סוגי מיומנויות שדרושים כדי להפוך לאמן חושים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

תמיד חלמתם להיות אמן חושים אבל לא ידעתם מאיפה להתחיל? כולם אמרו לכם שבשביל להגיע ליעד הנכסף אתם צריכים שיהיו לכם מיומנויות מאוד מסוימות אבל אין לכם מושג מהן? אם עניתם על השאלות הללו בחיוב, כדאי שתדעו קודם כל שאתם לא לבד. גם אנחנו חלמנו להיות אמני חושים וכדי להגיע לשם, כתבנו רשימה של מיומנויות שדרושות לנו. היום בחרנו לשתף אתכם בחלק מהמיומנויות הללו, הנה הן:

 

יכולת לקרוא מחשבות

אם אתם רוצים להיות אמני חושים, אתם צריכים קודם כל שתהיה לכם את היכולת לקרוא מחשבות. יכול להיות שאתם קוראים את הפרטים האלו ותוהים לעצמכם: "איך אני אמור לקרוא מחשבות של אחרים?". אז כדי שתגיעו לשם (וליכולת הבאה שתפורט בפניכם בפסקה הבאה) אתם צריכים לבצע את ההנחיות הבאות:

  • תתרגלו מדיטציה בכל יום, בשעות הבוקר והערב למשך חודשיים לפחות
  • תקראו מדריכים שיסבירו לכם איך להתחבר לעצמכם ולקרוא מחשבות של אחרים

חשוב שתשימו לב שמדובר בהליך שעשוי לקחת קצת זמן. כמו כל הליך של למידה, גם ההליך הזה עשוי לקחת לכם תקופה מהחיים. אבל מדובר בתקופה שלא תישכח, שכן, תצאו ממנה עם יכולת לקרוא מחשבות של אחרים!

 

יכולת להזיז חפצים ממקום למקום מבלי לגעת בהם

היכולת הזו מתאימה למתקדמים בלבד. בשביל שתוכלו להזיז חפצים ממקום למקום, אתם צריכים שתהיה לכם את היכולת לקרוא מחשבות. שכן, היכולת לקריאת מחשבות היא הבסיס שממנה ניתן להמשיך להזזת חפצים מכוח המחשבה בלבד. אתם לא צריכים לטוס להודו או למזרח באופן כללי בשביל שתהיה לכם את היכולת הזו, אתם פשוט יכולים להירשם לקורס של אמני חושים מתחילים. אם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים על אמני חושים, אתם יכולים פשוט להיכנס ללינק הבא: https://www.mxgems.com.

 

ביטחון עצמי

מיומנות חשובה מאוד היא ביטחון עצמי. אתם צריכים שיהיה לכם ביטחון עצמי בכמויות כדי שתוכלו להיות אמני חושים. תדמיינו רגע אמן חושים שעומד על במה, הדבר הראשון שאתם יכולים לראות עליו, עוד לפני היכולת שלו להזיז חפצים ממקום למקום באמצעות כוח המחשבה בלבד ועוד לפני היכולת שלו לקרוא מחשבות היא הביטחון העצמי שלו. אמן חושים ללא ביטחון עצמי לא יכול להיות אמן חושים טוב. לעומת זאת, אמן חושים שיש לו ביטחון, יכול לגרום לקהל להיות שבוי בקסמיו (זאת אומרת, ביכולותיו).

 

יחסי אנוש טובים

כמעט כל מקצוע דורש יחסי אנוש טובים, אבל אמן חושים צריך להתברך במיומנות הזו יותר מבעלי מקצוע אחרים. הוא צפוי להעלות לבמה אנשים, לשוחח עם אנשים שנמצאים בקהל ועוד לפני הכול, הוא צריך להיות בקשר עם בעלי האירוע. כידוע, מדובר באחריות גדולה, שכן, צריך להתייחס באופן הולם לכל אדם ואדם, גם למי שעשויים לפקפק ביכולותיו (מצב שבא לידי ביטוי לא פעם).

אמנות המוח האנושי

אהבתם? שתפו עם החברים!