מה כרוך בהשכרת ציוד לאירועים?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

ארגון של אירוע יכול להיות כאב ראש רציני, ויש לו המון היבטים שכולם חשובים. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא במה כרוכה השכרת ציוד לאירועים. הטקסט נכתב בעזרת המומחים של חברת יהלום, אחת החברות הוותיקות, המנוסות והמומלצות בישראל להשכרת ציוד לאירועים.

 

קבעו איזה ציוד אתם צריכים

השלב הראשון, בכל דבר בכלל ובהשכרת ציוד בפרט, יהיה לזהות את הצריכם שלכם. במקרה הזה, אתם צריכים לעשות לעצמכם רשימה של איזה ציוד אתם צריכים לאירוע שלכם. יש אירועים שרק צריכים שולחנות מתקפלים, ויש אירועים שדורשים ציוד אור-קולי, תאורה, אוהלים, שולחנות, כיסאות, במה ופריטים אחרים. אל תוותרו על השלב הזה, משום שהוא חשוב מאוד לשלב הצעות המחיר.

חברת יהלום

אתרו חברות השכרה

לאחר שתהיה לכם רשימה של הציוד שאתם צריכים, אתם יכולים להתחיל לחקור אילו חברות השכרה מומלצות יש באזורכם (או מציעות לאזור שלכם פתרונות שינוע). שימו לב שהחברה שאתם מסתכלים עליה אכן מציעה את כל הפריטים שאתם צריכים. חפשו חברות עם מוניטין טוב, ציוד איכותי ותמחור תחרותי. דוגמא לחברה כזו היא חברת יהלום השכרת ציוד לאירועים.

 

בקשו הצעות מחיר

לאחר שאיתרתם בין 3 ל-5 חברות מומלצות, יהיה עליכם ליצור איתן קשר על מנת לבקש הצעות מחיר עבור הציוד הדרוש לכם. בגלל זה חשוב לערוך מראש רשימה של כל הציוד שאתם צריכים – יותר ציוד עולה יותר כסף, ויש סוגים מסוימים של ציוד שעולים יותר. הקפידו לקבל פירוט מדוקדק של העלויות, כולל דמי משלוח ואיסוף, מע"מ וכל חיוב נוסף (למשל במקרה של נזק).

 

השוו הצעות מחיר

עכשיו כשיש לכם הצעות מחיר מכמה חברות השכרת ציוד לאירועים, השוו ביניהן כדי למצוא את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם שלך. האל תשכחו להשוות גם את התנאים וההגבלות, לרבות מדיניות ביטולים וכיסוי במקרה של נזק.

חברת יהלום

בצעו הזמנה

זהו – מצאתם את החברה שהכי מתאימה לכם. עכשיו כל שעליכם לעשות הוא לבצע את ההזמנה. יכול להיות שבשלב הזה תדרשו גם לשלם פיקדון כדי להבטיח שהציוד יעמוד לרשותכם בתאריך בו הוא דרוש לכם.

 

החזרת הציוד

לאחר האירוע יש להחזיר את הציוד לחברת ההשכרה בזמן שנקבע מראש ובמצב תקין. אם יש נזקים או בעיות, דאגו לדווח עליהם מיד לחברת ההשכרה. אל תהססו לכתוב על החברה ביקורת באינטרנט – בין אם מדובר בביקורת חיובית, ובין אם מדובר בביקורת שלילית. זכרו שלא מזמן אתם בעצמכם הסתמכתם על ביקורות כאלה בדיוק.

 

סיכום

לסיכום, ניתן לסכם את הליך השכרת ציוד לאירועים ל-6 שלבים – 5 שלבים מקדימים ושלב אחד לאחר האירוע. חשוב מאוד להשוות הצעות מחיר, לשים לב לאותיות הקטנות ולהתחיל מרשימה מסודרת של כל הציוד שאתם צריכים. אם יש לכם שאלות או התלבטויות – אל תהססו להעלות אותן. בדיוק בשביל זה חברות השכרת ציוד לאירועים מעסיקות מומחים בתחום.

חברת יהלום

אהבתם? שתפו עם החברים!