בין מארזי שוקולד של פעם למארזי שוקולד של עכשיו.

 

 הקדמה השוקולדית

אז מה אתם אוהבים? קינדר בואנו ושאר הנגזרות של המוצר המוצלח זו התשוקה האמיתית שלכם בחיים ואתם רוצים שגם אדם אהוב עליכם יתמכר לדבר?

מעולה, יש מארז בדיוק למקרה זה.

מארז מוצרי קינדר, שכולל בערך כל מוצר שיכול לעלות על דעתכם (כולל גם את הטבלת שוקולד קינדר עם פתיתי שיבולת בפנים, שמאוד נדיר למצוא אותה ברשתות שיווק). וכל השפע הזה ארוז בתוך קופסא דו קומתית בצורה של לב שחור? מרגיש לנו שגם אנשים שרחוקים מקיטשיות יתרגשו לקבל דבר כזה במתנה (בכל זאת לב שחור זה לגמרי שיק).

אבל לא, אתם בכללי מכורים לנוטלה ורוצים להקיף אדם קרוב אליכם בחיבוקי נוטלה חמים ומנחמים שמתאימים בול לחורף שתיכף יגיע לפה. נפלא. גם מארז  כזה יש בנמצא.

הזמנת קופסאות שוקולד

 סולידי זה שם המשחק

בעצם, אתה בכלל רוצים לשלוח מארז שוקולדים מפנק לקולגה בעבודה, אבל כך שזה לא יהיה מוזר ולא במקום. משימה. גם פה יש פתרון נהדר – מארז יין ושוקולדים או מארז ויסקי ושוקולדים (אם מדובר במארז שוקולדים לבוס היקר שלכם) – סולידי מספיק מבלי להיות כבד ורשמי מדי, מתנה קטנה שמגיעה בעקבות מחשבה גדולה.

 

 ומה עם החגים?

וכמובן, אי אפשר לסיים מאמר על מארזי שוקולדים מבלי להזכיר מארזי מתנה לכבוד חגים ובמיוחד לכבוד חג פורים. אבל לא עוד חטיפים ושוקולדים ממכולת או מהשוק. המילוי של המארז, שמגיע ביחד עם מראה החיצוני של המארז – נשמע לנו כמו דרך נהדרת לציין חג כה אהוב.

 

ולסיכום

אז איפה מוצאים? בקרו באתר שוגליז – shooglis –  – שם תמצאו הכל. פשוט הכל.

הזמנת קופסאות שוקולד

אהבתם? שתפו עם החברים!