מה יש לכלול במסיבת רווקות?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הרגע הגדול הגיע – החברה הכי טובה שלך, או אולי אחותך – עומדת להתחתן, וזו שצריכה לארגן את המסיבה זו את? איזה כיף! אבל… גם קצת מלחיץ. מצד אחד את מעוניינת לתת לכלת השמחה את האירוע המושלם, אך מצד שני את רוצה שגם החברות שלה ייהנו.

נטען כי המין החזק נוטה לדרמה, נטייה המופיעה גם בתוך מסיבת הרווקות, ערב שבו אנחנו רוצות להעניק לכלת השמחה את התחושה כי היא המרכז, ובאוויר יש תחושת אהבה ושמחה נשית אדירה. מסיבת רווקות היא אירוע בעל פוטנציאל הנאה אדיר, אך גם להפך. אז איך נארגן את מסיבת הרווקות המושלמות, מבלי לאבד את השפיות ומבלי לרוקן את הארנק? על כך במאמר הבא.

 

בתור התחלה – היסגרי על תאריך ורשימת מוזמנות

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לארגן רשימת מוזמנות מסודרת. את יכולה להיעזר בכלת השמחה, שסביר להניח כי יש לה רשימה מגובשת של מוזמנות בראש. כעת מה שצריך לעשות הוא לפתוח קבוצת ווטספ ייעודית עם המוזמנות, ולהיסגר על תאריך מתאים למסיבה.

הדבר הבא יהיה לקבוע תאריך – כזה שיהיה קרוב מספיק למועד החתונה, ורצוי שגם ייערך בסוף השבוע, שהוא זמן שמתאים בדרך כלל לכולן. השתדלי למצוא יום שיהיה נוח לכמה שיותר נשים, וכמובן – אל תשכחי לקבל את אישור הכלה.

מסיבת רווקות

תקציב האירוע ותכנונו

מסיבת רווקות לא חייבת להיות יקרה במיוחד, בטח בהשוואה לחתונה עצמה, אך זכרו כי ככל שרמת הפינוק עולה – כך גם התשלום. תקציב האירוע אמור לכלול מקום (וילה או לופט) כולל קישוטים ואביזרים נלווים, הפעלה, מתנה לכלת השמחה, ואיך לא – אוכל ונשנושים.

אל תשכחי לכלול בתקציב אלכוהול. תוכלו לבחור באופציה של בר אקטיבי לאירועים, שיכול לשדרג את מסיבת הרווקות בכמה וכמה רמות, אך מה שלא תבחרו – אין ספק כי האלכוהול הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע המשמח הזה.

 

איך אפשר לחסוך בעלויות האירוע

אם את מעוניינת לחסוך בעלויות האירוע, מומלץ לחלק את הכנת האוכל בין המשתתפות, דבר שוודאי יקל גם עליך, וייתן הזדמנות לכל משתתפת לתרום את חלקה לאירוע. הכיני רשימה מסודרת של האוכל ופרסמי אותה בקבוצת הווטספ הייעודית, וכך כל אחת תבחר מה להביא.

בנוסף לאוכל, חשוב לכלול גם עלויות של נשנושים וקינוחים, וכן אביזרים וקישוטים נלווים, שיקפיצו את האווירה באירוע וישדרגו אותו.

 

לסיכום

כמארגנת האירוע, תצטרכי לקחת כמה נשימות טובות ולזכור כי תכנון של מסיבת רווקות הואר לא דבר פשוט, אך הסוד להצלחה הוא שיתוף והאצלת סמכויות. את תביני מהר מאוד שבניסיון לארגן הכול לבד תאגרי בתוכך תחושת לחץ, אנטי, ולעתים אף מירמור.

שתפי את חברותיה של הכלה ברעיונות הנהדרים שלך, ותני להן את הבחירה. תקלי על עצמך ואל תתביישי להציב דד-ליין לבנות בכל הנוגע לבחירה של נושאים מסוימים הקשורים למסיבה. מזל טוב!

מסיבת רווקות

אהבתם? שתפו עם החברים!