מה עושים בחוג קארטינג?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הגיע הזמן לבחור חוג ילד, הוא בחר בחוג קארטינג ואתם מוצאים את עצמכם משפשפים עיניים – מה זה בכלל חוג קארטינג? מה עושים שם והאם זה אומר שהוא יהפוך להיות נהג מירוצים כשיגדל? התשובות לפניכם.

 

השליטה על ההגה בידיים שלך (כלומר, שלו…)

חוג הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לאפשר לילד לבחור ולתת לו תחושת שליטה על חייו. אלמנט הבחירה ותחושת העצמאות יובילו אותו להתמיד בחוג, לגלות אחריות ולגייס כוחות נפשיים, הרבה יותר לעומת חוג שאתם בוחרים ומכתיבים לו, שלא בהכרח תואם את רצונותיו, יכולותיו האישיות או תחומי העניין שלו.

גלגל קארטינג

לא סתם טרנד

אם חשבתם שחוג קארטינג הוא טרנד ותו לא – תחשבו שוב. חוג קארטינג מפתח ומחזק תחומים רבים – כישורים מוטוריים וחברתיים, יכולת תכנון וחשיבה אסטרטגית, קבלת החלטות בזמן אמת, שליטה עצמית ואיפוק, לקיחת וניהול סיכונים, הצבת יעדים ועוד ועוד. כל אלה לצד האפשרות לצמוח ולהתפתח בתחום סופר מסקרן ומעניין (וגם מגניב) הופכים את הבחירה בחוג קארטינג למנצחת.

 

מה עושים בחוג?

התשובה הפשוטה ביותר היא – נוהגים על קארט, סוג של מכונית מירוץ. וקצת יותר בגדול – החוג בנוי בצורה הדרגתית שתואמת את כישוריו ויכולותיו של הילד (או הילדה) שלכם, תוך הקניית הידע התיאורטי והמעשי הדרושים על מנת לפתח ולשפר את מיומנות הנהיגה, התמרון והשליטה בכלי.

כל אימון במהלך החוג מוקדש לנושא אחר. דרך הלמידה והאופן בו מועברים התכנים השונים, יפתח את ילדכם מבחינה אישית ולא פחות חשוב – מבחינת דינמיקה קבוצתית. בהמשך (בהתאם להתקדמות אינדיווידואלית של כל ילד), ניתן להשתלב בתחרויות ואליפויות, כך שמה שמתחיל כתחביב בהחלט יכול להפוך למקצוע. הגשמת חלומות זה לגמרי כאן.

 

רגע… אמרתם תחרויות?

כן, אמרנו. בחוג קארטינג בשונה מחוגים אחרים רואים תוצאות מהר יחסית. כמה מהר? זה תלוי בכל ילד, אבל זאת ממש לא פנטזיה או חלום להשתתף בתחרות ואם אתם חוששים שהוא יגדל להיות נהג מירוצים – זה ממש לא מחייב. אבל אם הוא רוצה, אנחנו אומרים לו – לך (כלומר סע) על זה.

תחרויות קארטינג

למי מתאים חוג קארטינג?

החוג מתאים לכל אחד – בנים ובנות, ילדים ובוגרים, חובבי אקסטרים ומי שהעולם הזה יכול לפתוח בהם משהו שעודנו חבוי. אמנם זה נשמע קלישאתי משהו, אבל השילוב של פיתוח יכולות אישיות לצד אדרנלין, החוויה של להיות חלק מקבוצה והתחושה המדהימה של לכוון גבוה ולהצליח, הופכת את החוג למקפצה אדירה לביטחון העצמי ולחיים באופן כללי.

לסיכומו של דבר, חוג קארטינג הוא הרבה יותר מנהיגת מירוצים או טרנד אלא הנאה מכל העולמות – תחביב מגניב שיכול להפוך למקצוע, הזדמנות לפיתוח יכולות אישיות בשלל תחומים, העלאת הבטחון העצמי ולא פחות חשוב – דרך נהדרת עבורכם לתת לילד או הנער המתבגר שלכם שליטה על חייו.

קארטינג,

אהבתם? שתפו עם החברים!