מה אמן חושים לא רוצה שתדעו

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

ברור לכולנו שאמן חושים לא רוצה שתדעו את הסודות שלו, אך ישנם דברים נוספים שהוא מסתיר על מנת שהמופע יהיה מרתק ומתעתע. מה אמן חושים לא רוצה שתדעו – על כך במאמר הבא.

 

מה אמן חושים לא רוצה שתדעו?

אמן חושים הוא אדם שלמד את המקצוע לאורך שנים, פיתח טכניקות על פי שיטות לימוד שונות והתאמן שעות רבות כדי להצליח במה שהוא עושה. אלו סיבות מספיק טובות שהאמן חושים לא ירצה לגלות את סודותיו.

הוא יגלה לכם שמדובר על טריקים פסיכולוגיים ושפת גוף, אך לא תדעו בדיוק כיצד הכול קורה וכיצד אתם מושפעים מהפעולות שלו. עולם הטלפתיה הוא עולם נסתר שלא כולם מצליחים להבין את המשמעות שלו ולכן הוא קסום.

לא מדובר על זריזות ידיים באמצעות קלפים או טריקים אחרים, אלא על יכולות נרכשות העוסקות בקריאת מחשבות, חיזוי העתיד, היפנוזה, העברת מסרים, הזזת אובייקטים והשפעה על תחושות, מחשבות ועמדות של בני האדם.

ישנם אמנים שיציגו את המעשים שלהם ככוחות על, אך זוהי רמאות. אין אדם שיש לו כוחות על חוץ מסופרמן, ספיידרמן או דמויות קולנועיות אחרות. הסודות הם הטכניקות והשיטות שנלמדו באמצעות ספרי פסיכולוגיה וצפייה במנטורים מנטליסטים אחרים.

 

האם כל אחד יכול להיות אמן חושים?

כל אדם שמחובר לתחום השוקד על לימוד המקצוע, מתאמן ומתנסה באפקטים וטלפתיה יכול עם הרבה עבודה להיות אמן חושים. ביחד עם זאת הוא צריך תכונות נוספות על מנת להעמיד מופע איכותי. מדובר על הומור, עמידה מול קהל, אינטואיציות, רגשות וכישורי משחק.

על מנת שהמופע יהיה מרתק ומלהיב, אמן החושים צריך להיות אדם מקצועי ומנוסה שיש עליו לא מעט המלצות. הניסיון שלו אינו רק כללי אלא צריך לבדוק אם התנסה כבר בסוג אירוע דומה במיוחד כשמדובר על אירוע רב משתתפים. חוץ מזה צריך להרגיש אליו חיבור ולתהות על קנקנו מקרוב.

 

האם אמן חושים מגלה את סודותיו לקרובים לו?

בדומה לקוסמים ומנטליסטים אחרים, אמן חושים שומר את סודות המקצוע לעצמו גם כשמדובר על הקרובים לו ביותר ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בקהל. אומנם ישנם אמנים שהם מנטורים של אנשים הלומדים להיות אמני חושים ולהם הם מגלים את הטריקים הפסיכולוגיים, אך לא מעבר לכך. אמן החושים רוצה שתדעו שהוא טוב ויש לו יכולת השפעה עליכם, אך לא מוכן לגלות איך זה קורה.

למעשה זה מה שהופך את המופע של אמן החושים למיוחד. למרות זאת, ישנם מנטליסטים שיכולים לגלות טריק אחד מסוים כדי לספק את הסקרנות של הקהל, אך זה יהיה משהו שאינו משמעותי להם כל כך מבחינה מקצועית. לסיכום, ככל שתדעו פחות יותר כך החוויה תהיה מעצימה יותר ואתם תהיו מסופקים מבחינת ההנאה. להזמנת מופע מרתק כנסו לאתר yaron-mind.co.il.

 

אמן חושים עם קלף

אהבתם? שתפו עם החברים!