מבשלים נכון: כל הגאדג'טים למטבח שאתם פשוט חייבים!

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

לאחרונה מצאנו את עצמנו מתארחים בבתים של חברים ומגלים כי הם לא מכירים את הגאדג'טים החיוניים שיכולים לשנות את החיים שלהם ולאפשר להם לבשל נכון ובקלות. עובדה זו גרמה לנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפניכם את כל הגאדג'טים שישנו את החיים שלהם מקצה לקצה. אם אתם מרגישים שיש לכם צורך בגאדג'טים אלה, כדאי מאוד שתישארו אתנו ותקלו על עצמכם בכל הנוגע לבישול ואפייה.

 

הגאדג'ט ה – 1 שאתם צריכים למטבח: טיימר מכני

מכירים את הרגע הזה שבו אתם מריחים ריח שרוף ומגלים ששכחתם את התנור דלוק למשך זמן רב? אנחנו הכרנו את הסיטואציה הזו מקרוב לפני שגילינו שיש דבר כזה טיימר מכני. מה לא הרסנו? עוף, עוגות ואפילו פיצות. בכל פעם השארנו את התנור דולק מתוך מחשבה שנזכור לכבות אותו בזמן, אבל הבנו שאנחנו לא יכולים להסתמך על הזיכרון שלנו. אם אתם מכירים את העניין מקרוב – כדאי שתכירו את הטיימר המכני שישנה את חייכם ויאפשר לכם לאפות ולבשל מבלי לשרוף את האוכל.

גאדג'טים למטבח

הגאדג'ט ה – 2 שאתם צריכים למטבח: מועך אבוקדו

אתם לא צריכים לעבוד קשה כדי למעוך את האבוקדו שקניתם בשוק. יש היום אפשרות לקנות גאדג'טים למטבח כמו למשל מועך ייעודי לאבוקדו. מועך זה יאפשר לכם להכין סלט אבוקדו טרי וטעים מבלי שתכאב לכם היד.

 

הגאדג'ט ה – 3 שאתם צריכים למטבח: מסחטת מיץ חשמלית

אי אפשר לכתוב מדריך על גאדג'טים למטבח מבלי לציין את מסחטת המיץ החשמלית שתשמור על היד שלכם מפני דלקות. במשך תקופה ארוכה סבלנו מכאבים במפרק היד. לקח לנו זמן להבין שהכאב נובע משימוש קבוע במסחטת מיץ ידנית. אם אתם מכירים את התחושה מקרוב, כדאי שתדעו שיש היום גאדג'ט שמאפשר לכם לסחוט את הפירות שלכם ללא מאמץ. אם קראתם את הכותרת שלעיל, אתם בטח יודעים שמדובר במסחטת מיץ חשמלית, כך שאין צורך שנכביר במילים בעניין זה.

גאדג'טים למטבח

הגאדג'ט ה – 4 שאתם צריכים למטבח: סכין לפיצה

הגאדג'ט האחרון והחביב שאתם צריכים שיהיה לכם במטבח, ליד מגירת הסכום הוא סכין לפיצה. מדובר בסכין ייעודי שיאפשר לכם לחתוך את הפיצה למשולשים מבלי "לקרוע" אותה. אם השתמשתם עד היום בסכין פשוט, כדאי שתדעו שזו הסיבה שהפיצה שלכם יצאה "מרובעת ולא משולשת. חיפוש מהיר ברשת יגלה לכם שיש כל מיני גאדג'טים בתחום זה. יש למשל סכין פיצה בצורה של גרזן, פטיש ועוד. כך שנותר לכם רק לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבשל נכון. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו את כל הגאדג'טים שיקלו עליכם במטבח. שכן, אין סיבה שתעבדו קשה, במיוחד בתקופה הנוכחית, שיש גאדג'טים רבים שמותאמים לכל צורך.

גאדג'טים למטבח

אהבתם? שתפו עם החברים!