סדנת שוקולד או ערכת יצירה?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מתלבטים מה הכי מתאים ליום הולדת של הבת שלכם?

בואו נעשה קצת סדר.

לכולנו חשוב שמסיבת יום ההולדת תהיה סופר מרגשת, מהנה וזכורה לטוב. מסיבות יום ההולדת הן מהחוויות המתוקות הנשארות לכל החיים, כל ילד מדבר עליהן בציפייה וכל מבוגר נזכר בהן בשקיקה…

אז חשוב שיהיה מוצלח ושכולם יצאו בטעם טוב.

בשביל שזה יקרה, כדאי לכם לחשוב היטב – מה הכי מתאים לבת שלכם? לכם? לקונספט של האירוע?

יש גורמים רבים שכדאי לתת את הדעת עליהם, כשאתם באים לתכנן מסיבת יום הולדת.

 

למה כדאי לשים לב כשבוחרים בפעילות ליום הולדת:

  • האופי של כלת יום ההולדת. לכל ילדה יש טעם אישי. יש אחת שבשבילה אין כמו סדנת שוקולד: מתוק, זורם, טעים… ויש אחת שתעדיף להשקיע, להביע ולהכין משהו קסום וייחודי. כמובן, יש ילדות זריזות יותר ופחות, ילדות שמצטיינות במלאכת יד ואחרות שאינן… שימו לב למכלול הנתונים והאופי.
  • חשוב לא פחות: האופי שלך, אמא. את אחת שאוהבת להפעיל? תדעי להסתדר עם ההוראות, להבין היטב מה צריך לעשות ולהסביר הלאה? תשמחי לחגוג ביחד עם החברות, ללוות ולסייע להן להגיע ליצירה המוגמרת?

אם התשובה היא כן, את יכולה להרשות לעצמך לבחור בערכות המושקעות. אם לא, כדאי לך לחשוב פעמיים…

  • המוזמנים למסיבה – מי מגיע למסיבת יום ההולדת? אם מדובר בכמה חברות טובות וקרובות, מן הסתם הן תשמחנה לחלוק את חדוות היצירה ואולי להיעזר בטיפים… כדאי להתאים, כמובן, ערכת יצירה פופולרית שתהיה אהובה על כולן. אם מדובר בהרבה מוזמנים ובמגוון גילאים גדול יותר, לכו על בטוח: אין כמו סדנת שוקולד להלהיב את כל הילדים, בכל הגילאים (כולל בגילכם;).
  • המיקום: סדנת שוקולד היא כיפית ומתוקה, אבל יוצרת הרבה לכלוך… מתאים לכם?

אם אתם חוגגים את יום ההולדת בבית, אז כדאי לחשוב פעמיים לפני שאתם מביאים על עצמכם את הבלגן הזה. אם לא, תוכלו אולי לקחת זאת בחשבון ביתר קלות – תלוי, כמובן, במיקום המדויק.

  • הזמן והלו"ז של המסיבה:

יש יצירות שאורך הכנתן דורש זמן רב יותר, וכדאי לשים לב. לא כל מסיבה מתאימה לפעילות ארוכה יחסית, ובעניין הזה, יש לסדנת השוקולד יתרון ברור. מצד שני, אם אתם רוצים דווקא למלא כמה שעות טובות – ערכות יצירה לילדות הן הפתרון המושלם בשבילכם.

 

קצת על ערכות היצירה המושקעות שלנו

בכל מקרה, מה שלא תהיה ההחלטה שלכם, חשוב לנו שתדעו שערכות היצירה שלנו מושקעות ועשירות במיוחד. בכל ערכה תוכלו למצוא את כל החומרים והכלים שצריך בשביל היצירה. הכנו לכם גם סרטוני הדרכה מפורטים, כך שאת, אמא, תוכלי להפעיל לגמרי בעצמך.

בנוסף, בכל ערכה יש גם משחקי העצמה איכותיים! אז סגרנו לכם לוז למסיבת יום ההולדת, לכם נשאר לדאוג רק לעוגה ובלונים…

 

מנה אחרונה

אהבתם? שתפו עם החברים!