מהם האטרקציות הכי הפופולריות לאירועים היום

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

אתם מתכננים אירוע, רוצים שהוא יהפוך לחוויה בלתי נשכחת ואתם נערכים לכך מראש, דואגים לתכננן את הכיבוד, התוכנית ואטרקציות שתלווינה את האירוע. כאן ריכזנו עבורכם את האטרקציות הפופולריות של היום.

 

איך בוחרים אטרקציה לאירוע?

לפני הכל חשוב לזכור כי האטרקציה שתיבחר לאירוע צריכה להתאים לאופי האירוע. אם האירוע שלכם מיועד לילדים בגיל הרך, יהיה עליכם להביא אטרקציות לאירועים מותאמים לגיל הרך… אם האירוע נושא אופי רציני יותר, תצטרכו להביא אטרקציות בהתאם. כאשר מדובר באירוע יום הולדת או חגגה למישהו ספציפי, כדאי לשאול אותו אילו אטרקציות הוא ירצה לראות באירוע שחוגגים לכבודו. כאשר מדובר בהפתעה, זה כבר משהו אחר…

אטרקציות לאירועים

מתנפחים בשטח

לא מעט מסיבות כוללות מתנפחים. מתקני מתנפחים ניתנים להזמנה ממגוון חברות ובמגוון גדול. יש מתקנים המתאימים לגיל בוגר לעומת המתקנים המתאימים לילדים קטנים. אין כמו מתנפחים כדי לצבוע את האווירה בצבעים תוססים ועליזים.

 

דוכני מזון

לצד האטרקציות השונות, חלק מהאטרקציה הוא הכיבוד לאירוע. הכיבוד יכול להגיע דרך דוכני מזון שתוכלו להפעיל. כל משתתף יבחר מה הוא מעוניין לקבל. ניתן להפעיל ביתני יריד בו מוכרים ילדים לילדים, מנהלים מעין מסחר ונכנסים לעולם הדמיון מתוך חוויה חושית משכרת.

 

עמדות צילום

כדי להנציח את האירוע כדאי לדאוג לעמדות צילום שיצחיקו את הקהל וישאירו לכם מזכרת שמחה ונעימה מהאירוע. יש אולפנים ניידים להשכרה, קריוקי בשילוב צילום, חדרי צילום מעניינים ועוד.

 

הפעלה בתנועה

לילדים בגיל הרך פופולרי להזמין מדריך תנועה לגיל הרך שיפעיל את הילדים בכיף, מוזיקה והרבה צחוק ושמחה. הילדים עצמם נתרמים מהפעלות שכאלו ונהנים מהעשרת הידע שלהם, כישורי חברה ומיומנויות הבסיס המוטוריות.

אטרקציות לאירועים

שולחנות משחק

אין כמו שולחנות משחק כדי להפוך את האווירה לעוצמתית ומהנה. שולחנות משחק מתאימים לגילאים בוגרים יחסית. יש שולחנות שיתאימו לבני נוער לעומת שולחנות משחק שיתאימו אף לגיל הצעיר יותר.

 

אומן חושים

הזמנת קוסם לאירוע היא אחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר. הילדים נהנים מקסמים שלא הכירו, עולם הדמיון שלהם מתפתח וכך הם זוכרים את האירוע שלכם כחוויה שלא תישכח.

 

באולינג

משחק הבאולינג מוכר לכולנו. כאשר משלבים אותו באירוע, הוא מהווה אטרקציה והזמנות לכל משתתף להוכיח את יכולותיו. ניתן להביא מנחה שינחה את המשחק ויהפוך אותו לתחרותי ומעורר עניין רב יותר.

 

הרקדת דיג'יי

הרקדה מקפיצה את האירוע בכמה רמות מעל. אתם צריכים לחפש מרקיד טוב ופשוט לחכות לאירוע כי באירוע עם דיג'יי, לא מפסיקים לרקוד. הרקדה יכולה להתאים לכל גיל, היא תמיד מפשירה אווירה ועצם המוזיקה עצמה הופכת את האירוע לחוויה כיפית ומשחררת.

 

לסיכום

יש מגוון אטרקציות לאירועים, לפני כל אירוע חשוב לבדוק מה יהיה אופי האירוע ובהתאמה אליו להתאים את האטרקציות. ניתן לשכור עמדות להפעלה עצמית לעומת אטרקציות המופעלות על ידי אדם חיצוני.

אטרקציות לאירועים

אהבתם? שתפו עם החברים!