מה עדיף? חגיגת יום הולדת עם מתנפחים או סדנת שוקולד?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

יום ההולדת של הילד או הילדה מתקרב, אתם צריכים לארגן מסיבה לכל החברים מהכיתה, להפעיל ולהעסיק המון ילדים למשך כמה שעות ולא בטוחים מה עדיף? חגיגת יום הולדת עם מתנפחים או סדנת שוקולד לכל הילדים?

מצד אחד, אין ילד שלא אוהב שוקולד, ויום הולדת הוא לא יום הולדת, אם אין בו לפחות עוגת שוקולד אחת טעימה. מצד שני, לילדים יש המון מרץ וכל הילדים אוהבים לשחק ולקפוץ על מתנפחים. אז איך נדע, מה הכי מתאים לנו ומה כדאי לנו לבחור ליום ההולדת של הילד? קודם כל, צריך לזכור ולקחת בחשבון את כמות הילדים שאנחנו מזמינים למסיבה.

 

מתנפחים ביום ההולדת או הכנת שוקולד?

סדנת השוקולד וההתעסקות עם ההכנה מאוד מהנות והתוצאה טעימה ומתגמלת, אבל חשוב לזכור כי צריך מקום. תהליך ההכנה של הילדים עשוי להיות מאוד מלכלך, הילדים יצטרכו עזרה וליווי צמוד בתהליך הזה. דבר זה יצריך סבלנות רבה מהילדים. ישנם ילדים אשר יתקשו לחכות בסבלנות ויאבדו עניין, ישנם ילדים וילדות שפחות יתחברו לתהליך העבודה עם השוקולד. וכמובן חשוב מאוד לוודא כי לאף אחד מהילדים אין אלרגיה למוצרי מזון מסוימים שסדנת השוקולד עשויה להכיל.

אפשר גם להחליט לוותר על תהליך ההכנה עם הילדים, לאפות עוגת שוקולד טעימה ולחלק לילדים בסוף המסיבה, אחרי שכולם נחים מפעילות מתקנים מתנפחים. כדאי לזכור, חגיגת יום הולדת עם מתנפחים מאוד מהנה ומפעילה עבור הילדים. היתרון הגדול במתנפחים הוא שהילדים יכולים לשחק וליהנות מפעילות מתנפחים באופן עצמאי וללא עזרה צמודה שלכם. אתם יכולים להתרווח על הכיסא ולהשגיח עליהם.

 

סוגי מתנפחים למכירה לימי הולדת

יש מגוון רחב מאוד של סוגי מתנפחים המציעים סוגי הפעלה שונים עבור הילדים, כך שהפעילות מגוונת וכאשר הילדים מיצו פעילות מסוג אחד, הם יכולים לעבור למתנפח אחר.

ומה בנוגע למקום? הרי צריך מקום לכל המתנפחים האלה?

אל דאגה, ישנם המון פתרונות בנוגע למקום. עונת הקיץ מתקרבת ומזג האוויר בחוץ נעים. ישנם לא מעט מקומות בחוץ שאפשר ומותר לחגוג בהם יום הולדת. גם עבור הילדים, מקום בדשא או בטבע ייתן חוויה אחרת למסיבה.

 

מתנפחים לכל לוקיישן ואירוע

יש לכם בבית מרפסת או גינה ואתם רוצים לחגוג את יום ההולדת בבית? חשוב שתדעו, יש גם מתנפחים קטנים שניתן לקנות (או לשכור). המתנפחים הקטנים לא תופסים הרבה מקום, מה שמאפשר לכם לבחור בין מגוון רחב יותר של סוגי מתנפחים. ישנם גם מתנפחים שמשלבים מים והם מאוד מרעננים וכפיים לילדים, במיוחד כשחם.

 

אטרקציות לימי הולדת בהמלצה חמה

המתנפחים הקטנים לא תופסים הרבה מקום וקלים לאחסון. הילדים בחופש גדול, חם בחוץ וצריך למצוא להם תעסוקה? הגיעו גם חברים? כיף שיש לשלוף מתנפחים שמנפחים בקלות.

מנפחים להם את אחד המתנפחים הקטנים, שמים בחצר או במרפסת שלכם ויש שקט תעשייתי מבורך. לילדים? המון הנאה. קל מאוד לקחת את המתנפחים אתנו לפיקניק, לסבא וסבתא, או לכל מקום אחר שרק נרצה.

קינוחים

אהבתם? שתפו עם החברים!